شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط‌عمومي استان از ظرفيت دهمين كنفرانس استفاده كنند
سه شنبه، 19 آذر 1392 - 07:32 کد خبر:7808
نماينده كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران در يزد اظهار كرد: روابط‌عمومي‌‌هاي استان يزد با توجه به فعاليت‌هاي خوب و ارزشمندشان قطعاً شايستگي شركت و حضور در اين رويداد بزرگ را دارند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- علي احمديان در ادامه از از تمام روابط عمومي‌هاي سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي استان مي‌خواهم با حضور موثر در كنفرانس و جشنواره روابط عمومي ايران نسبت به ارتقاء دانش علمي خود و جايگاه استان تلاش كنند.

وي آشنايي و برقراري ارتباطي موثر و سازنده با روابط عمومي‌هاي ديگر، اساتيد و فعالان و كارگزاران روابط عمومي كشور، شركت در كارگاه‌هاي آموزشي، نمايشگاه جانبي از جمله ويژگي‌هاي برجسته كنفرانس و جشنواره روابط عمومي‌هاست كه در 23 و 24 دي ماه و به همت موسسه كارگزاران روابط عمومي برگزار مي‌شود.

احمديان گفت: اين جشنواره در دو سطح ملي و بين‌المللي و در بخش‌هاي ويژه، اصلي، انتشارات، فعالان روابط عمومي و جوايز روابط عمومي ديجيتال برگزار مي‌شود كه در بخش‌هاي موردنظر بهترين پژوهش، بهترين ارتباط رسانه‌اي، بهترين ارتباط مردمي، ارتباط درون سازماني، تبليغات، بهترين كتاب و بروشور روابط‌عمومي، وبلاگ، وب سايت و غيره مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: مهلت شركت در جشنواره بيستم آذرماه در نظر گرفته شده است و نماينده كنفرانس و جشنواره در استان اين آمادگي را دارد كه در صورت نياز با ارائه مشاوره به روابط‌عمومي‌هاي استان، شرايط حضور شايسته همكاران گرامي را در جشنواره و كنفرانس به وجود آورد.

 

منبع: ايسنا