درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 آبان 1400 - 10:20   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد


ادامه ادامه مطلب سه

پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا

  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری را می طلبد
  ارایه توضیحات کافی جایگزین در ارتباطات
  آشنایی با روابط عمومی
  با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2021
  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
  همگامی با انتظارات مشتری
  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران
  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گزارش  

پیشنهاد 8 متخصص روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور پیشنهاد 8 متخصص روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور
فعالان حوزۀ روابط‌عمومی هر بار که دولت جدیدی سکان امور مملکت را در دست می‌گیرد، خواسته ها و انتظارات و توصیه های کارشناسی و دلسوزانه خود را برای ارتقای جایگاه حرفه‌ای روابط‌عمومی و نهایتاً بهبود نظام ارتباطات بین دولت و مردم مطرح می‌کنند و به انتظار می نشینند تا توجه و پایبندی و عمل واقعی دولتمردان به این توصیه ها را در بوتۀ ارزیابی قرار دهند.
پنجشنبه، 15 مهر 1400 - 21:57

گزارش هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مدیران رسانه‌های اصفهان گزارش هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مدیران رسانه‌های اصفهان
مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه هدف از این جلسه را تقویت همدلی و هماهنگی و تعامل دوسویه رسانه ها با روابط عمومی شرکت فولادمبارکه مطرح کرد و از مدعوین درخواست کرد که نقطه نظرات خود را بیان کنند.
یکشنبه، 10 مرداد 1400 - 09:21

کارزار ملّی حفاظت از اینترنت در برابر طرح صیانت! کارزار ملّی حفاظت از اینترنت در برابر طرح صیانت!
موافقان از آن به‌عنوان «طرح صیانت از حقوق کاربران و حمایت از خدمات پایه شبکه ملّی اطلاعات» یاد می‌کنند. منتقدان و مخالفان طرح اما از همین مصوبه ناپخته و جنجالی مجلس انقلابی، خطر قطع کامل دسترسی به اینترنت جهانی را حس کرده‌اند؛ مصوبه‌ای دست‌پخت نمایندگانی با آرای حداقلی از حوزه‌های انتخابیه‌شان ...
یکشنبه، 10 مرداد 1400 - 08:46

گزارش نشست «تجربه‌ روابط‌عمومی‌های دانشگاهی در مواجهه با کرونا» گزارش نشست «تجربه‌ روابط‌عمومی‌های دانشگاهی در مواجهه با کرونا»
پژوهشکده‌ «مطالعات فرهنگی، ارتباطات و تحقیقات اسناد فرهنگی آسیا» روز چهارشنبه 19 خرداد 1400 میزبان نشست «تجربه‌ی روابط‌عمومی‌های دانشگاهی در مواجهه با کرونا» بود.
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 23:40

گزارش برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان آذربایجان غربی گزارش برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان آذربایجان غربی
نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر استان آذربایجان غربی امروز صبح سی ام اردیبهشت 1400 برگزار شد.
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 - 14:57

نگاهی به روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از آغاز نگاهی به روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از آغاز
در حاشیه مراسم معرفی برترین‌های روابط عمومی در سال 1378، سال 1379 از سوی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ به نام «سال روابط عمومی» نامیده شد.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1391 - 06:34

 مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: در نسل چهارم روابط‌عمومی علاوه بر افراد، سیستم‌ها نیز هوشمند شده‌اند مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: در نسل چهارم روابط‌عمومی علاوه بر افراد، سیستم‌ها نیز هوشمند شده‌اند
باید بدانیم که نسل سوم روابط‌عمومی رو به پایان است و در نسل چهارم علاوه بر افراد، سیستم‌ها نیز هوشمند شده‌اند. سیستم‌های هوشمند، سیستم های یادگیرنده نیز هستند و امکان جستجوی نیاز مخاطب را دارند.
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 - 19:40

خلاصه سخنرانی‌های هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران خلاصه سخنرانی‌های هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19»، 12 اسفندماه 1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) هم‌اکنون در حال برگزاری است.
سه شنبه، 12 اسفند 1399 - 09:21

وظایف و مسئولیت‌های جدید روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا وظایف و مسئولیت‌های جدید روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا
روابط‌عمومی خاموش امکان اتصال جامعه به خاندان جهانی را میسر نخواهد کرد و با توجه به اینکه اساساً کارکرد روابط‌عمومی با تبلیغات متفاوت است و بر خلاف آن در جستجوی سود و منافع شخصی نیست، لذا در رواج سبک زندگی سالم در دوران بحران‌هایی نظیر کرونا، کارکردهایی دارد که با استناد به موارد ذکر شده می تواند در ایجا شهروندان هوشمند و آگاه سازی آنها در این شرایط نقشی مهم و تاثیرگذار ایفا نمایند.
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 - 22:31

روابط‌عمومی‌ های صنعت بیمه نیازمند رویکردی تحول گرایانه روابط‌عمومی‌ های صنعت بیمه نیازمند رویکردی تحول گرایانه
روابط‌عمومی‌‌های صنعت بیمه دراین شرایط برای ایجاد این شناخت وتغییر نگرش نیازمند رویکردی تحول گرایانه برپایه تولید وانتشار محتوایی هایی جذاب و تاثیرگذار هستند که بتوانند این مهم را تحقق بخشند،دراین راستا مناسب دیدیم گفتگویی با تنی چند از مدیران وصاحب نطران این عرصه داشته باشیم، آنچه درپی می آید حاصل این گفتگوست.
جمعه، 17 بهمن 1399 - 11:52

لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی
در شرایط کرونایی امروز که بیش از گذشته شهروندان سعی می کنند فعالیت های بانکی خود را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام دهند همواره با مشکلاتی نظیر عدم آشنایی و تسلط در این حوزه روبه‌رو بوده‌اند، سیستم بانکی با همه تحولاتی که طی یک دهه گذشته داشته هنوز در ترویج و ترغیب استفاده از روش های غیر حضوری توسط مخاطبان به موفقیت لازم دست نیافته است و برخی از کارشناسان دلیل عدم تمایل و رغبت برخی از مشتریان بانک‌ها را برای انجام غیر حضوری امور بانکی‌شان، عدم اطلاع‌رسانی، آموزش و در نهایت جلب اعتماد مخاطبان می‌دانند.
شنبه، 4 بهمن 1399 - 08:00

روابط‌عمومی‌ها، پیشگام تحول در نظام بانکی روابط‌عمومی‌ها، پیشگام تحول در نظام بانکی
با توجه به این که بانک‌ها نیازمند اعتماد مخاطبان برای سرمایه‌گذاری در سیستم بانکی هستند، لذا روابط‌عمومی‌ها نقش بسیار حساسی در فرایند اعتمادسازی بر عهده دارند به‌خصوص اگر بخواهند تصویر و چهره مطلوبی از بانک مورد نظر را در بین افکار عمومی ایجاد کنند.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 08:12

دوران کرونا، الزام و فرصتی برای دیجیتالی‌شدن روابط‌عمومی‌ها دوران کرونا، الزام و فرصتی برای دیجیتالی‌شدن روابط‌عمومی‌ها
واحدهای روابط‌عمومی‌ در سازمان‌ها با توجه به ماهیت و وظایف‌شان در حوزه اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی نقشی مهم و تاثیرگذار برای فرهنگ‌سازی، آموزش و مقابله با بیماری کرونا به عنوان یک مسِئولیت اجتماعی برعهده دارند، در همین رابطه گفتگویی را با تعدادی از اساتید و صاحب‌نظران و فعالان بخش روابط‌عمومی‌ انجام دادیم که آنچه در زیر می‌خوانید حاصل این گفتگوهاست:
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 09:22

گزارش برگزاری وبینار نظرسنجی و روابط عمومی برتر (نوانگار) گزارش برگزاری وبینار نظرسنجی و روابط عمومی برتر (نوانگار)
همواره در کنفرانس های گذشته در ایران بحث روابط عمومی همیشه با یک علامت سوال مواجه بوده است و آن این است که روابط عمومی ها تا چه اندازه باید تبلیغ مدیر سازمان را بکنند یا واقعیت را منعکس کنند؟ بنابراین روابط عمومی به هیچ کدام از این دو نوع نزدیک نشده و در نوسان بوده است و بستگی به تجربه مدیر روابط عمومی به یکی از این دو سو نزدیک شده است.
چهارشنبه، 26 آذر 1399 - 00:02

گزارش نشست آنلاین«روابط عمومی ایران و پاندمی کرونا» گزارش نشست آنلاین«روابط عمومی ایران و پاندمی کرونا»
امامی در ابتدای صحبت های خود درباره شیوع کرونا بر فعالیت های روابط عمومی به تاثیرات این ویروس بر ارتباطات اجتماعی می پردازد و می گوید: یکی از تأثیرات کرونا بر ارتباطات، کاهش تعاملات اجتماعی است. کرونا باعث تغییرات اساسی در ارتباطات چهره به چهره شد و جمع های ما کوچک شدند. همچنین حضور و فیزیک افراد جای خود را به تصاویر مجازی داد.
دوشنبه، 26 آبان 1399 - 21:02

گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
وبینار تخصصی نوانگار با موضوع «نظرسنجی و روابط‌عمومی برتر» با حضور مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای آذربایجان شرقی به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، سازمان جهاددانشگاهی استان و با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 15:45

آن روی بازاریاب‎های روابط عمومی بالای ترجیحا خانم چه شکلی است؟ آن روی بازاریاب‎های روابط عمومی بالای ترجیحا خانم چه شکلی است؟
اگر به آگهی های دعوت به همکاری بازاریابی توجه کنید غالبا به نیروی خانم نیاز دارند و در آگهی های خود، تجرد، آراستگی بیش از حد و روابط‌عمومی بالا را از ملزومات استخدام می دانند.
دوشنبه، 17 شهریور 1399 - 01:44

 گزارش نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران» گزارش نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران»
نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران» با هدف ارائه و نقد گزارش پژوهش انجام‌شده در پژوهشکده فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور امیر حاج رضایی (کارشناس فوتبال)، پژمان راهبر (سردبیر وب‌سایت ورزش سه)، محمد هدایتی (محقق اجتماعی و مجری پژوهش) و با دبیری مصطفی اسدزاده (پژوهشگاه فرهنگ‌، هنر و ارتباطات) چهارشنبه 25 تیر 99 به صورت مجازی برگزار شد.
شنبه، 28 تیر 1399 - 20:36

گزارش نشست مجازی «وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا» گزارش نشست مجازی «وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا»
نشست مجازی «وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا»از سلسله پیش‌نشست‌های همایش ملی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا با حضور دکتر مجید رضاییان، دکتر علی‌اکبر قاضی‌زاده و دکتر داود نعمتی انارکی سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.
شنبه، 28 تیر 1399 - 20:25

گزارش/ چالش‌ها و آسیب‌های روابط عمومی گزارش/ چالش‌ها و آسیب‌های روابط عمومی
در عصر حاضر، اعتماد سازی، برجسته سازی، فرهنگ سازی، بستر سازی و مدیریت افکار عمومی، رویکردهای جدید به روابط عمومی است که بدون توجه به این امور، روابط عمومی یک دستگاه، نهاد یا مجموعه در پیشبرد کارهای خود موفق نخواهد بود.
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 09:37

 گزارش برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت صمت گزارش برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت صمت
مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای وزارت صمت در سال ۹۹ تاکید کرد: امروز همراه با جنگ اقتصادی که به کشورمان تحمیل شده است شاهد یک جنگ روانی و رسانه ای سنگین نیز هستیم.
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 - 23:24

گزارش برگزاری نشست سالانه مسئولان روابط عمومی مراکز استانی حوزه هنری گزارش برگزاری نشست سالانه مسئولان روابط عمومی مراکز استانی حوزه هنری
نشست سالانه مسئولان روابط‌عمومی مراکز استانی حوزه هنری روز پنجشنبه 5دی‌ماه به میزبانی حوزه هنری خراسان رضوی در مشهد مقدس و با حضور محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.
شنبه، 7 دی 1398 - 12:45

در کرسی آزاد اندیشی رسانه‌ای دولت، رسانه‌ها و اعتراضات بنزینی/ آیا مطبوعات نباید به رسالت خود در افزایش قیمت عمل می‌کردند؟ در کرسی آزاد اندیشی رسانه‌ای دولت، رسانه‌ها و اعتراضات بنزینی/ آیا مطبوعات نباید به رسالت خود در افزایش قیمت عمل می‌کردند؟
آتیش زدن پمپ بنزین‌ها قابل جبران است اما بی‌اعتمادی مردم جبران پذیر نیست‌. دولت به رسانه اعتقاد ندارد و از آن استفاده حداقلی می‌کند. دولت در زمینه های مختلف، قائل به پیوست رسانه ای نیست. از همین رو ما شاهد پراکندگی تیم رسانه ای دولت هستیم.
سه شنبه، 3 دی 1398 - 09:57

بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
همه ما می‌دانیم طراحی یک استراتژی تبلیغاتی مناسب برای حضور مؤثر در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی تا چه اندازه می‌تواند برای ناشران ارزشمند باشد و برای رسیدن به خوانندگان، علاوه بر ایجاد سکوهای تبلیغاتی و بازاریابی جدید، باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود نیز استفاده کرد.
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 11:55

گزارش آیین نکوداشت دکتر یونس شکرخواه گزارش آیین نکوداشت دکتر یونس شکرخواه
آیین نکوداشت دکتر یونس شکرخواه به پاس ۳۵ سال فعالیت در عرصه روزنامه‌نگاری با حضور اهالی ارتباطات در محل فرهنگسرای رسانه برگزار شد؛ آیینی که ارتباطاتی‌ها و دوستداران شکرخواه تعابیر خود را درباره‌اش گفتند و انتظارشان از گام بعدی این روزنامه‌نگار پیشکسوت را مطرح کردند.
چهارشنبه، 17 مهر 1398 - 10:43

گزارش ارزیابی چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی گزارش ارزیابی چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
هیات داوران چهاردهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها ضمن تقدیر از تمامی روابط عمومی های کشور که با حضور خود در این رقابت علمی و آموزشی شرکت کرده و بر غنای آن افزودند، بر بهره گیری بیشتر روابط عمومی ها از تکنولوژیهای نوین ارتباطی در مسیر انتشارات مکتوب و الکترونیکی توام به آموزش های علمی و کاربردی در این حوزه تاکید می نمایند.
دوشنبه، 11 شهریور 1398 - 01:29

حلقه های گمشده ارتباط دوسویه روابط عمومی با رسانه حلقه های گمشده ارتباط دوسویه روابط عمومی با رسانه
خبرنگاران و روابط عمومی ها اگرچه در بیشتر موارد همسو کار می کنند و هدف همه آنها اگاهی دادن به جامعه است اما گاهی در این بین مشکلاتی هم رخ می دهد، این در حالی است که گاه فراموش می شود روابط عمومی پیشانی نهاد و سازمان است و رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی، بهترین ابزار برای سنجش عملکرد سازمان ها هستند، خبرنگار و رسانه نباید به صورت مطلق در خدمت روابط عمومی ها باشند بلکه باید در مسیر اصلی وظایف خود که همان روشنگری و آگاهی بخشی است حرکت کنند.
شنبه، 19 مرداد 1398 - 14:08

گزارش برگزاری سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران گزارش برگزاری سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران
سومین نشست تخصصی، توجیهی مسئولین روابط عمومی استان های کشور با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و کارشناسان حوزه اطلاع­رسانی شرکت سهامی بیمه ایران در روزهای 16 و 17 مرداد ماه در تهران برگزار شد.
جمعه، 18 مرداد 1398 - 18:36

گزارش برگزاری نشست هم اندیشی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی گزارش برگزاری نشست هم اندیشی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی
نشست هم اندیشی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی ،نهادهای دولتی،بانکها و شرکتهای خصوصی در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار گردید.
پنجشنبه، 23 خرداد 1398 - 10:10

میزگرد/ جایگاه روابط عمومی‌ها تضعیف شده است میزگرد/ جایگاه روابط عمومی‌ها تضعیف شده است
بعد از مدیریت ارشد سازمان، این مدیران روابط عمومی‌های هستند که می‌توانند با ابزار اطلاع رسانی و تبلیغات همچنین تعامل دوسوی با رسانه‌ها پلی محکم برای همدلی دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه باشند.
چهارشنبه، 8 خرداد 1398 - 14:11

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک


  همگامی با انتظارات مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»


  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران


  رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی


  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


  شبکه اجتماعی ترامپ از ماه آینده آغاز به کار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی