شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استاندار تهران در انتصابات مستقل عمل مي‌كند
چهارشنبه، 6 آذر 1392 - 08:25 کد خبر:7443
مشاوره فرهنگي و مديركل روابط‌ عمومي استانداري تهران با تاكيد بر اينكه استاندار تهران در انتصابات مستقل عمل مي‌كند، گفت: سرپرست قرچك بر اساس ضوابط انتخاب شده است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- ولي‌الله صديق طي حكمي از سوي استاندار تهران به‌عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان قرچك منصوب شد.

پس از تائيد حكم مسئوليت صديق به ‌عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان قرچك شائبه‌هايي در بين تاثيرگذاران اين شهرستان مطرح شد كه آيا اين انتصاب بر اساس معيارهايي بوده‌ كه استاندار تهران در مراسم معارفه فرمانداران تهران و گفت‌وگوهايشان با اصحاب رسانه مطرح كره‌ آيا انتصاب وي بر اساس توصيه جريان خاصي در شهرستان بوده و... اين شائبه‌ها خبرنگار فارس را بر اين وا داشت كه براي شفافيت موضوع و نحوه انتصاب ولي‌الله صديق گفت‌و‌گويي با استاندار تهران و مجموعه استانداري داشته باشد تا اذهان عمومي جامعه در اين ارتباط روشن شود كه در اين ميان عليرضا مهدوي شاهرودي،‌ مشاوره فرهنگي و مديركل روابط‌ عمومي استانداري تهران پاسخگو خبرنگار فارس بود.

مهدوي شاهرودي كه از نزديك در جريان روند انتصاب‌ها است گفت: استاندار تهران در ارتباط با انتصاب فرمانداران با تمام جريان‌ها تعامل دارد و با نخبگان و تاثيرگذاران شهرستان‌هاي همچون ائمه جمعه، نمايندگان مجلس و... مشورت مي‌كند اما در انتصابات مستقل عمل مي‌كند.

مشاوره فرهنگي و مديركل روابط‌ عمومي استانداري تهران گفت: استاندار تهران در انتصاب فرمانداران از مشورت با افراد تاثيرگذار شهرستان‌هاي استفاده كرده، اما بر اساس آنچه كه به جمع‌بندي رسيده و بر اساس معيارهايي كه مدنظرش هست فرمانداران را انتخاب مي‌كند.

وي انتخاب فرماندار شهرستان پاكدشت را مورد اشاره قرار داد و تاكيد كرد: در حالي كه نظر امام جمعه شهرستان با فرد ديگري بود، نماينده مردم پاكدشت فرد ديگري را براي مسئوليت فرمانداري اين شهرستان صلاح مي‌ديدند؛ اما استاندار تهران به اين جمع‌بندي رسيدند فردي كه افتخار آزادگي در دوران دفاع مقدس و سوابقي همچون مسئوليت فرمانداري دماوند، معاونت سياسي ـ انتظامي استانداري همدان را در كارنامه خود دارد را به‌عنوان فرماندار شهرستان قرچك معرفي كند.

مشاوره فرهنگي و مديركل روابط‌ عمومي استانداري تهران در پايان اذعان داشت: انتخاب صديق براي مسئوليت فرمانداري قرچك بر اساس ضوابط بوده است.

 

منبع: فارس