درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مهر 1401 - 07:20   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا

  انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا


ادامه ادامه مطلب سه

بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه

  بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا
  نشست شورای اطلاع رسانی دامپزشکی خراسان شمالی و روابط‌عمومی های زیر مجموعه جهادکشاورزی در دامپزشکی استان
  بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه
  سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری نئوم عربستان در متاورس
  گوگل پروژه‌های حدود ۴۰ رسانه اروپایی را تامین مالی می‌کند
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی آسمان
  سخنگوی شهرداری تهران در سمت خود ابقا شد
  واکنش وزارت ارتباطات به ماجرای خنده آقای وزیر
  نقش حیاتی خبرنگاران در اجتماع در دوران بحران و تغییر
  در سال 2022: نرم افزار و داده، پرطرفدارترین صنعت برای استارتاپ‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

 نقش حیاتی خبرنگاران در اجتماع در دوران بحران و تغییر نقش حیاتی خبرنگاران در اجتماع در دوران بحران و تغییر
سازمان‌دهندگان روز جهانی خبر، بنیاد روزنامه‌نگاری کانادا (CJF) و انجمن جهانی ویراستاران، انتظار دارند بیش از 500 سازمان خبری از روز جهانی خبر به‌عنوان بستری برای نشان دادن ارزش روزنامه‌نگاری مبتنی بر واقعیت استفاده کنند.
جمعه، 8 مهر 1401 - 08:24

روابط‌عمومی و صداهای ناشنیده؛ گوشی برای شنیدن فریادهای بی‌صدا باشیم روابط‌عمومی و صداهای ناشنیده؛ گوشی برای شنیدن فریادهای بی‌صدا باشیم
معضلات بسیاری در حکمرانی ما و عرصه‌های مختلف کشور وجود دارد که بخش زیادی از آن حاصل از نشنیدن صداهای مردم است. روابط‌عمومی در تعریفی ساده عبارت است از مدیریت تعامل و تفاهم میان سازمان و ذینفعان که به تضمین منافع مشترک و اعتماد متقابل می‌انجامد و موجب افزایش اعتبار و رضایت طرفین می‌شود و این یعنی رضایت و خشنودی مخاطب. به نفع حاکمیت است که خود، صداهای نانشنیده را بشنود و مطالبات بحق را پاسخ دهد.
چهارشنبه، 6 مهر 1401 - 14:45

تحلیل محتوا - ۱۰ مرحله آنالیز و تحلیل محتوا به صورت گام به گام تحلیل محتوا - ۱۰ مرحله آنالیز و تحلیل محتوا به صورت گام به گام
تحلیل محتوا چیست ؟ احتمالا پیش آمده که از شما بخواهند تحلیل محتوا کنید یا خودتان بخواهید اثر محتوایی را که نوشته و در سایت خود قرار داده اید بدانید؟ اینکه مخاطب شما چقدر آن را پسندیده و آن را به اشتراک گذاشته است! یا اصلا کدام محتواهای شما پربازدید بوده، اینها همگی جزو مهم ترین سوالاتی است که یک مدیر مارکتینگ یا [مدیر روابط‌عمومی] باید بداند.
سه شنبه، 22 شهریور 1401 - 14:46

 تحولات عرصه فناوری نوین؛ دُبی برای پیشتازی در متاورس خیز برداشته است تحولات عرصه فناوری نوین؛ دُبی برای پیشتازی در متاورس خیز برداشته است
کارشناسان مانند هر فناوری دیگری درباره تحولات احتمالی متاورس که حقیقتا پرتلاطم است هم‌نظر نیستند. اما کاربران اولیه وب تری می‌گویند افراد و کسب و کارها یا باید با این موج همراه شوند یا خطر عقب ماندن از قافله به صورت فیزیکی و دیجیتال را بپذیرند.
یکشنبه، 20 شهریور 1401 - 09:38

25 راه برای پول درآوردن از اینترنت 25 راه برای پول درآوردن از اینترنت
توسعه اینترنت یکی از رویاهای بشر را محقق کرده و آن هم پول درآوردن، با سرعت بالا با انجام کارهای ساده یا کمتر پیچیده است. سایت کارآفرین در مطلبی به راه های کسب درآمد از اینترنت پرداخته که خلاصه ای از آن را می خوانید.
شنبه، 19 شهریور 1401 - 13:15

چه کسی باسواد محسوب می‌شود؟ چه کسی باسواد محسوب می‌شود؟
آنچه باسوادی خوانده می‌شود، اطلاع از مفاهیم پایه‌ای و بنیادینی است که از هر فرد انسانی که در اجتماع حاضر و از سلامت عقل بهره‌مند است انتظار می‌رود از آن مطلع باشد؛ دانسته‌هایی که نقش آن‌ها در زندگی روزمره و برای تغییر شرایط و سبک زندگی ضروری به نظر می‌رسد.
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 - 11:02

4 اشتباه استارت آپ ها در تعامل با مشتریان 4 اشتباه استارت آپ ها در تعامل با مشتریان
با بررسی تجربه های مشتریان در فرایند فروش و استفاده از ابزارهای مدیریت روابط با مشتری، می توانید به مشتری خود حس ارزشمندی القا کنید. با این کار، وفاداری مشتری به برند و توجه دوباره آن ها به استارت آپ شما بیشتر می شود، و این همانی است که هر استارت آپی برای ادامه مسیر خود به آن نیاز دارد.
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 - 09:37

عوامل تقویت و تهدید همبستگى اجتماعى عوامل تقویت و تهدید همبستگى اجتماعى
ملتى که داراى همبستگى اجتماعى و مشارکت عمومى است و از وحدت، یکدلى، یکرنگی و همدلى بهره می‌برد، به‌راحتی با مشارکت عمومى شهروندان خویش به تحقق اهداف متعالى نظام خویش دست خواهد یافت. مقاله حاضر درصدد است تا با تحقیق و کاوشى در مسئله همبستگى اجتماعى و مشارکت عمومى، چگونگى شکل‌گیری، راه‌های تقویت و موانع همبستگى و مشارکت عمومى و همچنین نقش و عملکرد مثبت و منفى این پدیده را بر اساس دیدگاه جامعه‌شناختی و اسلام سازمان دهد.
سه شنبه، 15 شهریور 1401 - 13:25

چطور از قانون ۳۳۳ برای کنترل اضطراب استفاده کنیم چطور از قانون ۳۳۳ برای کنترل اضطراب استفاده کنیم
در هر دوره‌ای، حدود هشت میلیون نفر در بریتانیا نوعی از اختلال ناشی از اضطراب را تجربه می‌کنند. این میزان ممکن است از یک اختلال ناشی از هراس، تا اضطراب اجتماعی، فشار عصبی پس از سانحه و ترس‌هایی مانند کلاستروفوبیا (ترس از مکان‌های بسته) یا آگورافوبیا (ترس از مکان‌های باز) متغیر باشد.
دوشنبه، 14 شهریور 1401 - 22:59

راه‌های همکاری بیمه تجارت نو و انجمن متخصصان روابط‌عمومی بررسی شد راه‌های همکاری بیمه تجارت نو و انجمن متخصصان روابط‌عمومی بررسی شد
رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی و مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات بیمه تجارت نو به منظور شناخت ظرفیت‌ها و بررسی راه‌های تعامل و همکاری بیشتر دیدار و گفتگو کردند.
دوشنبه، 14 شهریور 1401 - 09:39

چهار نشانه‌‌ وابستگی بیش از حد سازمان به مدیران چهار نشانه‌‌ وابستگی بیش از حد سازمان به مدیران
وقتی همه مسیرها به یک منبع ثابت ختم می‌شوند، بهینه‌‌سازی فرآیندها دشوار می‌شود و این حس که همه تصمیم‌‌ها بر دوش شماست، فقط باعث فرسودگی خودتان می‌شود. اگر یک قدم به عقب برگردید و اجازه دهید زیردستان یکسری از این مسوولیت‌ها را بر عهده بگیرند، در نهایت به سازمان خود امکان می‌دهید تاثیرگذارتر عمل کند.
دوشنبه، 14 شهریور 1401 - 09:13

3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند 3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
فناوری راه های بسیاری را برای دسترسی به عموم با روابط‌عمومی خلاقانه و نوآورانه باز کرده است و نکته مهم این است که شما تمام داده های لازم را برای ردیابی موفقیت آنها در اختیار دارید. کلید بهبود کمپین های روابط عمومی در تمام داده هایی که به صورت روزانه جمع می کنید پنهان است. فقط باید بتوانید آنها را بیابید و به اهداف عملی تبدیل کنید.
شنبه، 3 اسفند 1398 - 11:19

چطور تجربه بهتری برای مشتری بسازیم؟ چطور تجربه بهتری برای مشتری بسازیم؟
چالش برای استارتاپ‌ها تمامی ندارد. از مسائل مالی تا استفاده از نیروی انسانی مناسب و ارتباط با مشتری. شاید بتوان گفت این چالش ها یکی از دلایل شکست بسیاری از استارتاپ‌ها در ماه های نخست فعالیت است. اما استفاده از ابزارها و همکارهای مناسب می تواند به عبور آسان از این مسیر پرتنش کمک کند. سایت TECHDAY در مطلبی به 5 ابزاری پرداخته که برای گذر از چالش ها در هر استارتاپی کمک کننده است.
یکشنبه، 13 شهریور 1401 - 08:05

تعریف کارکردی از روابط‌عمومی تعریف کارکردی از روابط‌عمومی
برخی از محققان خاطرنشان کرده‌اند که دولت‌های استبدادی با محدود کردن رسانه‌ها و از بین بردن گفتگو با مردم هدف، مفاهیم غربی در مورد روابط‌عمومی را تحقیر می‌کنند. در این کشورها، دولت صدای برجسته است و ممکن است بیشتر با تبلیغات مرتبط باشد تا روابط‌عمومی.
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 - 11:35

راهبرد ارتباطات در مشتری‌مداری و توسعه فروش راهبرد ارتباطات در مشتری‌مداری و توسعه فروش
سازمان‌‏های موفق به منظور ثبات و افزایش قدرت رقابتی، در پی روشی برای حفظ و نگه‌داری، توسعه خدمات در زمان بازاریابی و فروش، تهیه بانک اطلاعاتی از انتظارات مشتری و واحدهای توسعه محصول و توسعه مهارت‌های ارتباطی بخش‌های فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان می‌باشند که این موارد بر مدیریت ارتباط با مشتری استوار هستند.
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 - 10:42

پرورش فرهنگ سازمانی خوب در استارت آپ ها پرورش فرهنگ سازمانی خوب در استارت آپ ها
هر انسان زنده تجسمی از مجموعه ارزش هایی است که به آن پایبند است. رهبران بر روند فعالیت کارکنان اثر مستقیم دارند. بنابراین آن ها مهم ترین الگو در هر سازمانی برای کارکنانند. بسیاری از ارزش ها روی کاغذ فهرست نمی شود اما کارکنان با نگاه کردن به رفتار مدیران این ارزش ها را درک می کنند. به همین دلیل، هر ارزش و فرهنگی که دوست دارید به شرکت تزریق کنید را شخصی سازی کنید.
سه شنبه، 8 شهریور 1401 - 14:00

۵ نکته حرفه‌ای برای اجرای یک کمپین PR ۵ نکته حرفه‌ای برای اجرای یک کمپین PR
برای اجرای یک کمپین موفق معیارها و نکات بسیاری وجود دارد، اما در ادامه ۵ نکته که برای اجرای یک کمپین موفق ضروری هستند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
سه شنبه، 9 شهریور 1400 - 10:16

کتاب «روابط‌عمومی در عصر متاورس» منتشر می‌شود کتاب «روابط‌عمومی در عصر متاورس» منتشر می‌شود
کتاب روابط‌عمومی در عصر متاورس که به همت مهدی باقریان تدوین و تالیف شده است هفته آینده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 159 صفحه روانه بازار نشر می‌شود.
دوشنبه، 7 شهریور 1401 - 12:07

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد
گیتا علی‌آبادی، مدیر کل سابق دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها نیز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به مدیر کل جدید و قدردانی از زحمات چند ساله همکاران خود در این دفتر، به معرفی و تشریح فعالیت‌های این اداره کل در حوزه‌های آموزش و پژوهش رسانه‌ای پرداخت و در پایان برای آقاسی در پیشبرد امور آرزوی موفقیت کرد.
دوشنبه، 7 شهریور 1401 - 10:18

3 مرحله مهم پیش از اجرای ایده اصلی 3 مرحله مهم پیش از اجرای ایده اصلی
ببینید بقیه بنیان‌گذاران چه کرده‌اند، خوب به داستان‌های آن‌ها گوش کنید، با آن‌ها صحبت کنید، رقبای خودتان را ورانداز کنید، با مشتریان حرف بزنید و در به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و دریافت بازخوردها تردید نکنید. این مرحله، پیش از اجرای ایده، می‌تواند به مرحله اعتبار سنجی و بازار سنجی تبدیل شود.
یکشنبه، 6 شهریور 1401 - 09:36

تلفن‌های ۵ جی سال آینده به ماهواره متصل می‌شوند تلفن‌های ۵ جی سال آینده به ماهواره متصل می‌شوند
ایلان ماسک و تی-موبایل، شرکت مخابرات بی‌سیم آمریکا، گفته‌اند ماهواره‌های استارلینک شرکت اسپیس‌ایکس از سال آینده ارائه خدمات اینترنتی به کاربران تلفن همراه را در بخش‌هایی از کشور آغاز خواهند کرد.
شنبه، 5 شهریور 1401 - 08:48

اگر شما مدیر موفقی هستی؛ پس من چی هستم؟!؟ اگر شما مدیر موفقی هستی؛ پس من چی هستم؟!؟
من یک واحد روابط‌عمومی کاربلد و قابل اعتماد دارم که همیشه وضعیت سازمان مرا بخوبی در نزد افکار عمومی رصد کرده و به من مرتب گزارش می‌دهند که کجا هستیم و کجا باید باشیم و حرف و نظر کارشناسی اونها برایم حجت است و قابل اتکاء.
جمعه، 4 شهریور 1401 - 12:06

روابط عمومی چیست؟ روابط عمومی چیست؟
روابط عمومی تبدیل به یک نیاز حیاتی شده است. برقراری ارتباط مناسب با عموم/مخاطب هدف، جزئی از ضروریات سازمانها شده است.
پنجشنبه، 21 بهمن 1395 - 14:03

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در مسیر روابط عمومی سبز شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در مسیر روابط عمومی سبز
مدیر روابط عمومی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی با بیان اهمیت حفاظت محیط زیست برای این مجموعه صنعتی تصریح کرد: «روابط عمومی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی به دنبال راهکاری هایی عملیاتی جهت اجرای الگوی روابط عمومی سبز است و بدین جهت از هرگونه پیشنهاد و ایده ای استقبال می کند.»
دوشنبه، 31 مرداد 1401 - 14:34

روابط انسانی مهم‌تر است روابط انسانی مهم‌تر است
یکی از اشتباهات رایج کارآفرینان این است که گمان می‌کنند موفقیت استارت‌آپ‌ها فقط به محصول است. اما واقعیت این است که محصول جدید مانند مدرک دانشگاهی است که به زمان و پول نیاز دارد اما درنهایت هر دانش‌آموز متعهد یکی از آنها دارد. درست مانند نمره‌ها و درجه‌ها، محصول خوب، موفقیت در تجارت را تضمین نمی‌کند. آنچه بیشترین تأثیر را در توانایی شما در ایجاد حرفه و شغل موفق ایجاد می‌کند، تعامل و روابط انسانی است.
یکشنبه، 30 مرداد 1401 - 12:00

فیلم، عکس و خاطرات مشترک خود با استاد سیدغلامرضا کاظمی‌دینان را با ما به اشتراک بگذارید فیلم، عکس و خاطرات مشترک خود با استاد سیدغلامرضا کاظمی‌دینان را با ما به اشتراک بگذارید
ماهنامه مدیریت ارتباطات به عنوان متولی برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از استاد سیدغلامرضا کاظمی‌دینان در نظر دارد تا به مرور خاطرات شما در طول بیش از ۵۰سال فعالیت حرفه‌ای ایشان بپردازد.
یکشنبه، 30 مرداد 1401 - 10:03

تولید محتوا آینده دارد تولید محتوا آینده دارد
پول درآوردن از تولید محتوا برای کسب وکارها، کاری است که همه فکر می کنند به خوبی آن را بلدند. اما بدون شناخت کامل از محتوا و نکته هایی که برای مخاطبان اهمیت دارد، همه بلدها، به نابلدها تبدیل می شوند. در این شرایط، کسب وکارها در زمین شبکه های اجتماعی، بازی را به رقبا واگذار می کنند و این به لکه سیاهی در کارنامه نویسندگان تبدیل می شود.
شنبه، 29 مرداد 1401 - 17:43

 7 نکته برای تازه کارها: گوش دادن تا تمرکز کردن 7 نکته برای تازه کارها: گوش دادن تا تمرکز کردن
به عنوان یک سرمایه گذار یا کارآفرین تازه کار دانستن اینکه از کجاباید شروع کرد و کسب وکار در چه زمانی در مسیر موفقیت قرار گرفته کار سختی است. منابع بسیاری به شما می گویند که راه تشخیص درست رشد یک استارت آپ تمرکز بر چیزهای غلطی است که تکرار آن فاجعه آفرین است .امروز اینقدر خوش شانس بوده ایم که کارشناسان در استارت آپ های موفق در دسترس ما قرار گرفته باشند و در این باره به ما بگویند.
شنبه، 29 مرداد 1401 - 10:02

نقش جنگ برند‏‏‏‌ها در شکل‏‏‏‌گیری تبلیغات مدرن نقش جنگ برند‏‏‏‌ها در شکل‏‏‏‌گیری تبلیغات مدرن
رقابت بین برندها امری طبیعی است اما برندهای کمی هستند که رقابت‌شان با هم به اندازه جنگ میان کوکا و پپسی در فرهنگ‌‌‌‌ها ریشه دوانده باشد. حتی کسانی که نوشابه گازدار نمی‌‌‌‌خورند هم درباره اینکه کدام مارک را بیشتر می‌‌‌‌پسندند نظر دارند.
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 - 15:38

تجلیل از نیم قرن فعالیت حرفه‌ای سیدغلامرضا کاظمی‌دینان تجلیل از نیم قرن فعالیت حرفه‌ای سیدغلامرضا کاظمی‌دینان
امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات با تاکید بر اینکه تجلیل از بزرگان و استادان حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه را بر خود تکلیف می‌دانیم، گفت: به پاس سال‌ها تلاش و فعالیت حرفه‌ای استاد سیدغلامرضا کاظمی‌دینان از پیشکسوتان عرصه ارتباطات و پیش‌قراولان حوزه روابط‌عمومی مراسم تجلیلی برای ایشان برگزار خواهد شد.
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 - 13:24

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی آسمان


  گوگل پروژه‌های حدود ۴۰ رسانه اروپایی را تامین مالی می‌کند


  واکنش وزارت ارتباطات به ماجرای خنده آقای وزیر


  سخنگوی شهرداری تهران در سمت خود ابقا شد


  سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری نئوم عربستان در متاورس


  بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه


  انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا


  نشست شورای اطلاع رسانی دامپزشکی خراسان شمالی و روابط‌عمومی های زیر مجموعه جهادکشاورزی در دامپزشکی استان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد