شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : شعار تبليغاتي بانك ملي باز هم تغيير كرد
شنبه، 4 آبان 1392 - 09:29 کد خبر:6463

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- پس از فساد مالي بزرگ يانك كه سال گذشته روي داد شعار تبليغاتي اين بانك تغيير پيدا كرد.


اين بانك شعار هفتاد ساله خود را كه در آن عنوان شده بود "هر جا سخن از اعتماد است نام بانك ملي ايران مي درخشد" را از تبليغات محيطي و تلويزيوني خود حذف كرده بود.

اين اقدام در پي احياي اعتماد دوباره به بانك ملي در بين مردم انجام شده بود كه سال گذشته واكنش بهمني رئيس سابق كل بانك مركزي را نيز در پي داشت كه حذف شعار هفتاد ساله يك بانك كار درستي نيست.

"اين بانك، ملي است" شعر تبليغاتي بود كه سال گذشته در تبليغات تلويزيوني و محيطي ديده مي شد.با روي كار آمدن دولت يازدهم و انتصاب همتي به عنوان مدير عامل جديد بانك ملي به نظر مي رسد شعار تبليغاتي اين بانك به شعار هفتاد ساله خود تغيير پيدا كرده است.

 

اين بانك در جديدترين تبليغات تلويزيوني خود با كمي تغيير اين شعار را برگزيده است:"هر جا سخن از اعتماد است، باز هم نام بانك ملي ايران مي درخشد" كه در اين تبليغات كلمه باز هم اضافه شده است