شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نماينده دهمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي‌هاي ايران: روابط عمومي‌ها ظرفيت ناشناخته دستگاه‌هاي اجرايي هستند
سه شنبه، 28 آبان 1392 - 18:29 کد خبر:7254
 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نماينده دهمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي‌هاي ايران در استان اردبيل گفت: روابط عمومي‌ها ظرفيتي عظيم اما شناخته نشده در عرصه مديريتي هستند كه بايد از اين توانمندي استفاده شود.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، سعيد نوريان عصر امروز در نشست با جمعي از دست‌اندركاران حوزه روابط عمومي‌ها در اردبيل با اعلام اينكه كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي‌ها بهترين ظرفيت براي نمايش توانمندي‌ها و ارتقاي روابط عمومي‌هاست، خواستار مشاركت حضور مؤثر روابط عمومي‌هاي استان در اين كنفرانس شد.

 

وي برگزاري دهمين دوره كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي را در ايران كاري ارزشمند و قابل تحسين در حوزه شناسايي و معرفي روابط عمومي‌هاي برتر اعلام كرد و افزود: اين كنفرانس بين‌المللي كه به همت مؤسسه كارگزار روابط عمومي در روزهاي 23 و 24 دي ماه سال‌جاري در تهران برگزار مي‌شود، بستر مناسبي است تا با تكريم و تجليل فعالان در روابط عمومي دستاوردهاي جديد اين حوزه معرفي شود.

 

نوريان برقراري ارتباط مؤثر و سازنده بين سياست‌گذاران در حوزه اطلاع‌رساني و روابط عمومي، مديران اجرايي، محققان و پژوهشگران، بهره‌برداران و مديران و كارگزاران روابط عمومي در سطح بين‌الملل را از مهمترين اهداف و رسالت‌هاي اين كنفرانس خواند.

 

اين مسئول با اشاره به ضرورت برگزاري اين‌گونه همايش‌ها تصريح كرد: اهميت و ضرورت روابط عمومي يكپارچه در تعالي، شكوفايي و بالندگي روابط عمومي در ايران بر كسي پوشيده نيست و به همين خاطر و با توجه به اهميت آن به عنوان اصلي‌ترين برنامه ايران مدنظر قرار گرفته شده است.

 

وي با دعوت از مديران، محققان و تلاشگران ساعي حوزه روابط عمومي در دستگاه‌هاي اجرايي استان براي حضور تأثيرگذار در اين كنفرانس خاطر نشان كرد: انصافاً روابط عمومي‌هاي استان اردبيل در همايش، سمينارها، جشنواره‌ها، رويدادهاي مهم در حوزه روابط عمومي و اطلاع‌رساني همواره حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته‌اند و اميدواريم در اين كنفرانس هم شاهد حضوري تحسين برانگيز روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي استان اردبيل باشيم.

 

نماينده دهمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران در استان اردبيل، روابط عمومي يكپارچه و مفاهيم، روابط عمومي يكپارچه و سياست‌گذاران، روابط عمومي يكپارچه و برنامه‌ريزي ارتباطات يكپارچه، روابط عمومي يكپارچه و تكنولوژي و روابط عمومي يكپارچه، طراحي كمپين و ارزيابي را از محورهاي اين كنفرانس خواند.

 

مدير روابط عمومي ارشاد اردبيل برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و توان‌افزايي در زمينه روابط عمومي و شبكه‌هاي اجتماعي، برگزاري نمايشگاه انتشار كتاب و ويژه‌نامه را از جمله برنامه‌هاي مهم اين دوره عنوان كرد.

نوريان با اشاره به اينكه اين كنفرانس در دو سطح ملي و بين‌المللي و در بخش جوايز روابط عمومي الكترونيك و پيشگامان روابط عمومي ايران برگزار مي‌شود، اضافه كرد: آثار روابط عمومي‌هاي برتر و تجليل از پيشگامان روابط عمومي ايران در حوزه رقابتي در چهار بخش ويژه، اصلي، انتشارات و روابط عمومي‌هاي فعال مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.

 

مدير روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يادآور شد: در بخش روابط عمومي‌هاي ديجيتال هم برگزيدگان در محورهاي مختلف مورد تجليل قرار مي‌گيرند.

وي با اعلام اينكه آخرين مهلت ارسال آثار براي شركت در بخش‌هاي مختلف اين كنفرانس آخر آذرماه سال‌جاري اعلام شده است، گفت: همه عزيزان تلاشگر مي‌توانند تا مهلت اعلام شده آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

 

نماينده رسمي دهمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران در اردبيل معرفي شد

 

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مدير روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل به عنوان نماينده رسمي دهمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران در اردبيل معرفي شد.

طي حكمي از سوي دبير دهمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران سعيد نوريان مدير روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل به عنوان نماينده رسمي اين رويداد در استان اردبيل انتخاب شد.

در اين حكم آمده است: شايسته است با هماهنگي با روابط عمومي‌هاي استان براي حضور گسترده و با شكوه مديران و كارشناسان روابط عمومي در كنفرانس، در جهت اعتلاي روابط عمومي ايران گام‌هاي مؤثري برداشته شود.

سعيد نوريان از سال 1375 مدير روابط عمومي ارشاد اسلامي استان اردبيل است كه در چند دوره جشنواره روابط عمومي‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزيده اول شناخته شده است.

وي عضو شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان در چند دوره بوده همچنين مسئوليت نمايندگي بنياد بين‌المللي فرهنگي، هنري امام رضا (ع) را نيز در اردبيل بر عهده دارد كه در جريان برگزاري جشنواره مديحه‌سرايي، چاوشي‌خواني، ابتهال و تواشيح رضوي چندين كتاب در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، هنري و مذهبي تأليف كرده است.

دهمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران به همت مؤسسه كارگزار روابط عمومي و با مشاركت تعدادي از نهادهاي فرهنگي، علمي كشور در بخش‌هاي مختلف و طي روزهاي 23 و 24 دي ماه سال‌جاري برگزار مي‌شود.