شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: تشكيل كارگروه تدوين شيوه نامه مديريت بحران روابط‌عمومي‌ها در شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي
جمعه، 1 بهمن 1400 - 12:20     کد خبر: 48712

رئيس روابط‌عمومي‌ شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران از تشكيل يك كارگروه با حضور نمايندگان شركت‌هاي پالايشي و تابعه، بدنبال تدوين شيوه نامه مديريت بحران روابط‌عمومي‌ها در شرايط اضطرار خبر داد.

 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| رئيس روابط‌عمومي‌ شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران از تشكيل يك كارگروه با حضور نمايندگان شركت‌هاي پالايشي و تابعه، بدنبال تدوين شيوه نامه مديريت بحران روابط‌عمومي‌ها در شرايط اضطرار خبر داد.
 
 به گزارش پايگاه اطلاع رساني شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، نشست روساي روابط‌عمومي‌ شركت‌هاي پالايشي و تابعه شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، در راستاي تدوين «شيوه نامه اجراي فعاليت‌هاي روابط‌عمومي‌ و رسانه اي در شرايط اضطرار» در پالايشگاه نفت لاوان برگزار شد.
 
 مجيد شهيدي در اين نشست با اشاره به ضرورت ارتقاء عملكرد روابط‌عمومي‌ها در ساختار شركت‌ها در مواقع وقوع بحران تصريح كرد: پيش نويسي در راستاي تدوين شيوه نامه اجراي فعاليت‌هاي روابط‌عمومي‌ و رسانه اي در شرايط اضطرار ، پس از اصلاحات و تغييرات تدوين شده است كه هم اكنون در دست بررسي و تحقيق است.
 
 وي با بيان اينكه پس از وقوع بحران و اخلال در سامانه هوشمند سوخت اين ايده تداعي شد، افزود: به اين منظور جلساتي در تهران در شركت‌هاي تابعه برگزار شد كه اين روند مستمر خواهد بود تا پس از اجماع و كسب نتيجه نهايي، اين دستورالعمل توسط مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي مصوب و به شركت‌هاي پالايشي و تابعه ابلاغ شود.
 
 شهيدي تاكيد كرد: در اين فرآيند كارگروهي شكل خواهد گرفت و با حضور نمايندگان شركت‌هاي پالايشي و تابعه مشكلات، چالش‌ها منعكس و بررسي خواهد شد.
 
 وي همچنين بر تمركز بيشتر روابط‌عمومي‌ ها در شبكه هاي مجازي در راستاي تسريع در اطلاع‌رساني تاكيد كرد.
 
 گفتني است، در اين مراسم پس از اداي احرام به آرامگاه شهداي جزيره لاوان، نخستين كارگروه مديريت بحران در عرصه خبر و اطلاع رساني در مجموعه پالايشگاه لاوان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها