درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 03:29   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  جهان روابط عمومی  

روابط‌عمومی بین دو جنگ جهانی روابط‌عمومی بین دو جنگ جهانی
در این دوره بود که روابط عمومی به عنوان یک سازمان مستقل بوجود آمد و بر رشد و توسعه خود ادامه داد. همه این تحولات زمینه را برای یک انقلاب در روابط عمومی که از 1929 شروع شد آماده نمودند. این گرایش و برداشت جدید این بود که باید بین مصالح فردی و منافع عمومی وفاق و سازگاری ایجاد گردد و فعالیت‌های روابط عمومی باید هدفش تأمین این منظور و پیشبرد این گرایش جدید شد.»
پنجشنبه، 15 آبان 1399 - 08:18

توسعه روابط‌عمومی در اثنای جنگ جهانی دوم توسعه روابط‌عمومی در اثنای جنگ جهانی دوم
روابط عمومی در مؤسسات صنعتی آمریکا در دوران جنگ جهانی دوم هدفش بالا بردن میزان تولید و جلب همکاری کارگران و جلوگیری از تعلل و مسامحه و غیبت آنان بود. این وضعیت به اضافه قانون مالیات برسود که در زمان جنگ مورد عمل بود باعث شد که مؤسسات صنعتی بیش از پیش به فکر تأسیس اداره مستقل روابط عمومی در داخل مؤسسات خود بیفتند.
جمعه، 14 آذر 1399 - 13:49

تحقیقی در زمینه ارتباطات آسیا و اقیانوسیه تحقیقی در زمینه ارتباطات آسیا و اقیانوسیه
نظارت بر ارتباطات آسیا و اقیانوسیه 2020-2021APCM) )، تحقیقی در زمینه ارتباطات شرکت ها و روابط‌عمومی در منطقه، این هفته برای بررسی مسائل، روند و تجربیات متخصصان و کارشناسان آغاز می شود.
چهارشنبه، 14 آبان 1399 - 04:11

درخواست کمک آذربایجان از روابط عمومی درخواست کمک آذربایجان از روابط عمومی
یک شرکت با مسئولیت محدود مستقر در باکو، جمهوری آذربایجان، از طرف دولت آذربایجان از روابط عمومی پرتلند درخواست همکاری کرده است.
سه شنبه، 13 آبان 1399 - 15:10

ایوی لی؛ پدر روابط عمومی ایوی لی؛ پدر روابط عمومی
«لی» برای همة مؤسسات و صاحبان صنایع ثابت کرد که سیاست پرده پوشی مؤسسات علت عمده سوء ظن مردم نسبت به آنها می باشد. او به مؤسساتی که طالب استخدام او بودند می‌گفت که کار او این نخواهد بود که مطبوعات در صفحات خود از آن مؤسسات یاد کنند بلکه کار عمده او این خواهد بود که به مؤسسات کمک کند که خط مشی صحیح نسبت به مردم اتخاذ کنند و سیاست‌های صحیح پیش بگیرند و سعی خواهد کرد که اخبار معتبر و موثق درباره مؤسسه در جراید درج گردد.
سه شنبه، 6 آبان 1399 - 08:03

شرکت روابط عمومی مرکوری روابط خود را با ترکیه قطع می کند شرکت روابط عمومی مرکوری روابط خود را با ترکیه قطع می کند
شرکت روابط‌عمومی مرکوری روابط خود را با دولت ترکیه به دلیل فشارهای فعالان ارمنی- آمریکایی قطع کرده است، چرا که حمایت ترکیه از آذربایجان خشم ارمنیان را برانگیخته است.
یکشنبه، 4 آبان 1399 - 20:51

تفکر آن‌لاین تفکر آن‌لاین
بزرگ‌ترین مانع همان مانع ذهنی ماست که فکر می‌کنیم کار ما چاپ جوهر روی کاغذ و فروش آن توسط پسربچه‌های شلوارک پوش قبل از ساعت 7:00 صبح است. این تغییر برای خبرنگاران دشوار است؛ درک این که وظیفه ما خدمت کردن به مردم جامعه با ارائه گزارش‌های مفید و مفرح از طریق هر فن‌آوری که آن‌ها مایل باشند است.
جمعه، 14 مهر 1391 - 17:02

