شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: وزير اقتصاد و دارايي: گل‌گهر در حوزه مسئوليت‌هاي اجتماعي موفق عمل كرده است
شنبه، 22 مرداد 1401 - 22:58     کد خبر: 50214

مديرعامل شركت معدني و صنعتي گل‌گهر گفت: منطقه گل‌گهر در زمينه عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي نسبت به ساير معادن، پيشران و پيش‌قدم بوده است.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| مديرعامل شركت معدني و صنعتي گل‌گهر گفت: منطقه گل‌گهر در زمينه عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي نسبت به ساير معادن، پيشران و پيش‌قدم بوده است.

به گزارش اخبار فلزات، سيد احسان خاندوزي، وزير اقتصادي و دارايي، صبح امروز ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱، ضمن بازديد از مجتمع معدني و صنعتي گل‌گهر، بزرگ‌ترين شانتينگ ريلي كشور به طول ۷۲ كيلومتر و با ۲۹ خط مبادله‌اي را در اين منطقه افتتاح كرد و جهت قرائت فاتحه بر مزار شهداي گمنام در گل‌گهر حاضر شد.

وي همچنين پس از آن در جلسه شوراي اداري شهرستان سيرجان كه در سالن پرديس گل‌گهر برگزار شد، حضور پيدا كرد.

ايمان عتيقي، مديرعامل شركت معدني و صنعتي گل‌گهر، در بازديد وزير اقتصاد از اين شركت، وظايف مديران انقلابي را مطابق با گفته مقام معظم رهبري، خدمت‌گذاري، پرتحركي و خستگي‌ناپذيري دانست.

وي افزود: خستگي‌ناپذيري در گل‌گهر يعني كسي كه بيشترين زمان را صرف توليد و توسعه معادن كشور در اين منطقه كند.

مديرعامل شركت معدني و صنعتي گل‌گهر مطرح كرد: دلسوز، امين و متعهد به مردم بودن به معناي اشتغال‌زايي، كمك به اقتصاد كشور و افزايش توليد است. همان‌گونه كه مي‌دانيد، منطقه گل‌گهر در خصوص عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي نسبت به ساير معادن، پيشران و پيش‌قدم بوده است؛ اگرچه اين امر به معناي اداي دين به مردم سيرجان نيست اما گل‌گهر در اين زمينه نسبت به ساير مجموعه‌ها، از نمره قابل قبولي برخوردار است.

وي در پايان وظيفه خود و مجموعه گل‌گهر را توليد، اشتغال و طرح توسعه دانست و خاطر نشان كرد: سعي مي‌كنيم اين مسئوليت را به بهترين شكل انجام دهيم.

گل‌گهر در حوزه مسئوليت‌هاي اجتماعي موفق عمل كرده است

سيد احسان خاندوزي، وزير اقتصاد و دارايي در اين جلسه اذعان كرد: در حوزه اقتصادي كشور تلاش مي‌كنيم بخشي از عقب افتادگي‌ها را جبران كنيم و موانع را از پيش پاي توليدكنندگان و فعالان اقتصادي برداريم كه البته چنين كاري در تمام استان‌ها زمان‌بر است.

وي اضافه كرد: گل‌گهر در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي تا كنون موفق عمل كرده است و اميدوار هستيم همچنان اين مسير را ادامه دهد.

خاندوزي در حاشيه اين جلسه در مورد اقدامات و دستاوردهاي گل‌گهر، مطرح كرد: همه بايد كمك كنيم تا چشم‌انداز بلندمدت فعاليت‌هاي گل‌گهر ادامه پيدا كند. براي ما به جهت ابعاد و تاثيراتي كه گل‌گهر در منطقه و استان دارد و همچنين با توجه به پيوستگي مجموعه‌هاي مرتبط با معادن استان كرمان، گل‌گهر به طور كلي وزن بالايي در كل سياست‌هاي معدني كشور و بازار سرمايه دارد و رسيدگي به مسائل و مشكلات گل‌گهر، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

وزير اقتصاد و دارايي در پايان تصريح كرد: اراده و همت موجود در منطقه گل‌گهر براي تكميل زنجيره توليد فولاد، ارزش افزوده، ارزش اقتصادي بالا و همچنين اشتغال‌زايي را به همراه داشته است.

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها