شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نقش مهم روابط عمومي ها و رسانه ها در اقتصاد مقاومتي
شنبه، 23 فروردین 1393 - 18:52 کد خبر:9982
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-مدير كل روابط عمومي استانداري سمنان گفت: مهمترين وظيفه روابط عمومي ها و رسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتي ترويج مصرف بهينه و كمك به شكوفايي اقتصادي است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-مدير كل روابط عمومي استانداري سمنان گفت: مهمترين وظيفه روابط عمومي ها و رسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتي ترويج مصرف بهينه و كمك به شكوفايي اقتصادي است.

 

 ˈايرج كارخاييˈ روز شنبه با اشاره به نامگذاري سال جديد به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نقش روابط عمومي ها، مطبوعات و رسانه ها را در تحقق منويات مقام معظم رهبري و اجراي اقتصاد مقاومتي مهم خواند.

وي افزود: فلسفه وجودي روابط عمومي ها تعامل با جامعه و تنوير افكار عمومي و جلب مشاركتهاي مردمي با كمك رسانه ها و مطبوعات است و مي توانند با فرهنگ سازي و گفتمان سازي و تبديل كردن اقتصاد مقاومتي به يك فرهنگ و گفتمان فراگير و عمومي در جامعه مثمر ثمر باشند.

وي گفت: براي فرهنگ و گفتمان سازي اين امر مهم بايد از تمام ظرفيت هاي اطلاع رساني، تبليغاتي ، پژوهشي و علمي به خصوص عرصه فناوري و رويكرد نوين بهره گرفت.

مدير كل روابط عمومي استانداري سمنان گفت: روابط عمومي ها و اصحاب رسانه و مطبوعات با هدف گذاري صحيح و مشخص كردن راهبردها و سياست گذاري و نيز انعكاس مطلوب نظرات، فعاليتها و اقدامات دستگاه ها و سازمان ها در عرصه اقتصاد مقاومتي مي توانند ضمن ترويج آن در جامعه به شور ،نشاط و اميد بيشتر مردم كمك كنند.

وي آگاهي بخشي مناسب براي سرمايه گذاري، رشد و توسعه فعاليت هاي توليدي و اقتصادي، توجه و ايجاد مشاركت هاي عمومي براي كمك در رفع آسيب ها و چالش هاي مهم، معرفي ظرفيت ها و توانمندي ها مهم در بخشهاي مختلف استان سمنان، گسترش و تعميق فرهنگ كار و تبيين نقش آثار آن به شكوفايي اقتصادي را از ديگر وظايف روابط عمومي هاي استان برشمرد.

كارخائي ترويج اخلاق ، فرهنگ و مباني ارزشهاي اسلامي و انقلابي به عنوان يك اصل و الگو براي رشد و ارتقاء جايگاه فرهنگ در جامعه اسلامي را ضروري دانست و گفت: روابط عمومي ها بايد در اين عرصه گام هاي اساسي بردارند.

مدير كل روابط عمومي استانداري سمنان با اشاره به اينكه مصرف بهينه و درست مصرف كردن بعنوان يك اصل در جامعه مطرح است، افزود: آموزش درست و بهينه مصرف كردن براي جلوگيري از مصرف بي رويه آب، برق و ديگر حامل هاي انرژي توسط روابط عمومي ها و رسانه ها با ابزارهاي در دست تبليغاتي و اطلاع رساني كمك واقعي به اين حركت انقلابي مي كند.