شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران(شارا)، محمود اسعدي نويسنده و مدرس حوزه رسانه و مديريت در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اين كتاب گفت: سال گذشته خبر آمادهسازي كتابي را درباره ارتباط ميان نخبگان و تاثيرشان بر تلويزيون، اعلام كردم كه كارهاي مربوط به اين كتاب در حال حاضر تمام شده است.
وي افزود: اين كتاب با حدود 300 صفحه حجم، راجع به نحوه تعامل نخبگان و تلويزيون است و بيشتر هم به كار دانشگاهيان ميآيد. «نخبگان و تلويزيون» در ميان دانشگاهيان هم، بيشتر به كار دانشجويان مقطع فوق ليسانس به بالا ميآيد. البته اين كتاب براي علاقهمندان نيز مناسب است ولي در كل رويكرد آن، دانشگاهي است.
اين محقق در ادامه گفت: نوشتن اين كتاب كه ميتوان آن را پژوهشي در حوزه مديريت رسانه توصيف كرد، 3 تا 4 سال طول كشيد. در حال حاضر كتاب را در اختيار دكتر باقر ساروخاني قرار دادهام تا برايش مقدمهاي بنويسند. بعد از نوشتن مقدمه هم كتاب را به ناشر تحويل خواهم داد.
منبع: خبرگزاري مهر