درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 بهمن 1400 - 16:43   

برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا

  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
  مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند
  چرا بازاریابی ارگانیک فیس بوک هنوز اهمیت دارد؟
  مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  جلسات اداری
  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی
  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند
  زندگی تان را برنامه ریزی کنید
  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است
  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند
خرید ترکیبی - اختلاط کانال‌های فیزیکی و دیجیتال در سفرهای خرید - در حال افزایش است زیرا عادات خرید مصرف‌کنندگان به دلیل ضرورت در طول همه‌گیری COVID-19 در حال تبدیل شدن به روال است.
شنبه، 2 بهمن 1400 - 10:15

خردگرایی ارتباطی خردگرایی ارتباطی
هابرماس پس از کتاب معروف دگرگونی ساختاری در حوزه‌ی عمومی (1962)، در سال ۱۹٨۱ اثر مهم دیگری با عنوان نظریه‌ی کنش ارتباطی منتشر کرد. هابرماس در این اثر درکِ خود از مفهوم «خردگرایی ارتباطی» را ارائه داد و آن را در برابر «خردگرایی ابزاری» قرار داد.
پنجشنبه، 30 دی 1400 - 09:48

4 نکته برای برنامه‌ریزی کمپین‌های روابط‌عمومی 4 نکته برای برنامه‌ریزی کمپین‌های روابط‌عمومی
روابط عمومی در انبار مهمات ارتباطات هر سازمانی قدرتمندترین ابزار است. اگر این ابزار در انبار مهمات شما نیست، حالا زمان مناسبی است که از این ابزار نفوذ بهره بگیرید.
چهارشنبه، 10 مهر 1398 - 13:07

داده‌های جدید: مردم به بانکداری باز یا فین‌تک‌ها اعتماد ندارند، اما از هر دو استفاده می‌کنند داده‌های جدید: مردم به بانکداری باز یا فین‌تک‌ها اعتماد ندارند، اما از هر دو استفاده می‌کنند
با توجه به اینکه اکثر مردم همچنان از ویژگی‌هایی که بانکداری باز یا فین‌تک‌ها ارائه می‌دهد استفاده می‌کنند با این حال اذعان می‌کنند که برای مدیریت پول خود به شرکت‌های فین‌تک اعتماد ندارند.
سه شنبه، 28 دی 1400 - 09:29

کلاب هاوس در مقایسه با Twitter Spaces کلاب هاوس در مقایسه با Twitter Spaces
امروزه هر دو پلتفرم بسیار گسترش یافته اند و هر بار که این اتفاق می‌افتد، بازاریابان از خود می‌پرسند، "از کدام یک از این کانال‌های رسانه اجتماعی باید در استراتژی خود استفاده کنم؟ و آیا این روند ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؟"
یکشنبه، 26 دی 1400 - 12:42

 انتشار شماره ۱۴۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات انتشار شماره ۱۴۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات
شماره ۱۴۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات با دو پرونده ویژه بررسی چیستی و چرایی «مِتاورس» و پرونده تحلیل ۵۰ سال فعالیت انجمن روابط‌عمومی ایران، همراه با یادداشت‌ها و مقالاتی درباره معماری و ارتباطات و همچنین برند شخصی ژاله آموزگار و «آبگوشت»، تاریخ آن و تلقی اشتباهی که از آن وجود دارد، منتشر شد.
یکشنبه، 26 دی 1400 - 12:14

پیام تصویری پروفسور یحیی کمالی‌پور به آیین پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران هم‌اکنون پیام تصویری پروفسور یحیی کمالی‌پور به آیین پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران هم‌اکنون
پیام تصویری پروفسور یحیی کمالی‌پور به آیین پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط‌عمومی‌ ایران هم‌اکنون در حال پخش است.
پنجشنبه، 23 دی 1400 - 12:00

آیین پنجاهمین سال انجمن روابط عمومی ایران هم‌اکنون آیین پنجاهمین سال انجمن روابط عمومی ایران هم‌اکنون
آیین نیم قرن حضور انجمن روابط‌عمومی‌ ایران با سی سال تلاش مستمر در سالن اجتماعات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران آغاز شد.
پنجشنبه، 23 دی 1400 - 11:33

«راهنمای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی» بزودی منتشر می‌شود «راهنمای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی» بزودی منتشر می‌شود
هدف این راهنما، ارائه یک نقطه شروع مختصر و مفید برای متخصصین روابط‌عمومی که تمایل به درک دامنه و پتانسیل مزایای ابزارها و خدمات مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی دارند، می‌باشد. با این که هدف آن، این است که تا حد ممکن جامع باشد، اما تسخیر تمام جنبه‌های این زمینه تجاری و فن‌آوریِ به سرعت در حال تغییر، تقریبا غیر عملی است.
سه شنبه، 21 دی 1400 - 17:35

شش پیش‌بینی برتر در مورد منابع انسانی، بازاریابی و فناوری برای سال 2022 شش پیش‌بینی برتر در مورد منابع انسانی، بازاریابی و فناوری برای سال 2022
سوزان توماس، بنیانگذار و مدیرعامل 10Fold، شش پیش‌بینی برتر خود را در مورد منابع انسانی، بازاریابی و فناوری برای سال آینده آماده کرد که در زیر فهرست شده‌اند:
شنبه، 18 دی 1400 - 10:43

50 درصد از درآمد جهانی تا سال 2026 از محصولات، خدمات و کسب و کارهای جدید حاصل خواهد شد 50 درصد از درآمد جهانی تا سال 2026 از محصولات، خدمات و کسب و کارهای جدید حاصل خواهد شد
پایداری در ذهن رهبران کسب‌وکار در سراسر جهان حضور فزاینده‌ای دارد، با این حال، مدیران اغلب به جای پذیرش فرصت‌های بی‌شمار برای پاسخگویی به چالش‌های محیطی و خواسته‌های مشتریان، زمان خود را صرف نگرانی می‌کنند.
چهارشنبه، 15 دی 1400 - 15:40

استفاده از روابط‌عمومی برای مبارزه با اطلاعات نادرست/ 5 نکته استفاده از روابط‌عمومی برای مبارزه با اطلاعات نادرست/ 5 نکته
اطلاعات نادرست همیشه وجود داشته است، اما ابزارهای آنلاین و رفتار انسان امروزی زمینه مناسبی را برای انتشار سریع داستان‌های غیرواقعی فراهم می‌کند. با این حال، با ابزارهای فعال و واکنشی مناسب، متخصصان روابط‌عمومی می توانند از شخصیت و اعتبار و شهرت یک شرکت دفاع کنند.
سه شنبه، 14 دی 1400 - 14:22

نقش روابط‌عمومی در پایداری محیطی نقش روابط‌عمومی در پایداری محیطی
نه تنها شرکت های بزرگ، بلکه شرکت های کوچک نیز باید داستان زیست محیطی خود را تعریف کنند تا شهرت خود را نزد مشتریان، کارمندان و سرمایه گذاران افزایش دهند. به همین دلیل است که روابط‌عمومی باید در این امر مشارکت کند و به آنها کمک کند تا قدمی رو به جلو بردارند.
پنجشنبه، 9 دی 1400 - 08:00

نقش روابط‌عمومی‌ در توسعه پایدار محیط زیست نقش روابط‌عمومی‌ در توسعه پایدار محیط زیست
روابط‌عمومی‌ چه نقشی در توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست دارد؟ این سوالی است که شاید ذهن بسیاری از ما را به خود مشغول داشته است و در پاسخ به آن ابتدا باید دانست که توسعه پایدار مبتنی بر حفظ محیط زیست چیست سپس بررسی کرد که نقش روابط‌عمومی‌ در این عرصه چیست.
چهارشنبه، 8 دی 1400 - 14:48

چارت سازمانی جدید وزارت علوم/ انتقال اداره کل روابط‌عمومی تحت عنوان «دفتر وزارتی و روابط‌عمومی» به زیر مجموعه دفتر وزارتی چارت سازمانی جدید وزارت علوم/ انتقال اداره کل روابط‌عمومی تحت عنوان «دفتر وزارتی و روابط‌عمومی» به زیر مجموعه دفتر وزارتی
سازمان امور اداری و استخدامی کشور در نامه‌ای ضمن موافقت با انتقال اداره کل روابط‌عمومی تحت عنوان «دفتر وزارتی و روابط‌عمومی» به زیر مجموعه دفتر وزارتی، نمودار چارت سازمانی جدید پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای اجرا ابلاغ کرد.
چهارشنبه، 8 دی 1400 - 02:10

نمایی از اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2022 نمایی از اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2022
یک نظرسنجی اخیر که توسط HypeAuditor انجام شد، نشان داد که شغل یک تأثیرگذار ممکن است آنقدر که به نظر می رسد سودآور نباشد. اینفلوئنسرها به طور متوسط ​​ماهیانه 2970 دلار از حساب اینستاگرام خود درآمد دارند، در حالی که میکرو اینفلوئنسرها (بین 1000 تا 10000 فالوور) به طور متوسط ​​​​1420 دلار در ماه و اینفلوئنسرها با بیش از 1 میلیون دنبال کننده به طور متوسط ​​​​15536 ​​دلار در ماه درآمد دارند.
چهارشنبه، 1 دی 1400 - 08:16

فناوری جدید اطلاعات فرصتی برای تقویت محتوای محلی؟ فناوری جدید اطلاعات فرصتی برای تقویت محتوای محلی؟
هر کس بر این باور است که پخش منطقه‌ای باعث ایجاد محتوای محلی می‌شود. اما حداقل برای همین دسته از بینندگان هم تماشای خبر تلویزیونی محلی که در شهرهای مختلف یک کشور پخش می‌شود ناامیدکننده است.
یکشنبه، 7 مرداد 1397 - 08:49

 انتصاب محمد نیک جو یه عنوان سرپرست جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش انتصاب محمد نیک جو یه عنوان سرپرست جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش طی حکمی محمد نیک جو از فعالان حوزه فرهنگ و هنر جزیره کیش و از بومیان این منطقه را به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.
دوشنبه، 22 آذر 1400 - 19:55

ارتباطات فاجعه از نگاه پرفسور دبلیو تیموتی کومبز ارتباطات فاجعه از نگاه پرفسور دبلیو تیموتی کومبز
برای مشخص کردن حوزه های متمایز علاقه مندی که منتج از ارتباطات بحران هستند، به مرزبندی ها و نشانگرهایی نیازمندیم. در هم آمیختن ارتباطات فاجعه و بحران، آشفتگی های نظری و عملی به بار می آورد. ممکن است اصول مشخصی از ارتباطات بحران برای فاجعه ناکارآمد باشد یا بالعکس، باید در کاربرد اصطلاحات ارتباطات فاجعه و ارتباطات بحران دقیق تر عمل کنیم.
یکشنبه، 21 آذر 1400 - 13:31

کارشناسان برگزیده شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی معرفی شدند کارشناسان برگزیده شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی معرفی شدند
در این جشنواره از عالیه نقیب الذاکرین بافقی کارشناس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق، سعید رزمخواه مشاور عالی مدیر عامل و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت طراحی و مهندسی صنایع پتروشیمی، سمانه رفتاری کارشناس روابط عمومی بانک مسکن، عارف عبادی و ابراهیم متین سیرت کارشناس فولاد خوزستان تجلیل بعمل آمد.
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 11:05

برترین کمپین‌های روابط عمومی در سال ۲۰۲۱ برترین کمپین‌های روابط عمومی در سال ۲۰۲۱
از زمانی که کووید-19 باعث شد بودجه مارکتینگ سازمان ها کمتر شود٬ شرکت ها بر آن شدند تا راه های بهینه‌تری را برای ارتباط با مخاطب در نظر بگیرند٬ موثرترین راه ؛ پرداختن کمپین‌های روابط‌عمومی است.
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 12:04

روابط عمومی چیست؟ روابط عمومی چیست؟
روابط عمومی تبدیل به یک نیاز حیاتی شده است. برقراری ارتباط مناسب با عموم/مخاطب هدف، جزئی از ضروریات سازمانها شده است.
پنجشنبه، 21 بهمن 1395 - 14:03

نشر مکتوب موفق، تحلیل محور و انحصاری نشر مکتوب موفق، تحلیل محور و انحصاری
انتشارات یک ابزار برای پیام‌رسانی به مخاطبان است که همچنان علاقه‌مندان خاص خود را دارد و اتفاقا اثرگذاری آن عمیق‌تر از سایر رسانه‌هاست انتشارات از آن روی مهم است که قدرت تحلیل و تفکر مخاطب را تقویت می‌کند البته اگر محتوا تولید شده از فرستنده‌ای قوی و باکیفیت باشد.
جمعه، 12 آذر 1400 - 08:02

راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
نحوه مدیریت شرکت شما با یک بحران اغلب مهمتر از خود بحران است. بحران در نهایت پایان خواهد یافت. آنچه ماندگار خواهد بود، شهرت شما و نحوه واکنش شما به موقعیت خواهد بود.
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 11:31

گزارش روندهای صنعت بازاریابی 2022 وبلاگ HubSpot گزارش روندهای صنعت بازاریابی 2022 وبلاگ HubSpot
اگر شما یک بازاریاب، رهبر کسب و کار یا کارآفرینی هستید که قصد دارید یک استراتژی موثر برای سال 2022 تدوین کنید که شما را بسیار جلوتر از رقبای خود قرار دهد، احتمالاً می خواهید بدانید:
پنجشنبه، 4 آذر 1400 - 12:58

دو مشکل بزرگ در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ در برقراری ارتباطات انسانی
حقیقت آن است که ما در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ مهارتی داریم: 1 - بلد نیستیم چگونه توانمندی‌ها؛ استعدادها؛ داشته ها و یافته های خود را بدرستی و در یک بسته بندی زیبا به دیگران ارائه و عرضه نماییم. 2 - بلد نیستیم چگونه‌ در برخورد اول با دیگران؛ خود را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.
پنجشنبه، 4 آذر 1400 - 12:44

اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب کسب وکارهای ایرانی است اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب کسب وکارهای ایرانی است
براساس گزارشی که سوشال مدیا تودی در فوریه سال 2021 منتشر کرده، فیس‌بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی برای کسب وکارها در جهان است. در ایران اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی کسب وکارهاست.
شنبه، 29 آبان 1400 - 12:08

آینده ادبیات در چنگ آمازون آینده ادبیات در چنگ آمازون
مثل همه پلت‏فرم‌های دیگر، کیندل هم در حال رقابت برای جلب توجه است و این کار را با محتواهای احساساتی و عامه‌پسند می‌کند. درست مثل فیس‏بوک که با تبلیغ‌کردن و رو‌ آوردن به محتواهای جنجالی و افراطی، عملاً به قطبی‌سازی جامعه و فضای عمومی دست می‌زند.
شنبه، 29 آبان 1400 - 10:04

4 روش هوشمندانه برای افزایش آگاهی از برند 4 روش هوشمندانه برای افزایش آگاهی از برند
با توجه به رقابت سخت بین کسب و کارها، ضروری است که نام تجاری خود را به نمایش بگذارید. این تاکتیک به عنوان آگاهی از برند شناخته می‌شود. هدف از انجام این کار این است که مشتریان با پیام برند شما و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید آشنا شوند.
شنبه، 14 اسفند 1400 - 16:06

آموزش‌ مهارت‌های‌ ارتباطات‌ پایه‌: ارتباطات داخلی آموزش‌ مهارت‌های‌ ارتباطات‌ پایه‌: ارتباطات داخلی
ارتباطات‌ داخلی‌ که‌ گاهی‌ اوقات‌ با عنوان‌ روابط‌ داخلی‌(Internal Relations) یا روابط‌ کارکنان‌ (Employee Relations) از آن‌ نام‌ می‌برند در سال‌های‌ اخیر به‌ صورت‌ یک‌ تخصص‌ رسمی‌ روابط‌ عمومی‌ درآمده‌ است‌.
چهارشنبه، 9 آبان 1397 - 08:04

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی


  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها


  زندگی تان را برنامه ریزی کنید


  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی


  دیجیتال


  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


  تحول دیجیتال


  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است


  فناوری


  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود