شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اتاق خبر براي خبرنگاران در شاهچراغ
شنبه، 18 آبان 1392 - 13:22 کد خبر:6956
منظور تسهيل در ارسال اخبار مربوط به ماه محرم و عزاداري سالار و سرور شهيدان حضرت ابا عبدالحسين(ع) از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) توسط خبرنگاران رسانه هاي جمعي ، از سوي روابط عمومي آستان مقدس احمدي و محمدي اتاق خبر با امكانات لازم اعم از اينترنت ، رايانه، فاكس، تلفن در محل روابط عمومي تجهيز و در طول ايام مذكور در اختيار خبرنگاران قرار گرفت.


 

به گزارش شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا) به نقل از واحد اطلاع رساني روابط عمومي حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اين امكانات موجب خواهد شد كه در اسرع وقت خبرنگاران رسانه هاي محلي و كشوري و ملي و خبرگزاريها بتوانند درهر زمان اخبار تهيه شده را به سراسر ايران مخابره نمايند.
 
به گفته مدير روابط عمومي آستان مقدس اتاق خبر در طول سال نيز در هنگام فعاليت ها و در مواقع ديگر در اوقات اداري در خدمت رسانه ها مي باشد.
 
ابوالاحرار افزود: رسانه هاي خبري استاني و كشوري اعم از محلي و ملي مي توانند از تسهيلات واحد سمعي و بصري نيز اعم از عكس و فيلم از كليه مراسم ها استفاده كنند . گفتني است عكسهاي فعاليتهاي آستان در سايت آستان مقدس به نشاني : WWW.Shahechergh.ir نيز گذاشته شده است.

منبع: پانا