شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: فرماندار سقز: نقش روابط عمومي ها در توسعه شهرستان، فراموش نشود
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 09:34     کد خبر: 52392

جعفر توان افزود: اين بخش اداري مي تواند با رويكرد دغدغه مندي و مسئوليت اجتماعي، مسايل و مشكلات را احصاء و با برگزاري رويدادهاي هم انديشي با نخبگان و مخاطبان و مشورت دادن به مدير دستگاه اجرايي، راهكارهاي لازم براي رفع مشكلات تدوين و دغدغه هاي مردم را به سياست سازمان، تبديل كند.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || فرماندار سقز در آيين بزرگداشت هفته روابط‌عمومي و تجليل از كارشناسان اين حوزه كه در سالن 29 گولان فرمانداري برگزار شد، خواستار تلاش تمام مسئولان و كارشناس روابط عمومي براي توسعه اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و تفاهم اجتماعي شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري سقز، جعفر توان افزود: اين بخش اداري مي تواند با رويكرد دغدغه مندي و مسئوليت اجتماعي، مسايل و مشكلات را احصاء و با برگزاري رويدادهاي هم انديشي با نخبگان و مخاطبان و مشورت دادن به مدير دستگاه اجرايي، راهكارهاي لازم براي رفع مشكلات تدوين و دغدغه هاي مردم را به سياست سازمان، تبديل كند.


توان تصريح نمود: اهميت روابط عمومي در بيانيه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبري، مورد تاكيد و بر نقش جهاد تبيين در راستاي ضرورت نقش آفرين همگان در نهضت جهاد تبيين و تنوير افكار عمومي، بسيار مورد توجه واقع شده است.


وي بر توجه مديران به روابط‌عموميها، راه اندازي كانال ارتباطي و خبر رساني در پيام رسان هاي داخلي، پاسخگويي به رسانه ها و شبهات رسانه اي، بيان خدمات و دستاوردها، ارتباط با رسانه ها، شفافيت در پاسخگويي به مردم و پاسخگو ماندن و پوشش خبري رويدادهاي برجسته در شهرستان تاكيد نمود.


 

انتهاي پيام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها