شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : راه اندازي سامانه براي ارتباط موثر و تبادل اطلاعات با دهياران خوزستان
پنجشنبه، 18 مهر 1392 - 21:48 کد خبر:5916

در گفتگوي اختصاصي با مدير كل صدا و سيماي خوزستان راه اندازي سامانه براي ارتباط موثر و تبادل اطلاعات با دهياران خوزستان

حسين عبدالعزيزيبه- منظور ايجاد پل ارتباطي موثر و تبادل اطلاعات براي تهيه، ساخت و انعكاس مناسب مسائل و مشكلات دهياران استان خوزستان به زودي سامانه ارتباطي بين دهياران خوزستان و صدا و سيماي اهواز ايجاد مي شود.

به گزارش شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مسلم رحيمي مديركل صدا و سيماي مركز خوزستان با اعلام اين خبر تصريح كرد: در حال حاضر بيش از يك هزار و 400 دهياري در استان خوزستان وجود دارد كه براي ارتباط موثر، تبادل اطلاعات، تهيه، ساخت و انعكاس مناسب مسائل و مشكلات آنان اعم از اطلاعات آثار باستاني و غيره تصميم گرفتيم كه سامانه اي را به همين منظور ايجاد كنيم.وي با بيان اينكه داشتن اطلاعات صحيح و ار تباط موثر با دهياران استان در تهيه و ساخت برنامه هاي صدا و سيما ضروري است، افزود: اين سامانه قرار است به زودي با همكاري صدا و سيماي استان، دهياران و استانداري خوزستان ايجاد و راه اندازي شود.مديركل صدا و سيماي خوزستان در ادامه با بيان اينكه وظيفه صدا و سيما فرا‌تر از اطلاع رساني است، افزود: اطلاع‌رساني يكي از وظايف صدا و سيما است.رحيمي خاطرنشان كرد: بايد نقاط حادثه ‌خيز در جاده‌هاي استان خوزستان شناسايي شوند و براي رفع آن تلاش شود تا آن‌ها را به حداقل رساند.

مديركل صدا و سيماي خوزستان گفت: بايد در صدا و سيماي مركز خوزستان برنامه‌هايي را تهيه و توليد كنيم كه علاوه بر بيان مشكلات روستا‌ها، در زمينه مسائل راهنمايي و رانندگي نيز فرهنگ‌سازي شود.

وي با بيان اينكه وظيفه صدا و سيما فقط اطلاع‌رساني نيست، افزود: بايد در كنار روستائيان باشيم و مشكلات آن‌ها را به گوش مسوولان برسانيم.

رحيمي همچنين از دهياران خواست: اگر در روستايشان علاوه بر مشكلات، موارد خاصي هم وجود دارد به صدا و سيماي استان اطلاع دهند تا گزارشاتي از آن تهيه و پخش شود.