درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 آبان 1400 - 09:02   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد


ادامه ادامه مطلب سه

پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا

  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارایه توضیحات کافی جایگزین در ارتباطات
  آشنایی با روابط عمومی
  با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2021
  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
  همگامی با انتظارات مشتری
  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران
  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا
  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی
بسیاری از مدیران گمان می کنند کارکنان شان به علت عدم رضایت از حقوق دریافتی کار را ترک می کنند. یک تحقیق بر روی 20000 کارمند که استعفا داده اند، نشان می دهد که مهم ترین دلیل برای ترک شغل، رفتار نامناسب سرپرستی و یا به عبارت دیگر مدیران ناشی است. یکی از مهم ترین فاکتورهای رفتار نامناسب سرپرستی، همانا ارتباطی نامناسب است.
جمعه، 16 آذر 1397 - 08:39

 برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی
زمانی که شرکت ها در لیست Fortune 500 قرار می گیرند، انتظار می رود که تلاششان برای ارتقاء روابط عمومی از طریق کمپین های خلاقانه و مؤثر افزایش پیدا کند. در ادامه، پنج کمپین روابط عمومی که در سال های اخیر در این لیست قرار دارند و مسلما به دلیل روش های استادانه استفاده شده در فرمول بندی و اجرای استراتزی های روابط عمومی، جالب توجه هستند را معرفی می کنیم:
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 13:34

هفت گام برای برنامه‌ریزی روابط عمومی کارآمد هفت گام برای برنامه‌ریزی روابط عمومی کارآمد
برنامه‌ریزی استراتژیک، بودجه هوشمندانه و تفکر خلاق همراه با توانایی مدیریت شرایط پیش‌بینی‌نشده، ضروری‌ترین عوامل برای برنامه‌ریزی مؤثر روابط عمومی است که باعث می‌شود فعالیت‌های روزمره خود را به‌آرامی پشت سر بگذارید و فرصت‌های جدیدی برای کسب‌وکار خود ارائه دهید و بدرخشید.
شنبه، 24 آذر 1397 - 08:02

10 اصل پایه ای روابط عمومی 10 اصل پایه ای روابط عمومی
کارگزاران روابط عمومی باید از علوم اجتماعی-جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، افکار عمومی، مطالعات ارتباطات و معناشناسی بهره گیرند.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 23:36

اهداف کوتاه مدت شما کدام است؟ اهداف کوتاه مدت شما کدام است؟
اهداف کوتاه مدت، چقدر کوتاه است؟ دقیقا اندازه شما است. منظورم این است که متناسب با شرایط کار و زندگی شما است. من خودم سه طرح یک ماهه، یک ساله و پنج ساله دارم. ظاهرا باید در مورد هر سه طرح، اطلاعات کافی داشته باشم.
پنجشنبه، 29 آذر 1397 - 12:10

ساده و صادقانه حرف های خود را بزنید ساده و صادقانه حرف های خود را بزنید
تا حالا فکرکردید چرا با دیگران حرف می زنیم. خب معلومه، می خواهیم ارتباط برقرار کنیم، اطلاعات بگیریم و کارهایمان را انجام دهیم. لازمه زندگی اجتماعی برقراری ارتباط است که جز با حرف زدن و برقراری ارتباط کلامی، امکانپذیر نیست.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 08:02

خوانا، مرتب و دقیق بنویسید خوانا، مرتب و دقیق بنویسید
معمولا با نوشتن، دو هدف را دنبال می کنیم. هدف اول ما کسانی هستند که برایشان می نویسیم و هدف بعدی خودمان هستیم.
دوشنبه، 3 دی 1397 - 08:07

آنچه باید بدانیم!/ تاکتیک ها آنچه باید بدانیم!/ تاکتیک ها
هیچ سازمان آگاهی که به ارتباطات راهبردی, مدیریت مساله و موقعیت یابی روابط عمومی می پردازد، چنین کارهایی را به صورت تصادفی یا از روی هوس انجام نمی دهد. این سطح تحلیل به ارزیابی دقیقی از مشکلات و چالشهایی نیاز دارد که هر سازمان که در پی برقراری, حفظ و بهسازی روابط سودمند متقابل با گروههای ذینفع یا جویندگان منافع باشد با آنها روبرو خواهد شد.
یکشنبه، 25 آذر 1397 - 09:34

پنج گام که می‌تواند زندگی تان را بهتر کند پنج گام که می‌تواند زندگی تان را بهتر کند
یکی از مهمترین درس‌هایی که من از مطالعاتم در فلسفه‌ شرق گرفته‌ام، این است که تحمل کردن و صبوری ورزیدن و ایستادگی در ناملایمات و سختی‌ها، نیروی ذهنی شما را افزایش می‌دهد. هنگامی که شکست می‌خورید و به جای گریختن از صحنه، می ایستید و شکست و غمی که به همراه می‌آورد را، با تمام وجود تجربه می‌کنید؛ درمی‌یابید که قدرت شما بیش از آن بوده که فکر می‌کردید. به این روش، درسی را که از خطاهایتان می‌گیرید عمیق‌تر است و بیشتر در ضمیر شما می‌ماند.
دوشنبه، 17 دی 1397 - 19:37

شبکه های اجتماعی در روابط عمومی شبکه های اجتماعی در روابط عمومی
شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هدف‌های روابط عمومی را دنبال کنند. شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص ابزارهای جانبی آن مثل ابزارهای مانیتورینگ و Social listening به متخصصان روابط عمومی کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری نسبت به فرایند حسن شهرت و برندینگ کسب‌وکار خود داشته باشند.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 13:43

مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند
مدیریت بحران با شناسایی آن حوادثی که ممکن است رخ دهد که احتمالاً باعث می شود یک شرکت درهای خود را ببندد و یا تأثیر طولانی مدت و منفی بر قیمت سهام، درآمد و غیره داشته باشد، سروکار دارد.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 08:05

برنامه ریزی 2021: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان برنامه ریزی 2021: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان
در حرفه ارتباطات من می توانم به تفاوت های بی شماری بین امروز و قرن اخیر اشاره کنم. اتاق های خبری کوچکتر، موضوعات گسترده تری را پوشش می دهند.
یکشنبه، 17 آذر 1398 - 16:42

سطوح تجزیه و تحلیل در تحقیقات روابط عمومی سطوح تجزیه و تحلیل در تحقیقات روابط عمومی
روابط عمومی با ساختن رابطه ای خوب و بلندمدت با مخاطبین مهم سازمان، سبب افزایش ارزش می شود؛ و از تحقیقات می توان برای نظارت و ارزیابی کیفیت این روابط استراتژیک استفاده کرد.
شنبه، 7 دی 1398 - 08:09

مدیر پخته - مدیر پخمه مدیر پخته - مدیر پخمه
مدیران پخته؛ مدیرانی هستند که: براساس سلسله مراتب سازمانی و شایستگی‌های فردی و تخصصی ارتقاء یافته اند. سرد و گرم روزگار را چشیده اند. حرف حساب سرشان می‌شود. پرت و پلا نمی‌گویند. دنبال حل مسئله هستند. خیرخواه بوده و محترمانه برخورد می‌کنند.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 - 12:28

رویکردهای فرایند برنامه‌ریزی در روابط عمومی رویکردهای فرایند برنامه‌ریزی در روابط عمومی
فرایند برنامه‌ریزی، نظم ‌و ترتیب دارد و به برنامه‌ریز روابط‌عمومی اجازه می ‎دهد تا رویکرد خود را پیرامون جنبه‌های کلیدی و معین، سازماندهی کند.
جمعه، 6 دی 1398 - 21:59

مراحل مدیریت برنامه در روابط عمومی مراحل مدیریت برنامه در روابط عمومی
مدیریت برنامه، فرایند مدیریت گروهی یک پروژه به منظور دستیابی به یک هدف یا منافع تجاری مشخص است. هدایت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل نیاز دارد. هر مرحله اجازه می دهد تا برنامه از یک فاز به مرحله دیگر حرکت کند تا به اهداف و مزایای مورد نظر برسد.
جمعه، 6 دی 1398 - 22:31

چگونه یک برنامه را دوباره شروع کنیم؟ چگونه یک برنامه را دوباره شروع کنیم؟
بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.
چهارشنبه، 11 دی 1398 - 08:00

اثرات جملات قصار در روابط اثرات جملات قصار در روابط
برای اثرپذیری جملات مثبت از جهت ارتباطات، باید طبق همان جملات راهی را در نظر بگیریم و آرام آرام خود را در آن راه قرار داده و در آن حرکت کنیم و البته باید سعی مان بر این باشد که به همان میزان که نکات مثبت خود را می بینیم به نکات مثبت اطرافیان نیز نگاه کنیم و به رفتارهای توام با خرد و دانش آنان که اتفاقا مثبت نیز می تواند باشد احترام گذاشته و با بیان آن به فرد مخاطب، او را نیز بیشتر در این مسیر مثبت قرار دهیم.
جمعه، 11 بهمن 1398 - 17:23

سبک های مختلف رهبری سبک های مختلف رهبری
به عنوان یک مدیر پروژه، بسته به بستری که در آن هستید می توانید هرکدام از انواع رهبری را که در بالا ذکر شد، انتخاب کنید. به طور کلی، صرف نظر از اینکه کدام سبک را از لیست بالا انتخاب کنید، از صداقت و همدلی استفاده کنید.
دوشنبه، 16 دی 1398 - 20:00

بررسی 5 بخش مهم تدوین برنامه روابط عمومی بررسی 5 بخش مهم تدوین برنامه روابط عمومی
بدون شک حوزه روابط عمومی پیچیدگی های زیادی دارد. این امر اغلب موجب سردرگمی مدیران و کارمندان در این بخش می شود. هدف اصلی من در این مقاله بررسی برخی از مهم ترین فرآیندهای ایجاد برنامه ای منسجم در حوزه روابط عمومی بود. توصیه های مورد بحث در این مقاله گام مناسبی برای شروع فرآیند حرفه ای در زمینه روابط عمومی خواهد بود.
جمعه، 13 دی 1398 - 14:28

هفت رفتاری که آدم های با اعتماد به نفس انجام نمی دهند هفت رفتاری که آدم های با اعتماد به نفس انجام نمی دهند
یکی از ساده ترین شیوه های اندازه گیری اعتماد به نفس وقتی است که یک فرد وارد جمع می شود. آدم هایی که اعتماد به نفس دارند اصلاً نگران عکس العمل و قضاوت دیگران نیستند. چون خودشان را واقع بینانه می شناسند.
سه شنبه، 17 دی 1398 - 10:39

آینده پژوهی و سناریو نویسی آینده پژوهی و سناریو نویسی
در مطالعات آینده، آینده به دو حوزه کلی تقسیم می شود: آینده حدوثی و آینده احداثی. آینده حدوثی، آینده ای است که نتیجه طبیعی وضعیت اکنون، در اثر تغییرات طبیعی است. تغییرات طبیعی، یعنی آن تغییراتی که بدون فاعلیت و دخالت عامل انسانی رخ می دهند. تبیین این آینده را "پیش نگری" یا "آینده نگری" می خوانند.
یکشنبه، 5 اسفند 1397 - 16:24

سناریو نویسی در تهیه تیزر تبلیغاتی سناریو نویسی در تهیه تیزر تبلیغاتی
در دنیای امروز که تبلیغات حرف اول را می زند می توانید با داشتن تیزر تبلیغاتی نام تجاری، برند، محصولات و شرکت خود را به عموم مردم و افرادی که تنها در زمینه محصولات شما فعالیت دارند و به عنوان مشتریان واقعی شناخته می شوند معرفی کنید.
جمعه، 5 بهمن 1397 - 23:11

10 ویژگی قدرتمند افراد موفق 10 ویژگی قدرتمند افراد موفق
در افراد موفق خصیصه ای وجود دارد که آن ها را از بقیه افراد متمایز می کند: آن ها آموخته اند که از توانایی ها و ویژگی های طبیعی خود برای دست یافتن به رؤیاهای خود استفاده کنند.
پنجشنبه، 15 آذر 1397 - 16:12

تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی
تقویم اجرایی، نقشه راه و برنامه عملیاتی یک ساله روابط عمومی است که کلیه برنامه‌ها و اقدامات گروه‌های مختلف از ابتدا تا انتهای سال در آن مشخص شده و اجرای آن از سوی تمامی همکاران روابط عمومی الزامی است.
یکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:34

 سه راهکار برای ماندگاری تحولات در سازمان سه راهکار برای ماندگاری تحولات در سازمان
کسب‌وکار میدان جنگ نیست. اما تحولات یکی از سخت‌ترین چیزهایی است که رهبران کسب‌وکار با آن مواجه می‌شوند. شانس موفقیت در اجرای تحول کم است و حتی اگر هم پیروز شویم، ممکن است موقتی باشد. برای حفظ تحول و اجتناب از فروپاشی سازمان، رهبران باید ثبات را اولویت قرار دهند، این ثبات را وارد فرآیندها کنند و خودشان الگوی روش‌های جدید کار باشند.
دوشنبه، 4 مرداد 1400 - 13:47

مدیریت مسایل مدیریت مسایل
وظیفه مدیر مسایل، ثبت و سر و کار داشتن با سؤالات مربوط به افکارعمومی، روندهای اجتماعی، فناوری جدید و غیره است، که می توانند تاثیری بر سازمان مورد نظر داشته باشند.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 22:23

چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟ چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟
نادیده گرفتن تکنیک های تفکر خلاق و اهمیت آن، شایع ترین مانع تفکر خلاق است. برخی از افراد در برابر جلسات تفکر خلاق، که ممکن است تعصب داشته باشند تحت تأثیر تجربیات بد قرار می گیرند.
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 - 08:01

فرایند روابط عمومی فرایند روابط عمومی
روابط عمومی تنظیم کننده مدیریت ارتباط بین سازمان و کارکنان خواهد بود و به نوعی وظیفه خطیر اطلاع رسانی و سخنگویی و اعلام مواضع آن سازمان را در سطح جامعه و افکار عمومی برعهده خواهد داشت. اگر مدیران می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان، متخصص، با اخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطبان است.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 21:09

چگونه یک استراتژی موفق روابط عمومی بسازیم؟ چگونه یک استراتژی موفق روابط عمومی بسازیم؟
استراتژی یک کلمه است که توسط متخصصان روابط عمومی و بازاریابی زیاد استفاده می شود، و معنای آن معمولا در کسب و کار ما خلاصه می شود. این به معنی طرح یا نقشه راه برای چگونگی دستیابی به اهداف روابط عمومی یا ارتباطات است.
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 - 10:33

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک


  همگامی با انتظارات مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»


  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران


  رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی


  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی