شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: مديرعامل بانك رفاه كارگران: عيد فطر پاداش بندگان صالح خداوند است
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 17:07     کد خبر: 46983

اسماعيل لله گاني مديرعامل بانك رفاه كارگران در پيامي فرا رسيدن عيد سعيد فطر را به مشتريان، ذي نفعان و مجموعه كاركنان اين بانك تبريك و تهنيت گفت.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| اسماعيل لله گاني مديرعامل بانك رفاه كارگران در پيامي فرا رسيدن عيد سعيد فطر را به مشتريان، ذي نفعان و مجموعه كاركنان اين بانك تبريك و تهنيت گفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومي شركت فولاد مباركه اصفهان، متن پيام به اين شرح است:
واپسين لحظات ماه مبارك رمضان سپري شده و ماه بهار قرآن كه حيات و رويش دوباره روح و جان انسان است به پايان رسيد و اكنون فرا رسيدن عيد فطر را جشن مي گيريم. عيدي كه پاك ترين عيد هاست و بندگان صالح خداوند با ايمان و اعتقاد راسخ به وعده الهي، پاداش يك ماه عبادت و شست و شوي جان در نهر پاك رمضان را دريافت مي كنند.


عيد فطر، تولد و برآمدن انساني جديد از خاكستر خويش است. انساني كه در ماه بهار قرآن با دل سپردن به آيات الهي و بهره مندي از لحظات روحاني سحر، افطار و مناجات شب هاي قدر، هستي خود را مي سوزاند تا انساني نو متولد شود.


عيد فطر، پايان موفقيت آميز آزمون بزرگ الهي براي كساني است كه ازلحظه لحظه ماه نزول بركات آسماني به خوبي بهره مند شده و از اين آزمون سربلند بيرون آمده اند. بندگان خوب و صالح خدا كه به فطرت خويش بازگشته و به ذات پروردگار متصل شده اند، اين روز بزرگ را جشن مي گيرند.


اين عيد سعيد و فرخنده را به تمامي مشتريان گرامي، ذي نفعان و همكاران پرتلاش و دلسوز بانك رفاه كارگران كه در اين شرايط سخت شيوع بيماري كرونا و با آنكه ميهمان حضرت دوست بودند، خدمت رساني به هموطنان را ادامه دادند، تبريك و تهنيت گفته و بدون شك، اجر عظيم و بزرگ خدمت به هم نوعان – كه در زمره بالاترين عبادت هاست - نزد خداوند سبحان محفوظ است و ذخيره و توشه اي گرانبها خواهد بود. سلامتي و توفيق همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت مي نمايم.

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها