درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 10:45   

روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی

  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی
  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  جهان روابط عمومی  

در برنامه ریزی طرح ها، کارنمایشی انجام ندهید در برنامه ریزی طرح ها، کارنمایشی انجام ندهید
چند سال پیش، موقعیت تدریس روابط عمومی را در چندین دانشگاه به دست آوردم، بنابراین چند کتاب آموزش روابط عمومی خریدم. آنها را غیر واقعی، عاری از خلاقیت و همچنین فاقد تفکرات خلاقانه یافتم. همه چیز از یک سناریوی غیرخلاقانه مرحله به مرحله پیروی کرده بود. جای تعجب نیست که هیچ اشاره ای به اینکه چگونه کار نمایشی می تواند توجه رسانه ها را به مخاطبان جلب نمایید در آنها نیافتم.
شنبه، 31 خرداد 1393 - 18:56

بزرگترین وظیفه هرمقام؛ خواندن نامه ها و شکایات و شنیدن درد دلهاست بزرگترین وظیفه هرمقام؛ خواندن نامه ها و شکایات و شنیدن درد دلهاست
هر ایدئولوژی (مسلک ـ مکتب) اگر مدیریت خوب نداشته باشد و به دست نااهل افتد شکست خواهد خورد. وی همچنین گفته بود: "بزرگترین وظیفه هر مقام؛ خواندن نامه ها و شکایات و شنیدن درد دلهاست و اگر نسبت به این وظیفه بی اعتنا باشد محکوم به شکست است.
جمعه، 27 تیر 1393 - 08:05

آیا صنعت روابط عمومی به اندازه کافی خلاقیت دارد؟ آیا صنعت روابط عمومی به اندازه کافی خلاقیت دارد؟
درک بهتر فرآیند خلاقیت و اینکه چگونه طیف تکنیک ها می تواند به ایجاد ایده های خلاق ختم شود. برای مثال، پنج آی را در فرآیند خلاقیت در نظر داشته باشید: اطلاعات، زایایی، روشنگری، یکپارچه سازی و تصویر پردازی.
سه شنبه، 31 تیر 1393 - 19:47

مناسبات بازارسازی و روابط عمومی مناسبات بازارسازی و روابط عمومی
بازارسازی می تواند یکی از رویکردهای روابط عمومی نیز قلمداد شود. چرا که محورهای اصلی بازارسازی با رویکردهای روابط عمومی همخوان است. بازارسازی از مشتری گرایی، رقیب گرایی، هوشمندی بازار و هماهنگی بین وظیفه ای سخن می گوید و بسیاری از این موارد در حوزه روابط عمومی نیز تعریف شده اند.
شنبه، 3 خرداد 1393 - 06:24

نتایج یک نظرسنجی جدید: چالش‌های اخلاقی در عصر ارتباطات دیجیتال در حال تحول نتایج یک نظرسنجی جدید: چالش‌های اخلاقی در عصر ارتباطات دیجیتال در حال تحول
محققان چالش‌های اخلاقی پیش روی متخصصان روابط‌عمومی را در محیط ارتباطات دیجیتال امروزی بررسی کردند. نظرسنجی از 1046 متخصص روابط‌عمومی و ارتباطات انجام شد.
دوشنبه، 1 فروردین 1401 - 20:49

شرکت های روابط عمومی به دلیل ترس از شهرت خود، روابط خود را با روسیه قطع کردند شرکت های روابط عمومی به دلیل ترس از شهرت خود، روابط خود را با روسیه قطع کردند
آژانس‌های روابط‌عمومی پیشرو روابط خود را با مشتریان روسی قطع کرده‌اند، زیرا می‌ترسند اعتبارشان در اثر دفاع از کسانی که با کرملین یا صنایع دولتی ارتباط دارند، آسیب ببیند.
دوشنبه، 16 اسفند 1400 - 15:45

نسل هزاره چگونه با تنگناهای اخلاقی مقابله می‌کند؛ مطالعه‌ای توسّط انجمن روابط عمومی آمریکا و مرکز آرتور دابلیو پیج نسل هزاره چگونه با تنگناهای اخلاقی مقابله می‌کند؛ مطالعه‌ای توسّط انجمن روابط عمومی آمریکا و مرکز آرتور دابلیو پیج
در یکی از این مطالعات معلوم شد که اگرچه دانشجویان در یک دانشگاه از مقررات اخلاقی انجمن روابط عمومی آمریکا آگاهی داشتند، اما بر رفتار آنها تأثیر نداشت زیرا وقتی موضوع صحت صداقت علمی مطرح شد تقریباً 80 درصد آنها اعتراف کردند که تقلب می‌کنند.
دوشنبه، 25 مرداد 1395 - 09:27

حذف کلمات فنی برتر در سال 2022 حذف کلمات فنی برتر در سال 2022
ما تمایل داریم در روابط عمومی روی کلمات وسواس داشته باشیم. ما باید با اصطلاحات مختلف از حوزه‌های مختلف فناوری و کسب‌وکار کنار بیاییم، و بله، گاهی متأسفانه خودمان در چرخه واژه‌های کلیدی گیر می‌افتیم.
یکشنبه، 24 بهمن 1400 - 16:09

امارات دست به دامان شرکت های روابط عمومی شد امارات دست به دامان شرکت های روابط عمومی شد
به دنبال حملات انقلابیون یمن به ابوظبی و دبی و خروج سرمایه گذاران خارجی از امارات، ابوظبی با شرکت های روابط عمومی توافق کرده تا حملات انقلابیون یمن به دبی و ابوظبی کم اهمیت جلوه داده شود.
دوشنبه، 18 بهمن 1400 - 02:00

رابطه بین تصویر و شهرت سازمانی و تصویر و شهرت ملی  رابطه بین تصویر و شهرت سازمانی و تصویر و شهرت ملی
نتایج نشان داد که مدیران روابط عمومی، اثرات متقابل بین تصویر و شهرت ایالات متحده و تصویر و شهرت شرکت را به رسمیت می شناسند. همانطور که یکی از اعضا بیان کرد، "اگرچه برای عملیات ما اهمیتی ندارد، اما اگر ایالات متحده بسیار جلب توجه کند، کار ما ساده تر خواهد شد."
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 09:50

استعفای مدیر روابط عمومی دولت انگلیس استعفای مدیر روابط عمومی دولت انگلیس
جک دویل مدیر روابط عمومی دولت جانسون نیز از مقام خود کناره‌گیری کرده است. این مقام انگلیسی یکی از افرادی بود که در مهمانی‌های جنجالی دولت در بحبوحه محدودیت‌های کرونایی شرکت کرده بود.
جمعه، 15 بهمن 1400 - 13:01

450 دانشمند، شرکت‌های روابط‌عمومی و تبلیغاتی را متهم به انتشار اطلاعات نادرست می‌کنند 450 دانشمند، شرکت‌های روابط‌عمومی و تبلیغاتی را متهم به انتشار اطلاعات نادرست می‌کنند
غلبه بر تلاش‌های تبلیغاتی و روابط‌عمومی شرکت‌های سوخت فسیلی که به دنبال مخدوش کردن یا کم‌اهمیت جلوه دادن ‌یافته‌های ما و خطرات ناشی از بحران آب و هوا هستند.
سه شنبه، 5 بهمن 1400 - 14:07

خاکستر بر روی تونگا بارید خاکستر بر روی تونگا بارید
این فوران بسیار بزرگ بود - بر اساس اطلاعات سازمان زمین شناسی ایالات متحده، معادل یک زلزله 5.8 ریشتری. توده ای از خاکستر را در هزاران پا در هوا رها کرد و موج صوتی ایجاد کرد که تقریباً 6000 مایل دورتر در آلاسکا شنیده شد.
دوشنبه، 27 دی 1400 - 15:52

عصر «روابط‌عمومی متاورس» عصر «روابط‌عمومی متاورس»
برای داشتن یک دنیای مجازی پایدار که امکان دسترسی به آن در هر کجا وجود داشته باشد، به قدرت محاسباتی بی‌نهایت، فضای ابری بی‌نهایت بهتر و دسترسی به پهنای باند بی‌نهایت بهتر نیاز داریم. ما به سخت‌افزارهای واقعیت مجازی با قیمت‌های بسیار ارزان نیاز داریم. ما همچنین به روابط عمومی‌های بی نهایت آینده‌نگر نیاز داریم تا بتوانند از فرصت‌های بی‌شماری که این دنیای کاملاً جدید برای روابط عمومی ایجاد می‌کند، حداکثر استفاده را ببرند و جلوتر از دیگران قرار گیرند.
دوشنبه، 20 دی 1400 - 19:17

سه روند بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی دیجیتال در سال 2022 سه روند بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی دیجیتال در سال 2022
با توجه به فرا رسیدن سال جدید، زمان بسیار خوبی برای برندهاست تا به روندهای بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال در سال 2022 نگاه کنند. به برنامه های بلندمدت خود توجه کنند. در حالی که هیچ کس نمی تواند از آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان کردن استراتژی های مختلف می تواند به شرکت ها کمک کند تا برخی از بینش های مفید را شناسایی کنند.
شنبه، 18 دی 1400 - 12:27

برای انتشار فوری برای انتشار فوری
ران توروسیان نشان می دهد که چگونه ارتباطات مؤثر در روابط عمومی می تواند باعث ایجاد یا شکست شما شود. پر از اطلاعاتی است که برای کمک به شرکت‌ها و افراد طراحی شده است تا خود را در بهترین حالت ممکن نشان دهند. مطالعه کتاب "برای انتشار فوری" برای هر کسی که به دنبال تعادل و بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از خط بین رسانه و روابط عمومی است، ضروری است.
یکشنبه، 5 دی 1400 - 01:00

چه چیزی امسال در وبلاگ محبوب بوده است؟ چه چیزی امسال در وبلاگ محبوب بوده است؟
در سال گذشته به مواردی مانند سواد خبری، روابط‌عمومی، ارتباطات بازاریابی،رهبری، رسانه های اجتماعی و ایجاد روابط معتبر با مخاطبان هدف از جمله مشتریان و رسانه ها نگاه کردیم و مدتی را صرف بحث در مورد تأثیر تنوع، برابری و شمول و نیاز به یک استراتژی روابط اجتماعی در محیط تجاری امروز کردیم.
شنبه، 4 دی 1400 - 21:44

5 روندی که بر روابط‌عمومی در سال 2022 تأثیر می گذارد 5 روندی که بر روابط‌عمومی در سال 2022 تأثیر می گذارد
همانطور که صفحه سال را ورق می زنیم، زمان آن رسیده است که به روندهایی که بر ارتباطات، روابط‌عمومی و بازاریابی تأثیر می گذارد نگاه کنیم. البته، تغییراتی که می بینیم معمولا ناگهانی نیستند. آنها ادامه یا اوج رویدادها و حرکاتی هستند که ما در سال 2021 تجربه کرده ایم.
شنبه، 4 دی 1400 - 11:14

روابط‌عمومی در سال 2022: آینده چه خواهد داشت؟ روابط‌عمومی در سال 2022: آینده چه خواهد داشت؟
سال 2021 اگرچه سال سختی بود، اما در سراسر همه‌گیری کووید-19 شاهد شفقت، رشد و انعطاف‌پذیری بودیم. خود صنعت روابط‌عمومی نیز تغییرات زیادی را به خود دیده است. در اینجا چند چیز وجود دارد که توپ کریستالی ما برای سال 2022 پیش بینی می کند:
شنبه، 4 دی 1400 - 08:01

10 پست برتر وبلاگ روابط عمومی سال 2021 10 پست برتر وبلاگ روابط عمومی سال 2021
سال 2021 برای بسیاری از متخصصان روابط‌عمومی و بازاریابی، سال انعطاف پذیری و بازگشت از چالش های همه گیر، زنجیره تامین و "استعفای بزرگ" بوده است. در میان همه چالش‌ها، دیدن اینکه چگونه مشتریان، همکاران و همتایان ما با لطف، صبر و خلاقیت پیروز شده‌اند، شگفت‌انگیز است.
شنبه، 27 آذر 1400 - 11:33

هوش مصنوعی در محل کار روابط‌عمومی هوش مصنوعی در محل کار روابط‌عمومی
موسسه روابط‌عمومی Chartered، درک و پذیرش متخصصان روابط‌عمومی از هوش مصنوعی (AI) را بررسی کرد. یک نظرسنجی آنلاین از متخصصان روابط‌عمومی در سطح جهانی از ژوئن تا آگوست 2021 انجام شد.
جمعه، 26 آذر 1400 - 09:33

اثرات بازخورد رسانه های اجتماعی بر مسئولیت اجتماعی شرکت اثرات بازخورد رسانه های اجتماعی بر مسئولیت اجتماعی شرکت
دکتر ربکا هیز و دکتر کالب کار بررسی کردند که چگونه پاسخ‌ها به پست‌های رسانه‌های اجتماعی CSR بر اعتماد سازمانی و ادراک بر اعتبار تأثیر می‌گذارد.
پنجشنبه، 25 آذر 1400 - 10:30

مشارکت سازمانی در دیپلماسی عمومی مشارکت سازمانی در دیپلماسی عمومی
یک شرکت چند ملیتی را این خطر تهدید می کند که به عنوان بازوی روابط عمومی دولت ایالات متحده در نظر گرفته شود. این خطر وجود دارد که شرکت ها در مواجه با مسائل سیاسی و دیپلماتیک نیمه گند ماجرا نصیبشان شود
جمعه، 11 خرداد 1397 - 09:52

روابط عمومی بین‌المللی روابط عمومی بین‌المللی
با ادامه رشد روابط عمومی بین‌المللی، باید به شایستگی‌های لازم برای این زمینه توجه کرد. این شایستگی‌ها شامل دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های مورد نیاز برای عملکرد موفق در این زمینه است.
یکشنبه، 7 شهریور 1395 - 09:39

علوم اجتماعی و رسانه های جمعی علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
چرا باید با مردمی که می خواهیم با آنها دوست و آشنا شویم آمرانه سخن بگوییم؟ باید چشم و گوشمان را باز کنیم و به خود یادآوری کنیم که دیگر نمی توانیم نظرات خود را به مردم تحمیل کنیم و از آنها انتظار پاسخ داشته باشیم. باید گوش دهیم، حرف بزنیم، دوباره گوش دهیم، ارزیابی کنیم، تبادل ارزش کنیم – انگار که ما شهروندان جامعه ای هستیم که می خواهیم به آن بپیوندیم.
یکشنبه، 11 شهریور 1397 - 08:00

نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات
یکشنبه شب استیو کرافت گزارشگر اینوستیگیتیو شبکه تلویزیونی «سی بی اس» آمریکا، در برنامه مصوّر خود گوشه ای از راز انتخاب شگفت انگیز «باراک اوباما» را ضمن مصاحبه با چهارتن از اعضای تیم روابط عمومی و مشاوره او عیان ساخت.
سه شنبه، 20 آبان 1393 - 12:34

صنعت روابط عمومی آسیا و اقیانوسیه: مدیران سفیدپوست بر نقش‌های پردرآمد تسلط دارند صنعت روابط عمومی آسیا و اقیانوسیه: مدیران سفیدپوست بر نقش‌های پردرآمد تسلط دارند
پروووک مدیا (PRovoke Media) میزان شکاف دستمزد و ارتقاء را در آژانس های روابط عمومی آسیا و اقیانوسیه بررسی کرد. نظرسنجی از 1100 کارمند در 24 آژانس روابط عمومی در سراسر آسیا و اقیانوسیه انجام شد.
پنجشنبه، 13 آبان 1400 - 12:33

برترین اینفلوئنسر دورکاری روابط عمومی در سال 2021 برترین اینفلوئنسر دورکاری روابط عمومی در سال 2021
خانم گریفیس یکی از منتقدان بسیاری از اقدامات سنتی در زمینه کاری است. برای مثال وی هیچ مزیتی برای جلسات حضوری قائل نیست. شرکت وی نیز تولیدکننده نرم افزارهایی است که مدیریت شبکه‌های اجتماعی را بهبود می بخشد.
چهارشنبه، 7 مهر 1400 - 09:47

کمک پنهانی اکسون موبیل برای جلوگیری از آسیب‌های زیست‌محیطی و نقش بزرگ‌ترین کمپانی روابط عمومی کمک پنهانی اکسون موبیل برای جلوگیری از آسیب‌های زیست‌محیطی و نقش بزرگ‌ترین کمپانی روابط عمومی
اخبار منتشر شده حاکی از آن است که ادلمن، بزرگ‌ترین شرکت روابط عمومی ‌مستقل جهان، در حال کار روی کمپین تبلیغاتی اکسون در راستای مخالفت با مقررات آب و هوایی است.
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 09:37

منشور استکهلم؛ سندی بین المللی در روابط عمومی منشور استکهلم؛ سندی بین المللی در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی- از سال 1986 که منشور رم توسط سازمان بین المللی مشاوران متخصص ارتباطات تصویب شد، تا سال 2003 که این منشور به روز رسانی شد، هیچ تغییری در منشور اولیه به وجود نیامد. منشوری که در ذیل مشاهده می کنید، روزآمد اکتبر 2003 این منشور است که توسط تمام اعضای سازمان به رسمیت شناخته شده و مورد توجه قرار می گیرد.
سه شنبه، 24 شهریور 1394 - 00:56

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها را جدی بگیرد!


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی باشگاه چوکا


  مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»