درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 11:20   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیامد دورکاری برای بعد از کرونا
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی 28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی
28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 11:07

سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی
چالشی که نظام‌های آموزش عالی و دانشگاه‌ها با آن روبرو هستند عبارت است از حفظ کیفیت آموزش در دوران همه‌گیری و ادغام مفاهیم جدید برآمده از آموزش از راه دور و یادگیری در انزوا در سیستم‌های سنتی و قدیمی آموزش عالی و شکل دادن به پلتفرم‌های جدید آموزشی.
دوشنبه، 4 مرداد 1400 - 15:04

متخصصان امروزین روابط‌عمومی متخصصان امروزین روابط‌عمومی
در دنیای پیشرفته امروز، کوته فکری و ساده لوحی است اگر نقش کارگزاران روابط‌عمومی در حد کارگزاران مطبوعاتی بدانیم که شغل شان تبلیغ موکلان خود در روزنامه ها و مجلات است. این نوع نگرش، خود را نسبت به مسایل پیچیده و متنوع شرکت ها عملاً نا آشنا معرفی می کند.
سه شنبه، 29 تیر 1400 - 04:15

مرگ خبرگیری حرفه ای مرگ خبرگیری حرفه ای
مسئله بزرگ رسانه ها از یاد بردن روش درست خبرگیری و متکی شدن بیش از گذشته به آژانس های خبری (خبرگزاری‌ها) و اطلاعیه‌های دفاتر مقامات دولتی است.
یکشنبه، 27 تیر 1400 - 10:01

انجمن متخصصان روابط‌عمومی یاد و خاطره بنیانگذار روابط‌عمومی ایران را گرامی داشت انجمن متخصصان روابط‌عمومی یاد و خاطره بنیانگذار روابط‌عمومی ایران را گرامی داشت
25 تیرماه سالروز درگذشت دکتر حمید نطقی پدر روابط‌عمومی ایران است. به همین مناسبت، در بیست و سومین سال درگذشت این اندیشمند بزرگ روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی با صدور پیامی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.
جمعه، 25 تیر 1400 - 14:41

اصول اخلاقی روابط عمومی اصول اخلاقی روابط عمومی
یک روابط عمومی کارآمد برای حفاظت سلامت روانی حرفه‌ای خود ناگزیر از رعایت اصول اخلاقی و تدوین آیین‌نامه‌های رفتاری در روابط عمومی است.
جمعه، 3 فروردین 1397 - 08:32

تجربه روابط‌عمومی در آسیا تجربه روابط‌عمومی در آسیا
تأسیس این بازار جدید، دائماً به افزایش سطح فعالیت‌های روابط‌عمومی در این قاره نیاز دارد، اما قاره آسیا با وجود میراث غنی و ظرفیت گسترده خود، در زمینه آموزش روابط‌عمومی بی‌تحرک باقی مانده است. تردیدی نیست که انجام تحلیل‌های تجربی در زمینه حرفه روابط‌عمومی در آسیا و استفاده از این یافته‌ها در آموزش روابط‌عمومی مدت زیادی به تأخیر افتاده است.
پنجشنبه، 24 تیر 1400 - 14:04

10 قانون وارن بافت برای روابط عمومی 10 قانون وارن بافت برای روابط عمومی
شاید از خود بپرسید،" اگر وارن بافت برای پیشرفت خود از این جزئیات استفاده کرده، چطور می‌توانم توصیه‌های او را در دنیای روابط‌عمومی اجرا کنم؟" در این قسمت به این سوال پاسخ می دهیم.
پنجشنبه، 24 تیر 1400 - 08:32

روابط‌عمومی در زمینه سلامت، علم و ریسک روابط‌عمومی در زمینه سلامت، علم و ریسک
نقش روابط‌عمومی به عنوان واسطه و رابط بین دانشمندان و متخصصان پزشکی از یک سو و مخاطبین غیرمتخصصی همچون ژورنالیست‌ها و عموم مردم از بسیاری جهات با ارتباطات عمومی علم جور در می‌آید و همپوشانی دارد اما در عین حال می‌بینیم که کارشناسان و فعالان حوزه روابط‌عمومی در سازمان‌های سلامت‌محور و علمی در رده‌های پایین سلسله مراتب سازمانی در سازمان‌های علمی، پزشکی و سلامت قرار می‌گیرند.
سه شنبه، 22 تیر 1400 - 12:14

کتاب سال روابط‌عمومی ایران بزودی منتشر می شود کتاب سال روابط‌عمومی ایران بزودی منتشر می شود
این کتاب حاوی آخرین مقالات علمی، ترجمه ای، پژوهش، گفتگو با صاحب نظران،گزارش های تحلیلی، یادداشت ها، معرفی کتب و تازه های نشر در حوزه روابط عمومی و همچنین با نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط به دوره زمانی سال ۹۹ است.
دوشنبه، 21 تیر 1400 - 12:42

پدیده سواد مصنوعی "الگوی جدید نادانی" و مصائب آن پدیده سواد مصنوعی "الگوی جدید نادانی" و مصائب آن
هر وقت هر کسی از هر چیزی سخن می‌گوید ما وانمود می‌کنیم که دربارۀ آن می‌دانیم، مثلاً زمانی که همکارانمان دربارۀ فیلم، کتاب، قیمت ارز، حمله نظامی آمریکا صحبت می‌کنند ما با بالا و پایین بردن سرمان، به همه می‌فهمانیم که من هم دربارۀ آن می‌دانم.
یکشنبه، 20 تیر 1400 - 09:49

پیاده نظام شایعه پردازان نباشیم پیاده نظام شایعه پردازان نباشیم
شایعه زمانی شکل می گیرد که مردم تشنه به دست آوردن اطلاعات هستند و مراجع رسمی یا به کندی و یا با ارائه اطلاعات متناقض و غیر واقعی نمی توانند افکار عمومی را سیراب نمایند، لذا افکار به سمت وسویی دیگر منحرف می شود.
سه شنبه، 13 اسفند 1398 - 02:07

نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل
در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل، بر جایگاه مهم و تاثیرگذار روابط‌عمومی‌ها در انعکاس اخبار و تبیین اهداف و اقدامات انجام شده تاکید گردید.
سه شنبه، 15 تیر 1400 - 19:12

 آگهی دعوت به همکاری در اداره روابط‌عمومی بانک پاسارگاد آگهی دعوت به همکاری در اداره روابط‌عمومی بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود در اداره روابط‌عمومی، از میان علاقه مندان دارای سابقه در زمینه نگارش خبر، نقد ادبی و اخبار دعوت به همکاری می نماید.
سه شنبه، 15 تیر 1400 - 10:33

بیان صورت نوعی ارتباط غیر کلامی است بیان صورت نوعی ارتباط غیر کلامی است
حرکت چشم، ابرو و دهان نقش مهمی در نشان دادن غم، ترس، خوشبختی، عصبانیت، سرخوردگی، عصبی بودن، هیجان، کسالت، علاقه، تعجب، فرسودگی، پرخاشگری، اعتماد به نفس و عدم اطمینان دارد.
شنبه، 26 بهمن 1398 - 07:43

به بهانه جان باختن دو خبرنگار حوزه محیط زیست؛ خبرنگار بنویس عاشقان بی ادعا بخوان به بهانه جان باختن دو خبرنگار حوزه محیط زیست؛ خبرنگار بنویس عاشقان بی ادعا بخوان
خبرنگاران سالهاست که اندیشه های ناب خود را مچاله کردند تا طبق نظر مدیران گام بردارند شاید کمکی به حل مشکلات مردم شود،اما غافل از آنکه مدیران زخم های آنان را سوزناک تر کرده اند اما حل هرگز.
یکشنبه، 13 تیر 1400 - 09:18

فوت و فن روابط‌عمومی با ایلان ماسک فوت و فن روابط‌عمومی با ایلان ماسک
در دو سال اخیر کارآفرینی به‌واسطه یک نفر در دنیا تعریف شده و آن فرد کسی نیست، جز ایلان ماسک. او در سال‌های اخیر با تسلا و اسپیس‌ایکس در زمینه خودروهای الکترونیکی و فناوری‌های اکتشاف فضایی پیشگام بوده و به‌واسطه فعالیت منحصربه‌فرد و خارج از چارچوب رسمی روابط‌عمومی و البته خلاقش در حساب کاربری توییتر خود طی دوسال اخیر در صدر اخبار حوزه تکنولوژی دنیا بوده است.
پنجشنبه، 10 تیر 1400 - 15:39

 8 راه حل برای افزایش خلاقیت 8 راه حل برای افزایش خلاقیت
خلاقیت نه تنها برای هنرمندان، نویسندگان، موزیسین ها و … حیاتی است. بلکه برای افراد اهل بیزینس و صاحب کسب و کار هم ضروریست. پرورش خلاقیت نیاز به زمان و تلاش دارد، اما می تواند در کنارش جذاب هم باشد. در ادامه چند راه برای خلاق تر شدن به شما معرفی می کنیم.
جمعه، 20 دی 1398 - 18:22

17 مرداد؛ روز خبرنگار مصادف با چهلم عروج شهادت گونه گل‌های پرپر شده بوستان اطلاع رسانی است. 17 مرداد؛ روز خبرنگار مصادف با چهلم عروج شهادت گونه گل‌های پرپر شده بوستان اطلاع رسانی است.
خبرنگار مزاحم نیست؛ مراحم است. خبرنگار؛ رزمنده جان برکف میدان مبارزه با جهل و خرافه و نادانی است. خبرنگار؛ مرد میدان تنویر افکار عمومی است. خبرنگاران؛ راست قامتان بلند همتی هستند در برابر انحرافات اجتماعی؛ سیاسی و اقتصادی.
یکشنبه، 6 تیر 1400 - 01:26

تغییر روابط با شرکت‌ها و رسانه‌ها/ خلاصه‌ای از سه تحقیق انجام شده در زمینه ارتباطات تغییر روابط با شرکت‌ها و رسانه‌ها/ خلاصه‌ای از سه تحقیق انجام شده در زمینه ارتباطات
مشخص شده که در دوران همه گیری، گزارشگران به نحو فزاینده ای تحلیل گراتر شده و در هنگام تنظیم گزارش های خود دست اقدام به تحلیل های فنی و کامل تری می زدند: 95 درصد گزارشگرانی که در این تحقیق شرکت داشتند بر این مساله تاکید می کردند که عوامل متعددی مانند وضعیت جمعیت شناختی و مشارکت جویی مخاطبین باعث می شده تا آنها تغییراتی را در نحوه نوشتار و ارائه مطالب شان به وجود آورند.
پنجشنبه، 3 تیر 1400 - 09:14

بازتعریف ارتباط با رسانه‌ها در روابط‌عمومی بازتعریف ارتباط با رسانه‌ها در روابط‌عمومی
سازمان‌ها برای سهم بازار خود باید که جایگاه مهم‌تری برای روابط‌عمومی خود قایل بوده و این نکته را در نظر داشته باشند که امروز رسانه است که روابط‌عمومی را در انتظار پیام نگه می‌دارد و روابط‌عمومی می‎‌بایست که با وقوف و آکاهی و ارتباط بی‌واسطه، آماده ارائه واکنش متناسب و پاسخگویی در لحظه باشد. بنابراین جایگاه روابط‌عمومی‌ها باید که در کنار بالاترین سطوح سازمان و تصمیم‌گیری قرار داشته و از نگاه تشریفاتی به روابط عمومی که همچنان علیرغم شعارها بازمانده است؛ تغییر و ارتقا یابد.
یکشنبه، 30 خرداد 1400 - 18:32

 4 نکته تاکتیکی برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی 4 نکته تاکتیکی برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی
عناوین شغلی زیادی در روابط‌عمومی وجود دارد که تفسیر همه آن ها برای اکثر مردم گیج کننده است. برخی از مشاغل بسیار شبیه به دیگران است. در حالت ایده آل، به جای استخدام ده ها نفر از متخصصانی که از وظیفه آنها اطلاع ندارید و یا بسیار نزدیک به هم هستند، فقط چند حرفه ای روابط عمومی را استخدام کنید.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 13:12

3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند 3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
فناوری راه های بسیاری را برای دسترسی به عموم با روابط‌عمومی خلاقانه و نوآورانه باز کرده است و نکته مهم این است که شما تمام داده های لازم را برای ردیابی موفقیت آنها در اختیار دارید. کلید بهبود کمپین های روابط عمومی در تمام داده هایی که به صورت روزانه جمع می کنید پنهان است. فقط باید بتوانید آنها را بیابید و به اهداف عملی تبدیل کنید.
شنبه، 3 اسفند 1398 - 11:19

هشت مهارت مدیران عصر جدید هشت مهارت مدیران عصر جدید
کسب‌وکارها در دوره غافلگیری با دگرگونی‌های عالم‌گیر همچون کرونا، به مدیرانی نیاز دارند که ۸ مهارت ویژه داشته باشند. مدیران عصر جدید بیش از هر داشته‌ای، باید «آماده عبور از بحران» باشند. در یک‌سال اخیر شرکت‌هایی با مدیران مجهز به مهارت «رشد محوری» توانستند زودتر از رقبا احیا شوند. «اعتماد به نفس» و «انگیزه‌سازی برای کارکنان» نیز از جمله این مهارت‌ها است.
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 21:47

چگونه ایده‌های بزرگ خود را مورد توجه قرار دهیم؟ چگونه ایده‌های بزرگ خود را مورد توجه قرار دهیم؟
سیاری از کارمندان جوان در اوایل کار خود ایده‌های بزرگی را برای تغییر در جهان و سازمان خود دارند، اما اغلب شما برای این تغییر بزرگ با موانعی روبه‌رو هستید. یافتن و برقراری ارتباط با افراد مناسب در سازمان‌ها برای گوش دادن به ایده‌های شما، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.
دوشنبه، 17 خرداد 1400 - 19:12

شرایط و ویژگی‌های شغلی یک کارشناس روابط عمومی شرایط و ویژگی‌های شغلی یک کارشناس روابط عمومی
شما به عنوان یک کارمند روابط عمومی می بایست یک فرد مجرب، منظم و متین باشید که قادر باشد بحران ها را مدیریت کند. ما از شما انتظار داریم که ذهن خلاق و مهارت های ارتباطی عالی داشته باشید. اگر به قابلیت های خود در سخنرانی عمومی و مدیریت پروژه ها نیز اطمینان دارید، می‌توانید برای این شغل نیز مفید باشید. در نهایت، هدف شما باید ایجاد و گسترش یک تصویر مثبت از سازمان باشد.
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 - 14:32

برندسازی، آرمان اصلی یک روابط‌عمومی موفق برندسازی، آرمان اصلی یک روابط‌عمومی موفق
تریبون روابط‌عمومی می‌تواند بلندگویی برای بیان چالش‌های سازمان و رساندن آن از طریق رسانه‌ها به گوش مسئولان باشد.نشان دادن وجوه مثبت یک سازمان به جامعه‌ی بیرونی و تلاش در راستای انعکاس نقاط ضعف به مدیران مجموعه، تنها از عهده‌ی یک روابط‌عمومی موفق برمی‌آید؛ بنابراین روابط‌عمومی یک برندساز سازمان است و می‌تواند بهترین وجه سازمان را به بیرون انتقال دهد و برندسازی کند.
سه شنبه، 11 خرداد 1400 - 08:45

هوش اخلاقی مدیران هوش اخلاقی مدیران
هوش اخلاقی چیست و چه تاثیری بر مدیریت اثربخش می‌گذارد؟ آیا اساسا «اصول اخلاقی جهان‌شمولی» وجود دارد که بتوان مدیران را برای موفقیت در کسب‌وکار خود نسبت به آنها گوشزد کرد؟ اینها پرسش‌هایی است که می‌کوشم در ادامه به آنها بپردازم.
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 - 08:58

برگزاری گردهمایی روابط عمومی های ادارات و سازمان های غرب استان گیلان در فرمانداری فومن برگزاری گردهمایی روابط عمومی های ادارات و سازمان های غرب استان گیلان در فرمانداری فومن
گردهمایی روابط‌عمومیهای ادارات و سازمان های غرب استان گیلان با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.
سه شنبه، 4 خرداد 1400 - 20:08

8 ویژگی یک مشتری خوب روابط عمومی 8 ویژگی یک مشتری خوب روابط عمومی
کدام عامل یک مشتری خوب می سازد؟ یا کدام عامل بهترین رابطه را میان یک مشتری و روابط عمومی ایجاد می کند؟ با مطرح کردن این پرسش، اولین گام برای تبدیل شدن به یک مشتری خوب را برداشته اید.
پنجشنبه، 11 مهر 1398 - 13:01

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب


  انجمن متخصصان روابط عمومی، درگذشت دو نفر از کارشناسان روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی را تسلیت گفت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده