شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : فعاليت هنرمندان در شبكه هاي اجتماعي
دوشنبه، 27 آبان 1392 - 13:08 کد خبر:7199
هنرمندان زيادي هستند كه اگر نام آنها را در اين محيط search كنيد با صفحه هايي از آنها مواجه مي شويداما ما در اين گزارش تنها از هنرمنداني ياد كرده ايم كه تقريبا مطمئن هستيم كه صفحه شان توسط خودشان مديريت مي شود. پس خواندن اين گزارش را از دست ندهيد.


 

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نزديك به يك دهه يا شايد كمتر از آن ارتباط برقرار كردن با ستاره ها و آرتيست ها كار خيلي سخت و گاهي نشدني بود.

گاهي حتي به يك امضا كه به سختي آن را گرفته بوديم دلخوش مي كرديم و مدت ها از آن محافظت مي كرديم تا خاطره آن لحظه روبرويي با ستاره محبوبمان از ذهنمان بيرون نرود اما حالا ديگر اوضاع خيلي تغيير كرده، بازيگران و ستاره هاي مورد علاقه مان از طرفدارانشان زياد دور نيستند، با آنها عكس مي گيرند و در صفحه هايشان در محيط هاي مجازي كامنت آنها را پاسخ مي دهند و كلي اتفاق بامزه كه با فيس بوك و اينستاگرام شدني شده.
حالا ديگر مي توان رد هنرپيشه ها را زد و از آخرين حس و احوالاتي كه آنها با fan هايشان به اشتراك مي گذارند با خبر شد. بعد از گزارشي كه درباره صفحه هاي شخصي خواننده ها و اهالي موسيقي نوشتيم اين بار نوبت به بازيگران و كارگردانان فعال در حوزه مجازي رسيد. قطعا هنرمندان زيادي هستند كه اگر نام آنها را در اين محيط search كنيد با صفحه هايي از آنها مواجه مي شويداما ما در اين گزارش تنها از هنرمنداني ياد كرده ايم كه تقريبا مطمئن هستيم كه صفحه شان توسط خودشان مديريت مي شود. پس خواندن اين گزارش را از دست ندهيد.

بهرام رادان و تكيه به 59 هزار نفر
بازيگران پركارتر از كارگردانان هستند و نگاه جدي آنها را به اين محيط ها ندارند. گرمتر هستند و به نظر مي رسد از اينكه با fan هايشان ارتباط برقرار كنند خيلي لذت مي برند، البته برخي از آنها گويا به شدت تاييد طلب هستند و شنيده شده كه خواندن برخي از كامنت ها به آنها حسابي انرژي مي دهد و تا چند روز با مرور آن كامنت ها روي فرم هستند!

ستاره هاي دنياي بازيگري معمولا دردسرهاي زيادي دارند يكي از آنها ايجاد صفحه هاي fake يا همان تقلبي و الكي خودمان است. از بهرام رادان چندين صفحه در فيس بوك و اينستاگرام هست كه در هر دو محيط تنها يك صفحه رسمي است و خودش آن را مديريت مي كند. او در اين چند ماهه بيشتر در اينستاگرام فعال بوده و عكس هاي زيادي share كرده. پرچم او در اينستاگرام بالاي قله است و با 59 هزار بيننده بيشترين طرفدار را در ميان بازيگران مرد در اينستا دارد. او در فيس بوكش كمتر اظهارنظر مي كند و بيشتر اوقات با مطلبي را دوباره share مي كند يا عكس از خودش به اشتراك مي گذارد.

 

امپراتوري الناز شاكردوست!
اما اگر فكر مي كنيد بهرام رادان در اينستاگرام بي رقيب است سخت در اشتباهيد چون الناز شاكردوست براي خودش در اين محيط امپراتوري دارد و با 64 هزار بيننده به عنوان يك بازيگر زن به خودش افتخار مي كند. او معمولا جواب كامنت هايش را نمي دهد اما به فاصله چند روز در ميان، عكس share مي كند. عكس هايش هم تماشايي است چون برخلاف ديگر بازيگران در هر موقعيتي عكس مي گيرد و آن را به اشتراك مي گذارد و حسابي با هوادارانش خاكي است! اگر در اين محيط او را دنبال مي كنيد خواندن كامنت هاي عكس هاي شاكردوست را از دست ندهيد، اگر بيكار باشيد تفريح خوبي است.

يك حمايت 640 هزار نفري از آقاي خاص!

حامد بهداد هم مانند رادان كلي پيج تقلبي دارد و به جز دوستانش كمتر كسي مي داند كه كدام پيج در فيس بوك توسط او اداره مي شود. اما به نظر مي رسد همان صفحه اي كه با 640 هزار لايك پيشتاز است زير نظر اوست. از آخرين مطلبي هم كه نوشته مي توان حدس زد كه از مازيار فلاحي و حركتي كه او براي پدرش در كنسرتش انجام داده خيلي هيجان زده شده است. در اينستاگرام هر 4 صفحه با نام او وجود دارد كه هيچكدام زير نظر او نيست.

 


 

مهناز افشار فعال!
مهناز افشار در فيس بوك صفحه اي دارد كه 303 هزار نفر آن را دنبال مي كنند و از اين حيث از ديگر بازيگران زن متمايز است. او كلا فعاليت مجازي اش زياد است و با مخاطبانش خيلي خوب ارتباط برقرار مي كند. معمولا پاسخ كامنت هايش را تا حدودي مي دهد و درباره مسائل روز پست هاي زيادي دارد. از تبريك و تسليت تا هواداري از بازيكنان فوتبال و واليبال و خواننده هاي شاخصي مثل محمدرضا شجريان و ... در اينستاگرام هم پيجش 1200 نفر بيننده دارد و تا به الان 42 عكس از خودش در موقعيت هاي مختلف share كرده است.

 

Style
محمدرضا گلزار سوپراستار سينماي ايران بيشتر در اينستاگرام فعال است و پيجش در اين محيط تقريبا 2 هزار بيننده دارد. عكس هايي كه در اينستاگرامش هم منتشر مي كند ديدني است و مي توانيد اين ستاره را در پوزيشن ها و مكان هاي متفاوت ببينيد كه بيشتر آنها در ورزشگاه و در حال به رخ كشيدن عضلات است!

در زير عكس هايش هم كامنت هاي خواندني ثبت شده كه همگي از ظاهر او تا دلتان بخواهد تعريف كرده اند. در فيس بوك هم صفحه هاي زيادي با نام او تاسيس شده و فن پيجش تقريبا 20 هزار بيننده دارد.

 

چشم، چشم، دو ابرو
آنا نعمتي در اينستاگرام حضوري فعال دارد و با 21 هزار بيننده اش زود به زود با عكس هايش ارتباط برقرار مي كند. او به كلوزآپ صورتش علاقه زيادي دارد و فريم هاي زيادي از كلوزآپ چهره اش منتشر كرده، علاوه بر آن عكس هايي از تازه ترين فعاليت هايش هم در اين صفحه پيدا مي كنيد كه ارزش تماشا دارد. در فن پيجش در فيس بوك آمده كه او در اينستاگرام حضور ندارد اما عكس هايي كه در اين محيط منتشر شده خلاف اين مطلب را مي گويد.

 

تهراني عليه تهراني
هديه تهراني چندين صفحه در فيس بوك دارد كه هيچ كدام مال خودش نيست و يكي از آنها هم كه بيشترين بيننده در حدود 150 هزار نفر دارد گويا توسط يكي از منتقدان اين بازيگر مديريت مي شود چرا كه جز گلايه از همه چيز اعم از وضعيت سياسي و اجتماعي و خريد و فروش سگ و گربه و جواهرات فعاليت ديگري در آن مشاهده نمي شود! او اين روزها دغدغه هاي زيادي در فدراسيون ووشو و سينما دارد كه قطعا وقتي براي فيس بودك پيدا نمي كند، بنابراين دنبال او نگرديد، اينجا پيدايش نخواهيد كرد.

 

مجري بي رقيب
احسان عليخاني از آن دست هنرمنداني است كه صفحه هاي fake زيادي از او در فيس بوك وجود دارد اما تنها يك صفحه توسط خود او اداره مي شود كه تقريبا 130 هزار بيننده دارد و با اين تعداد بيننده در ميان مجريان ديگر پرچمش بالاست! آخرين مطلبي كه نوشته است روايت او از عيادت بچه هاي سرطاني است كه با عكسي از اين حضور همراه است. او در اينستاگرام صفحه اي ندارد ولي تا دلتان بخواهد fanpage از او در اين محيط موجود است.

 

اين خانواده محبوب
مهراب قاسم خاني هم از فعالان فيس بوك و اينستاگرام است و نوشته هايش در فيس بوك كلي خواننده دارد چون لحن شيرين و طنازانه اش در آن جاري است. در اينستاگرام هم عكس هاي زيادي از خودش، پسر و همسرش share كرده كه كامنت هاي تاييدكننده و قربان و صدقه هاي زير آن پست ها نشان مي دهد كه چقدر اين خانواده طرفدار دارند.

 

نقش پر رنگ خاله ريزه و استقلال!
سحر قريشي در فيس بوك يك صفحه با 9 هزار نفر بيننده دارد و در اينستاگرام هم صفحه اي 15 هزار نفره. هر دو هم بعد از اسم و فاميل سال تولدش يعني 1366 ثبت شده. در ايسنتاگرامش عكس هايي با گريم هاي متفاوت از او مي بينيد و نوشته اي چند خطي كه گاهي گلايه است و گاهي تبريك. در فيس بوكش اما متنوع تر عمل مي كند؛ او درباره استقلال، خاله ريزه و قاشق سحرآميز، سهراب سپهري، اكبر عبدي و خصوصا برادرش سپهر كه گويا خيلي دوستش دارد پست هاي متنوعي منتشر كرده.

 

شريفي نياهاي مجازي
خانواده شريفي نيا هم در اينستاگرام رفت و آمد زيادي دارند. مهراوه با 16 هزار بيننده و مليكا با 10 هزار بيننده عكس هاي متفاوتي به اشتراك مي گذارند كه توضيحات مليكا زير هر عكس بسيار خواندني است. او طبع شاعرانه اي دارد و حتي درباره سوسكي كه در پيتزايش پيدا شده توضيح فلسفي نوشته كه خواندنش خالي از لطف نيست اما بد نيست بدانيد كه شريفي نياي پدر هم به تازگي عضو اين محيط شده و در همان بدو ورودش 142 نفر بيننده اش شدند و او هم 2 عكس share كرده كه هر دو در اصفهان گرفته شده و مشخص مي شود كه به او در جشنواره كودك خيلي خوش مي گذرد.

 

خاكي خاكي
بهنوش بختياري حسابي سرش با صفحه شخصي اش در فيس بوك گرم است و فعاليت زيادي در اين محيط دارد. ادبيات بسيار صميمانه اي با مخاطبانش دارد و از دكتر روحاني و حادثه ديده هاي جاده قم – تهران در صفحه اش مي نويسد تا تبريك تولد به مجيد صالحي و عادل فردوسي پور و سر به سر گذاشتن با فرزاد حسني و احسان عليخاني. تقريبا 4 هزار نفر او را دنبال مي كنند. او در اينستاگرام صفحه اي ندارد.

 

عكس هاي تماشايي آقاي پورسرخ
پوريا سرخ هم ديگر بازيگري است كه در اينستاگرام ديده شده و تقريبا 8 هزار نفر پيگير او هستند. عكس هاي او خيلي تماشايي است و قطعا نمي توانيدبدون لايكو در مواردي كامنت از كنار آنها به راحتي بگذريد!

از ديگر بازيگراني كه در اينستاگرام حضور دارند مي توان به مهدي پاكدل، شقايق فراهاني، الهام پاوه نژاد، بهنوش طباطبايي، امير آقايي، مازيار ميري، كامبيز ديرباز، پندار اكبري، هادي كاظمي، بهرنگ علوي، سمانه پاكدل، جواد عزتي، ليندا كياني، نيما شاهرخ شاهي، پريناز ايزديار، خاطره اسدي، سحر ولدبيگي، نيما فلاح، سامان مقدم، علي قربان زاده، شبنم مقدمي، شهرام حقيقت دوست، شاهرخ استخري، تينا آخوندتبار و ... اشاره كرد.

 

كارگردان هاي مدرن!
به نظر مي رسد كه بعضي از كارگردان ها از فيس بوك براي خلق اثر الهام مي گيرند چرا كه برخي از آنها مدت زيادي در اين محيط هستند و هر بار كه پايمان را به فيس بوك گذاشتيم ديديم كه چراغ آنها هم روشن است! برخي اما چراغ خاموش مي آيند و حسابي فعال هستند. ماني حقيقي يكي از آنهاست كه تقريبا 7 هزار نفر صفحه اش را دنبال مي كنند و خودش هم خيلي پيگير فيس بوكش است!

چندين بار به واسطه نوشته هايش در اين صفحه جنجال هايي درست شده، نمونه آخرش دعوايش با بهروز افخمي بود كه جرقه اش از فيس بوك زده شد. او گاهي جواب كامنت هايش را مي دهد و البته تجربه مرور كامنت هاي او به ما ثابت كرده كه نبايد با اين كارگردان – بازيگر دوست داشتني كل كل كنيد چون تا كامنت تندي ببيند جوري جواب شما را مي دهد كه موجوديت تان در ميان friend هايتان زير سوال برودت و احساس بي هويتي كنيد!
بهرام بيضايي يكي ديگر از چهره هاي جذاب فيس بوك است كه در آن سوي دنيا گاهي مطالب و ويدئوهايي share مي كند كه 24 هزار بيننده اش آن را تماشا و لايك كنند. نوشته هاي بيضايي در اين صفحه بسيار خواندني است. مهدي كرم پور، ابوالحسن داوودي، پرويز شهبازي، محمد رحمانيان، سامان سالور، سام قريبيان، پريسا بخت آور و ... گاه گاهي سر مي زنند و پستي مي نويسند. پيمان معادي هم صفحه اي دارد كه تقريبا هيچ وقت به آن سر نمي زند!

 

منبع: برترين‌ها