اولین وبسایت عربی روابط عمومی در قطر راه‌اندازی شد اولین وبسایت عربی روابط عمومی در قطر راه‌اندازی شد
دارالشرق با ارائه این خدمات متمایز قصد دارد به عنوان یک سازمان پیشرو در حوزه روابط عمومی در قطر و کشورهای عربی شناخته شود تا حامی و تامین کننده‌ی نیازهای این حوزه‎ی مهم باشد که با سرعت بالایی در حال رشد در جهان است.
سه شنبه، 15 مهر 1399 - 16:24

 ویژگی های یک متخصص حرفه ای روابط عمومی ویژگی های یک متخصص حرفه ای روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی باید خیلی سریع با تغییرات منطبق شوند. رسانه های اجتماعی و تغییر مقررات دو عامل بزرگ هستند که می توانند یک برنامه روابط عمومی را وادار به تغییر مسیر و یا ایجاد موقعیت هایی نمایند که نیازمند متخصصان روابط عمومی با مهارت و سرعت عمل بالا هستند.
سه شنبه، 17 بهمن 1391 - 01:31

اصول به دست آوردن اعتبار اصول به دست آوردن اعتبار
بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار این است که به مخاطبان خود و مسایل آنها توجه نمایید، نه مسایلی که مد نظر خودتان و یا کسانی است که از طرف آنها سخن می گویید. در کل راه حل های بسیاری هست که می توان از آنها برای سخن گفتن با گروه هایی که بسیار سرسخت هستند استفاده کرد.
شنبه، 25 شهریور 1391 - 06:03

ظهور مردان تصویر ظهور مردان تصویر
حتی اگر متخصصان روابط‌عمومی خود به فرصت‌هایی که دنیای آن‌لاین برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد مشکوک باشند، دست کم خود را با آن سازگار می‌کنند و راه‌هایی برای استفاده از این فناوری در پیشبرد تجارت خود می‌یابند. ممکن است به قدرت و افتخاری که از روزهای نخستین این صنعت آرزو داشته‌اند نرسند،‌ اما روشن است که قرن دیگری از تحریف، شاید بیش از آنچه هم اکنون تجربه شده است،‌ در راه باشد.
شنبه، 3 تیر 1391 - 14:58

هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب به هدر برود! هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب به هدر برود!
طبق گفته جامعه شناس هربرت جورج ولز(H.G.Wells): «سازگار شوید یا از بین بروید.» کووید-۱۹ آخرین بحرانی نخواهد بود که کسب‌و‌کارهای جهانی را با این انتخاب روبه‌رو می‌کند – شاید حتی امسال نیز آخرین بحران نباشد. شما برای حفاظت از شرکت خود باید فراتر از اصلاحات نسبتا سطحی مثل پیاده‌سازی ساختارهای چابک بروید و به جای آن به پویایی درونی بپردازید که بر چگونگی استقرار منابع در سازمان اثر می‌گذارد.
یکشنبه، 30 شهریور 1399 - 13:30

اطلاعیه رسمی و نگارش هدفمند اطلاعیه رسمی و نگارش هدفمند
آیا خبرنگاران اطلاعیه های رسمی با نگارش خوب و هدفمند را به اطلاعیه هایی با نگارش ضعیف و بی هدف ترجیح می دهند؟ البته اما آیا اطلاعیه های رسمی منبع دلخواه ما برای کسب اطلاعات هستند؟
شنبه، 16 اردیبهشت 1391 - 15:32

اعتماد به روابط عمومی اعتماد به روابط عمومی
در نیم قرن گذشته کار روابط عمومی­ ها بیشتر بر نوشتن اطلاعیه­ های خبری یا آماده کردن گزارش ­های مربوط به تصمیمات گرفته شده از جانب سایر سطوح سازمان، متمرکز می­ شد.
شنبه، 30 اردیبهشت 1391 - 06:41

15 فیلم برتر در مطالعات پرونده های روابط عمومی و روابط رسانه ای 15 فیلم برتر در مطالعات پرونده های روابط عمومی و روابط رسانه ای
در فیلم ها؛ کارگزاران روابط عمومی بعنوان ابزار شیطانی دولت های فاسد یا صنعت سرگرمی سازی مطرح می شوند: کارگزار روابط عمومی یک بیمار روانی است.
چهارشنبه، 30 فروردین 1391 - 07:53

گرایش‌های جدید روابط‌عمومی گرایش‌های جدید روابط‌عمومی
روابط‌عمومی یکی از صنایعی است که به شدت تحت تأثیر رسانه‌های اجتماعی قرار گرفت. اما من، مانند بسیاری دیگر، بر این باور هستم که رسانه اجتماعی تنها یک ابزار جدید است که روابط‌عمومی را اثربخش‌تر می‌کند و مدیران واقعی روابط‌عمومی را از آن دسته که چندان جالب نیستند جدا می‌کند.
شنبه، 26 فروردین 1391 - 00:03

 فستیوال پروپاگاندا فستیوال پروپاگاندا
«یک دروغ هیچ‌گاه پایدار نخواهد ماند». شاید سیاست‎مدارها بتوانند با تصویرسازی و پیام‌‎رسانی هوشمندانه، رهبری ضعیف یا برنامه‎‌های شکست‌‎خورده‌‏ی خود را بپوشانند و سرپوش موقتی را بر روی آن‎‏‌ها بگذارند. اما معمولاً به مرور زمان است که عموم جامعه، تاثیر اقدامات آن‌ها را متوجه خواهند شد و ناکارآمدی سیاست‌‎های‌شان را تشخیص می‎‌دهند.
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 08:06

تمرکز بیشتر بر ارتباطات بصری تمرکز بیشتر بر ارتباطات بصری
یک فرد معمولی در هر ماه 32 فیلم تماشا می کند و هنگامی که کسی یک ویدئو را تماشا می کند، درک خود را 74 درصد افزایش می دهد. این ها بعضی از دلایل استفاده بیشتر از ویدیو و سایر ابزارهای بصری - مانند اینفوگرافی - در رویدادهای روابط عمومی و تبلیغاتی هستند.
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 - 09:16

نتایج یک تحقیق/ روابط‌عمومی دشوار‌تر می شود نتایج یک تحقیق/ روابط‌عمومی دشوار‌تر می شود
75 درصد متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات می‌گویند روابط با رسانه‌ها در حال دشوار‌تر شدن است.
یکشنبه، 8 تیر 1399 - 10:16

نتایج یک مطالعه پژوهشی/ کندو‌کاوی در این باره که چرا تعداد آمریکایان آفریقایی‌تبار در حرفه روابط‌عمومی اندک است نتایج یک مطالعه پژوهشی/ کندو‌کاوی در این باره که چرا تعداد آمریکایان آفریقایی‌تبار در حرفه روابط‌عمومی اندک است
چاک ولینگتون در این مطالعه پژوهشی، ضمن بررسی تجربیات مردان آفریقایی‌تبار در عرصه روابط‌عمومی و این که آیا این حرفه- به این دلیل که درک قوی‌تری از این گروه جمعیتی ندارد- در شرایط «زیان رقابتی» است یا خیر، کوشیده است دلیل اندک بودن تعداد مردان آفریقایی‌تبار شاغل در این صنعت را بیابد.
پنجشنبه، 5 تیر 1399 - 15:33

4 نکته برای برنامه ریزی روابط عمومی 4 نکته برای برنامه ریزی روابط عمومی
می دانیم که همه چیز در سال جدید و حتی سال های آینده متفاوت خواهد بود. در حال حاضر می دانیم که بودجه محدودتر خواهد شد و کسانی از ما که به دولت و مردم خدمات و راه حل ها را ارایه می کنند باید بر ارزش هایی که می توان ارایه دهیم و مشکلاتی که می توان حل کرد تمرکز بیشتری داشته باشند تا در این فضای جدید کووید19 و چشم انداز جدید مشتریان را برای حرکت به جلو کمک کنند.
شنبه، 23 دی 1391 - 14:27

 حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد
حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد. بیشتر روشها هنوز شامل تحقیقات نمی شوند و بیشتر تحقیقات انجام شده در عرصه روابط عمومی، تنها تأثیرات کوتاه مدت برنامه های ارتباطی بازاریابی را مورد ارزیابی قرار می دهند.
جمعه، 16 خرداد 1399 - 08:17

پی‌آر تک، گزارش آینده‎ فناوری در حوزه‌ ارتباطات، 2019 | مرکز روابط عمومی دانشگاه آننبرگ پی‌آر تک، گزارش آینده‎ فناوری در حوزه‌ ارتباطات، 2019 | مرکز روابط عمومی دانشگاه آننبرگ
دنیا در حال جایگزینی یا تکمیل سریع‌السیر فرم ‎های سنتی ارتباطات با گونه ‎های جدیدی است که مبتنی بر فناوری‎ های نوین هستند. اگرچه هیچ‌کس تردیدی در اهمیت نقش فناوری‎ های جدید در دنیای معاصر ندارد، اما پیش‌بینی سرعت دقیق رشد پیشرفت ‎های فناوری، کار بسیار دشواری خواهد بود.
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 10:02

 گزارش مارکت جهانی تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط (سال 2020 تا 2030)- تاثیر کووید-19 و بهبود از آن گزارش مارکت جهانی تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط (سال 2020 تا 2030)- تاثیر کووید-19 و بهبود از آن
انتظار می رود بازار جهانی تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط با آن از 759.7 میلیارد دلار در سال 2019 به 754.4 میلیارد دلار در سال 2020 با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) -0.8٪ کاهش یابد.
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 - 16:27

مشاغل تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی در فهرست فرصت‌های شغلی کبک نیست مشاغل تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی در فهرست فرصت‌های شغلی کبک نیست
۲۴ فوریه امسال دولت کبک فهرستی از فرصت‌های شغلی کبک را منتشر کرد. به گزارش شارا به نقل از اداره مهاجرت کانادا، وزارت مهاجرت کبک فهرستی از مشاغل را بطور سالانه برای کارفرمایانی که دنبال کارگران خارجی هستند آماده می کند.
جمعه، 9 اسفند 1398 - 21:10

نظرسنجی/ کلیدهای وفاداری؛ ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان نظرسنجی/ کلیدهای وفاداری؛ ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان
ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان، کلیدهای به دست آوردن وفاداری، به خصوص در بین نسل هزاره هستند. به گزارش شارا، اخیرا مصرف کنندگان از برندهایی که حمایت می کنند خواسته اند که در مسائل اجتماعی و فرهنگی جبهه گیری کنند.
جمعه، 9 اسفند 1398 - 19:55

گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/  مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
دولت کمتر از نهاد دیگر منصف به نظر می رسد. 57 درصد عموم می گویند که دولت در خدمت تعداد انگشت شماری از افراد است در حالیکه 30 درصد باور دارند دولت منافع همه را در نظر دارد.
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 10:01

علاوه بر ویروس کرونا، اطلاعات غلط و تنفر، کاربران رسانه های اجتماعی را مبتلا می کنند علاوه بر ویروس کرونا، اطلاعات غلط و تنفر، کاربران رسانه های اجتماعی را مبتلا می کنند
رسانه اجتماعی مکانی تاریک و خطرناک است. جایی که به پست هایی با عناوین جذاب که غیر قابل اعتمادند و روی آن ها کلیک می شود پاداش می دهد. جایی که صدای شور و فریاد بلندتر از عقل است و در آن نژادپرستی و زنوفوبیا عادی شده است. این جانور بی بند و باری است که بسیاری منابع زمانی و مالی می خواهد که بشود با آن کلنجار رفت.
دوشنبه، 14 بهمن 1398 - 15:27

لاتینکس: انجمنی ضروری برای صنعت روابط عمومی لاتینکس: انجمنی ضروری برای صنعت روابط عمومی
جمعیت شناسی ایالات متحده آمریکا مدام در حال نوسان است و در روابط‌عمومی رویکرد تئوری سیستم های باز تصدیق می کند سازمان ها برای خدمت رسانی به عموم مخاطبان خود باید به آن ها گوش دهند.
شنبه، 12 بهمن 1398 - 18:50

خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
برنامه ارتباطاتی خلق کنید که سهامداران اروپا را مطمئن کند- به خصوص مشتریان و تهیه کنندگان را مطمئن کنیدکه قصد ادامه ارتباط و تجارت با آن ها دارید. سهامداران نقاط دیگر دنیا هم به اطمینان بخشی نیاز دارند.
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 - 15:45

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  جایگاه روابط عمومی‌های ارزشمند در تعامل با رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی