به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك مهر اقتصاد استان زنجان، محمد قضايي – مدير كل شعب استان – در اين نشست روابط عمومي را پل ارتباطي ميان مخاطبان و سازمان دانست و بقاي سازمان را وابسته به نحوه صحيح عملكرد آن عنوان كرد و گفت: برخي از نظريه پردازان روابط عمومي را زبان گويا و حواس سازمان ميدانند كه اگر عملكرد مطلوبي نداشته باشد آن سازمان محكوم به فناست.
قضايي راه اندازي شبكه همياران روابط عمومي را طرحي نوآورانه و اقدامي بي بديل در راستاي استفاده از ظرفيت كاركنان صف دانست و گفت: اين اقدام كه در سطح كشوري حركتي بي بديل است نشان از تدبير و نگاه تيز بينانه اداره كل روابط عمومي دارد و بي شك در آينده نزديك موجب ارتقاء قابل توجه و بهبود ارتباط ميان همكاران و سپرده گذاران و در نهايت افزايش رضايتمندي مشتريان خواهد شد.
قضايي خاطر نشان كرد: روابط عمومي بانك مهر اقتصاد اقدامات بزرگي در راستاي تقويت برند بانك انجام داده است به صورتي كه امروز صنايع بزرگ كشور از همكاري با مجموعه مهر استقبال مي كنند و با آغوش باز پذيراي آن هستند كه اين نشان از جايگاه بسيار مناسب اين بانك در عرصه اقتصادي كشور دارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به دستاوردهاي روابط عمومي و كسب رتبه هاي برتر آن در سطح كشور اشاره كرد و گفت: حضور بانك مهر اقتصاد در همايش ها و جشنواره هاي علمي و كسب تنديس از آنها موجب افزايش شهرت و اعتبار بانك شده است.
مدير كل شعب استان زنجان منابع اين استان را 5 هزار و 200 ميليارد ريال اعلام كرد و ادامه داد: در استان زنجان 13 شعبه فعال است كه تعداد 102 نفر در آن مشغول خدمت رساني به مردم هستند و بانك مهر اقتصاد به لحاظ برخورداري از سهم منابع در ميان بانك هاي استان در جايگاه سوم قرار دارد.
در ادامه، ابراهيم صفرلكي -رئيس اداره كل روابط عمومي بانك - با بيان اينكه همياران روابط عمومي، سفيران برند بانك مهر اقتصاد هستند، گفت: اولين كاركرد روابط عمومي مراقبت از برند بانك است از اينرو همه بايد تلاش كنيم از اصالت، هويت، شخصيت و برند بانك مراقبت كنيم.
صفر لكي برند سازي را نيازمند دو عامل مهم تكنولوژي و سرمايه سازماني كه همان كاركنان سازمان هستند، عنوان كرد و ابراز داشت: در شرايطي كه رقابت بين بانك ها هر لحظه شتاب بيشتري مي گيرد اگر بانكي نتواند در حوزه برند وارد شود در عرصه رقابت با شرايط سختي مواجه مي شود از اينرو در بانك مهر اقتصاد با در نظر گرفتن ويژگيهاي برجسته مجموعه مهر و كاركنان آن، منشور هويت بانك طراحي شد و در تلاشيم تا مولفه هاي اصلي آن را عملياتي كنيم.
رئيس اداره كل روابط عمومي، با بيان اينكه همياران روابط عمومي بايد مراقبت كنند تا شاخصه «صميمي بودن» كه بانك مهر اقتصاد به آن مشهور است، همواره محفوظ بماند، اظهار كرد: اطلاع رساني مناسب به مشتريان در خصوص محصولات و خدمات از جمله كاركرد هاي مهم همياران در نقطه فروش است كه بايد در اولين زمان ممكن بسته خدمات جديد را دريافت و نسبت به اطلاع رساني آن در شعبه محل خدمت خود اقدام نمايند.
صفر لكي نقش همياران روابط عمومي براي پيش برد فروش محصولات و خدمات بانك را تعيين كننده دانست و تصريح كرد: انتخاب همياران روابط عمومي در شعب، ايده بسيار سازنده يكي از همكاران استاني بود و اداره كل روابط عمومي توانست با پرورش اين طرح ابتكاري، همكاران شعب را به بازوي اصلي روابط عمومي براي فروش محصولات و خدمات بانك، بدل نمايد كه به حول و قوه الهي و با همدلي و همكاري مديران روابط عمومي استانها در حال حاضر نزديك به 700 هميار در سطح شعب بانك مهر اقتصاد فعال هستند.