شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: مصرف كنندگان همه چيز را مي خواهند: صنعت خرده فروشي تغيير شكل مي دهد تا اولويت هاي خريد و پايداري را برآورده كند
شنبه، 2 بهمن 1400 - 10:15     کد خبر: 48703

خريد تركيبي - اختلاط كانال‌هاي فيزيكي و ديجيتال در سفرهاي خريد - در حال افزايش است زيرا عادات خريد مصرف‌كنندگان به دليل ضرورت در طول همه‌گيري COVID-19 در حال تبديل شدن به روال است.

 

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| خريد تركيبي - اختلاط كانال‌هاي فيزيكي و ديجيتال در سفرهاي خريد - در حال افزايش است زيرا عادات خريد مصرف‌كنندگان به دليل ضرورت در طول همه‌گيري COVID-19 در حال تبديل شدن به روال است.

 

تحقيقات جديد مؤسسه آي‌بي‌ام نشان مي‌دهد كه خرده‌فروشان بايد براي ملاقات با مشتريان در جايي كه هستند، چابك‌تر شوند و تجربيات ديجيتالي و درون فروشگاهي را ادغام كنند.

يافته هاي كليدي:


- 72 درصد از پاسخ دهندگان مي گويند كه از فروشگاه به عنوان تمام يا بخشي از روش خريد اصلي خود استفاده مي كنند.


- مهمترين دلايلي كه پاسخ دهندگان براي بازديد از يك فروشگاه انتخاب مي كنند عبارتند از لمس كردن و احساس كردن محصولات قبل از خريد (50 درصد)، انتخاب محصولات (47 درصد) و دريافت فوري محصولات (43 درصد)،

 

- 27 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند كه خريد تركيبي روش انتخابي آنهاست.

 

اين مطالعه همچنين نشان مي دهد كه پايداري از سال 2020 براي تصميمات خريد مصرف كنندگان و اولويت هاي كسب و كار مورد بررسي قرار گرفته است.

- مصرف‌كنندگان هدف‌محور، كه محصولات را بر اساس ارزش‌هايشان مانند پايداري انتخاب مي‌كنند، اكنون بزرگترين بخش مصرف‌كنندگان مورد بررسي (44 درصد) هستند.

 

- 62 درصد از پاسخ دهندگان مايل به تغيير عادات خريد خود براي كاهش اثرات زيست محيطي هستند كه اين رقم در دو سال پيش 57 درصد بود.


- نيمي از پاسخ دهندگان مي گويند كه مايل به پرداخت حق بيمه براي پايداري هستند - ميانگين حق بيمه 70 درصد. اين تقريباً دو برابر حق بيمه سال 2020 است.


با اين حال، شكافي بين قصد و عمل وجود دارد - تنها 31 درصد از پاسخ دهندگان مي گويند كه محصولات پايدار بيشتر يا آخرين خريد آنها را تشكيل مي دهند.
 

 

 

 

منبع انگليسي: publicrelationstoday

 

منبع فارسي:

شارا - شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران

ريچارد كاروفل | 20 ژانويه 2022 | روابط‌عمومي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها