شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: نشست همفكري روابط عمومي دبيرخانه شورايعالي با روابط عمومي سازمان منطقه آزاد ارس
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 12:56     کد خبر: 46974

گستردگي و تنوع فعاليت هاي موجود در مناطق آزاد ايجاب مي كند روابط عمومي هاي مناطق آزاد با توليد محتوا و تكيه بر روش‌هاي نوين اطلاع رساني و مجهز شدن به دانش روز سازمان خود را به‌صورت هدفمند معرفي نمايند.

 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي يران (شارا)-|| نشست همفكري همكاران روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد ارس با مشاور دبير و سرپرست اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد كشور برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مرتضي شيخ زاده در اين نشست ضمن تقدير از زحمات همكاران روابط عمومي گفت: وجود نيروهاي متخصص در روابط عمومي سازمان هاي مناطق آزاد آنها را از جهت كاركرد و عملكرد در بين روابط عمومي هاي كل كشور متمايز كرده است.
 
 شيخ زاده با اشاره به اينكه روابط عمومي بعنوان پل ارتباطي ميان سازمان، مردم و فعالين اقتصادي است افزود: وجود نيروهاي متخصص در روابط عمومي سازمان منطقه آزاد ارس منجر به كارآمدي روابط عمومي موجب موفقيت و كارآمدي سازمان در عرصه هاي مختلف شده است و توانسته است با اصحاب رسانه، خبرنگاران، همكاران و مجموعه ها و ارگان هاي خارج از سازمان تعامل خوبي داشته است.
 
 وي اضافه كرد: گستردگي و تنوع فعاليت هاي موجود در مناطق آزاد ايجاب مي كند روابط عمومي هاي مناطق آزاد با توليد محتوا و تكيه بر روش‌هاي نوين اطلاع رساني و مجهز شدن به دانش روز سازمان خود را به‌صورت هدفمند معرفي نمايند.
 
 مديركل روابط عمومي و امور بين الملل دبيرخانه شواريعالي مناطق آزاد كشور همچنين پيشنهاد تشكيل باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد را ارائه كرد و گفت: با راه اندازي اين باشگاه با عضويت تمامي خبرنگاران و فعالين رسانه اي محدوده مناطق، سامانه جامعي در اختيار آنان قرار مي گرد تا در كنار جلوگيري از افزايش نشر اخبار نادرست و مغرضانه با هويت هاي جعلي و ايجاد رقابت براي خبرنگاران در توليد اخبار، پنلي اختصاصي و قانوني در اختيار آنان قرار گيرد تا اخبار را با نام خود در فضاي رسانه اي معتبر منتشر نمايند.
 
 شيخ زاده همچنين از تبديل شدن روابط عمومي دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد به اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل خبر داد و افزود: تلاش مي كنيم با ايجاد ارتباط بيشتر بين روابط عمومي هاي مناطق آزاد از توانمندي هاي موجود در جهت هم افزايي و گسترش ارتباطات بصورت بهينه استفاده كنيم.
 
 گفتني است؛ در اين نشست گزارشي از عملكرد حوزه هاي مختلف روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد ارس ارائه شد.

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها