شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اطلاعيه مهم ثبت‌نام و درخواست يارانه جديد
شنبه، 16 فروردین 1393 - 06:50 کد خبر:9805
سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها در اطلاعيه‌اي از سرپرستان خانوار متقاضي يارانه خواست از ۲۰ تا آخر فروردين ۹۳ نسبت به ثبت‌نام و تقاضاي دريافت يارانه مرحله دوم اقدام كنند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران(شارا)، زمان ثبت نام متقاضيان دريافت يارانه نقدي از 20 تا آخر فرودين 93 اعلام شد.
ثبت نام از سرپرستان متقاضي و نيازمند يارانه نقدي در سال 93 به طور همزمان از 20 فروردين ماه جاري در سراسر كشور و از طريق سايت رفاهي آغاز مي‌شود.
براساس برنامه اعلام شده، ثبت نام از سرپرستان متقاضي نيازمند يارانه نقدي كه عدد سمت راست شماره كارت ملي آنها «صفر» است از صبح روز 20 فروردين ماه جاري، به طور همزمان در سراسر كشور و از طريق شبكه اينترنتي به نشاني www.refahi.ir و يا از طريق مراكز كميته امداد، بهزيستي، دفاتر پستي، استانداري ها و فرمانداري‌ها و دفاتر پستي و فناوري اطلاعات روستايي انجام مي‌شود.
همچنين سرپرستان متقاضي نيازمند يارانه نقدي كه عدد سمت راست شماره كارت ملي آنها «يك» است نيز بايد در روز دوم ثبت نام يعني 21 فروردين ماه جاري اقدام به نام نويسي در سايت رفاهي كنند.
سرپرستان متقاضي نيازمند يارانه نقدي به ترتيب در روزهاي بعد با عدد سمت راست شماره كارت ملي «دو» در روز 22 فروردين، عدد «سه» در روز 23 فروردين، عدد «چهار» در روز 24 فروردين، عدد «پنج» در روز 25 فروردين، عدد «شش» در روز 26 فروردين، عدد «هفت» در روز 27 فروردين، عدد «هشت» در روز 28 فروردين و در نهايت عدد «9» در روز 29 فروردين ماه جاري انجام خواهد شد.
همچنين روزهاي 30 و 31 فروردين ماه جاري به ثبت نام از سرپرستان خانوارهاي متقاضي يارانه نقدي تعلق دارد كه در طي 10 روز قبل به هر دليل موفق به ثبت نام نشده‌اند.
يادآور مي شود ثبت نام از هر نقطه كشور با ورود به سايت www.refahi.ir امكانپذير خواهد بود و افرادي كه در روستاها و مناطقي زندگي مي كنند كه دسترسي به اينترنت ندارند نيز مي توانند به دفاتر خدمات پست و پيشخوان دولت و همچنين شوراهاي اسلامي محلي و فرمانداريها، بخشداريها و استانداريها و مراكز كميته امداد امام خميني(ره) و بهزيستي مراجعه كنند.

منبع: سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها