شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: تاكيد فرماندار شهرستان اشكذر بر نقش مهم روابط عمومي‌ها در دنياي امروز ارتباطات
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 13:08     کد خبر: 46975

فرماندار شهرستان اشكذر گفت: فضاي تعامل و همكاري بيشتر با روابط عمومي‌ها زمينه رشد و شكوفايي ادارات را به دنبال دارد.

 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| فرماندار شهرستان اشكذر گفت: فضاي تعامل و همكاري بيشتر با روابط عمومي‌ها زمينه رشد و شكوفايي ادارات را به دنبال دارد.
 
 به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هادي هادي نسب با تأكيد بر ضرورت توجه به نقش حياتي و جايگاه حوزه روابط عمومي در ادارات، گفت: در برخي ادارات نقش راهبردي روابط عمومي به عنوان مسئوليت دست چندم به افراد واگذار شده كه اين نبود توجه به رسالت و جايگاه روابط عمومي، تحقق جامع و كامل رسالت سازمان‌ها را نيز دچار اختلال مي‌كند.
 
 هادي‌نسب با تشريح برخي از وظايف مسئولان روابط عمومي، تعامل و ارتباط مؤثر با محيط درون و برون سازماني را مهم قلمداد كرد و افزود: هرچه اين فضاي تعامل و همكاري بيشتر و گستره‌تر باشد، زمينه رشد و شكوفايي بيشتر ادارات و بدنبال آن پيشرفت بيش از پيش شهرستان فراهم خواهد شد.
 
 او افزود: در بحث اطلاع‌رساني دستگاه‌هاي اجرايي، بايد عملكرد دستگاه‌ها به سمع و نظر مردم برسد و خدمات قابل ارائه ادارات، دستورالعمل‌ها و موارد قانوني نيز بايد اطلاع‌رساني شود تا مردم با آگاهي كامل و رضايت حداكثري به انجام امور مربوطه بپردازند.
 
 هادي نسب در ادامه با بيان اينكه روابط عمومي‌ها اصلي‌ترين حلقه ارتباطي بين مديران و كاركنان هستند و مي‌توانند نقش مهمي در ايجاد فضاي همدلي و مديريت ميان افكار جمعي مديران و كاركنان داشته باشند، تصريح كرد: روابط عمومي‌ها به عنوان يكي از اركان اصلي ادارات بايد تلاش كنند با كمك همديگر فضاي مناسب براي ارائه خدمات بهتر مديران را فراهم نمايند.
 
 هادي‌نسب در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه به آذين‌بندي و فضاسازي بصري داخلي و بيروني ادارات شهرستان و رفت و آمد و تعامل بيشتر ميان مديران دستگاه‌ها در مناسبت‌هاي مختلف، خاطرنشان كرد: از ظرفيت فهرست سالانه مناسبت‌هاي ملي و مذهبي مي‌توان براي ايجاد حس مودت و همكاري، انتقال اطلاعات، افكارسنجي و تعامل با درون و برون سازمان‌ها و ادارات استفاده نمود.
 
 وي در ادامه گفت: نقش روابط عمومي ادارات درخصوص مشاركت و حضور مردم در انتخابات، تحقق مشاركت پرشور مردم در حماسه سياسي انتخابات پيش‌رو، نيازمند استفاده از تمام ظرفيت‌هاي موجود بويژه تبيين اهميت حضور مردم از سوي ادارات و رسانه‌ها خواهد بود.
 
 وي افزود: در اين ميان نقش روابط عمومي ادرات در براي فضاسازي انتخاباتي در سطح شهرستان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
 
 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها