شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: اقدامات بيمه رازي در توسعه بيمه بسيار تاثيرگذار است
چهارشنبه، 10 آذر 1400 - 17:03     کد خبر: 48293

مديركل روابط‌عمومي بيمه مركزي در حاشيه افتتاح اولين نمايشگاه نقاشي كودكان خانواده بيمه رازي گفت: اقدامات بيمه رازي در زمينه توسعه بيمه و افزايش ضريب نفوذ بيمه در جامعه با تاكيد بر كودكان خانواده بيمه رازي بسيار تاثيرگذار و قابل تقدير است.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| مديركل روابط‌عمومي بيمه مركزي در حاشيه افتتاح اولين نمايشگاه نقاشي كودكان خانواده بيمه رازي گفت: اقدامات بيمه رازي در زمينه توسعه بيمه و افزايش ضريب نفوذ بيمه در جامعه با تاكيد بر كودكان خانواده بيمه رازي بسيار تاثيرگذار و قابل تقدير است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل بيمه رازي، اولين نمايشگاه نقاشي فرزندان خانواده رازي با حضور آقاي مصطفي زندي- مديركل روابط عمومي بيمه مركزي در ساختمان ستاد بيمه رازي افتتاح شد.


در مراسم افتتاح اين نمايشگاه مصطفي زندي- مديركل روابط عمومي بيمه مركزي با اشاره به تلاش‌هاي روابط عمومي بيمه رازي در راستاي ترويج هرچه بيشتر فرهنگ بيمه و افزايش ضريب نفوذ بيمه در سطح جامعه، گفت: بيمه رازي در سال جاري اقدامات تاثيرگذاري در جامعه و صنعت بيمه انجام داده كه جاي تقدير و تشكر دارد و از سوي ديگر اقداماتي همچون برپايي نمايشگاه نقاشي كودكان با موضوع بيمه تاثير قابل توجهي در توسعه بيمه و افزايش ضريب نفوذ بيمه در جامعه دارد.


بر اساس اين گزارش، اين نمايشگاه به همت روابط عمومي و امور بين الملل بيمه رازي و با هدف آشنايي هرچه بيشتر فرزندان خانواده رازي با بيمه و فعاليت‌هاي روزانه والدين آن‌ها برپا شده است.


اولين نمايشگاه نقاشي كودكان خانواده رازي با نمايش بيش از ۱۲۰ اثر به مناسبت روز بيمه ۱۳ آذر از روز گذشته به مدت يك هفته داير خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها