شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كسب رتبه برتر در نوآوري در مديريت روابط عمومي توسط بانك رفاه
یکشنبه، 12 آبان 1392 - 08:17 کد خبر:6737
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- بانك رفاه كارگران با دريافت دو نشان برتر بين المللي «رضايت مندي مشتريان» و «نوآوري در مديريت روابط عمومي»، در بزرگ ترين اجلاس سران و مديران اقتصاد، صنعت و تجارت ايران (اكوايت)، برگ زرين ديگري برافتخارات خود افزود.
به گزارش شارا به نقل از پايگاه خبري بانكداري الكترونيك،از روابط عمومي بانك رفاه كارگران؛ در دومين اجلاس سران و مديران(اكوايت)، نشان و استاندارد بين المللي رضايت مندي مشتريان (10004:2012 ISO) از اتحاديه اروپا و نشان نوآوري در مديريت روابط عمومي، به بانك رفاه كارگران تعلق گرفت.
گفتني است در اين اجلاس كه در محل مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما با عنوان «اجلاس دستاوردهاي نيم قرن تجربه شركت هاي برتر و مديران موفق اقتصاد، صنعت و تجارت» برگزار شد، به مجموعه هاي اقتصادي و صنعتي كشور كه داراي نام و نشان تجاري ارزشمند و شناخته شده هستند، نشان و استاندارد بين المللي اعطا شد.