شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : «برنامه‌‏ريزي و مديريت كمپين‎‌هاي روابط عمومي» ترجمه شد
سه شنبه، 16 خرداد 1391 - 05:53 کد خبر:850

كتاب «برنامه‌ريزي و مديريت كمپين‎‌هاي روابط عمومي» تاليف «آن گرگوري» با ترجمه مريم صالحي از سوي انتشارات كارگزار روابط عمومي به بازار كتاب عرضه شد.-
 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب در 9 فصل تدوين شده و خطوط كلي برنامه‏‌ريزي و مديريت كمپين‌ هاي روابط عمومي را بررسي كرده است.
 
 اين كتاب بر اساس نياز به يك منبع جامع در حوزه‌ صنعت روابط عمومي ترجمه شده و عاملي خواهد بود تا روابط عمومي به عنوان يك موضوع مهم و اصلي در برنامه‌ريزي‌ها و مديريت راهبردي مورد توجه قرار گيرد.
 «برنامه‌ريزي و مديريت: بافت»، «روابط ‌عمومي در بافت»،‌ «آغاز فرآيند برنامه‌ريزي»، «تحقيق و تحليل»، «نظريه ارتباطات و تعيين اهداف»، «شناخت مخاطبان و پيام‌ها»، «استراتژي و تاكتيك»، «زمان و منابع» و «آگاهي از آنچه به‌دست آمده است: ارزيابي و بازبيني» عناوين اصلي اين فصل‌هاست.
 
 كتاب ياد شده در قطع وزيري و در 210 صفحه با قيمت 9 هزار و 500 تومان به بازار كتاب عرضه شده است.