شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران (شارا)-|| بين استخدام يك متخصص سئو يا يك متخصص بازاريابي جستجو ميتواند دشوار باشد.
هر دو نوع متخصص ميتوانند مزاياي ارزشمندي را براي كسبوكار شما به ارمغان بياورند، اما مهم است كه نيازها و بودجه خاص خود را در نظر بگيريد تا بهترين تصميم را بگيريد.
متخصصان سئو بر جنبههاي فني بهينهسازي موتور جستجو تمركز دارند. آنها ميتوانند به شما كمك كنند تا رتبه وبسايت خود را در نتايج جستجو افزايش دهيد، ترافيك ارگانيك بيشتري را جذب كنيد و نرخ تبديل خود را بهبود بخشيد.
متخصصان سئو با الگوريتمهاي موتورهاي جستجو و نحوه عملكرد آنها آشنا هستند و ميتوانند استراتژيهاي سئو را براي كمك به شما در رسيدن به اهدافتان ايجاد و اجرا كنند.
متخصصان بازاريابي جستجو طيف گستردهتري از مهارتها را دارند و ميتوانند به شما در تمام جنبههاي بازاريابي جستجو، از جمله سئو، PPC و تبليغات رسانههاي اجتماعي كمك كنند.
آنها ميتوانند به شما كمك كنند تا كمپينهاي بازاريابي جستجوي موثري ايجاد كنيد، بودجه خود را مديريت كنيد و نتايج خود را پيگيري كنيد.
متخصصان بازاريابي جستجو ميتوانند ديدگاه جامعي از تلاشهاي بازاريابي آنلاين شما به شما ارائه دهند و به شما كمك كنند تا به اهداف تجاري خود برسيد.
مزاياي استخدام يك متخصص سئو
تخصص عميق: متخصصان سئو دانش عميقي از سئو و نحوه عملكرد آن دارند. آنها ميتوانند به شما كمك كنند تا پيچيدگيهاي الگوريتمهاي موتورهاي جستجو را درك كنيد و استراتژيهاي سئو را براي كمك به شما در رسيدن به اهداف تان ايجاد كنيد.
تمركز متمركز: متخصصان سئو بر بهينهسازي وبسايت شما براي موتورهاي جستجو تمركز دارند.
اين ميتواند به شما كمك كند تا رتبه خود را در نتايج جستجو افزايش دهيد، ترافيك ارگانيك بيشتري را جذب كنيد و نرخ تبديل خود را بهبود بخشيد.
بهروز بودن: متخصصان سئو دائماً در حال يادگيري و بهروزرساني در مورد آخرين الگوريتمها و بهترين شيوههاي سئو هستند. اين ميتواند به شما كمك كند تا اطمينان حاصل كنيد كه وبسايت شما هميشه براي موفقيت در جستجوي ارگانيك بهينه شده است.
معايب استخدام يك متخصص سئو
هزينه: متخصصان سئو ميتوانند گران باشند، به خصوص اگر يك آژانس را استخدام كنيد.
تمركز محدود: متخصصان سئو ممكن است در زمينههاي ديگر بازاريابي آنلاين، مانند PPC يا تبليغات رسانههاي اجتماعي، تخصص نداشته باشند.
نياز به تخصص فني: شما ممكن است نياز به ارائه برخي از پشتيباني فني به متخصص سئو خود داشته باشيد، به خصوص اگر آنها با پلت فرم وبسايت شما آشنا نباشند.
مزاياي استخدام يك متخصص بازاريابي جستجو
مهارتهاي گسترده: متخصصان بازاريابي جستجو طيف گستردهتري از مهارتها را نسبت به متخصصان سئو دارند.
آنها ميتوانند به شما در تمام جنبههاي بازاريابي جستجو، از جمله سئو، PPC و تبليغات رسانههاي اجتماعي كمك كنند.
ديدگاه جامع: متخصصان بازاريابي جستجو ميتوانند ديدگاه جامعي از تلاشهاي بازاريابي آنلاين شما به شما ارائه دهند. آنها ميتوانند به شما كمك كنند تا استراتژي بازاريابي جستجوي خود را با اهداف تجاري كلي خود ادغام كنيد.
مديريت كمپين: متخصصان بازاريابي جستجو ميتوانند كمپينهاي بازاريابي جستجوي شما را ايجاد، مديريت و پيگيري كنند. اين ميتواند به شما در صرفهجويي در وقت و منابع تان كمك كند.
معايب استخدام يك متخصص بازاريابي جستجو
هزينه: متخصصان بازاريابي جستجو ميتوانند گران باشند، به خصوص اگر يك آژانس را استخدام كنيد.
تمركز گسترده: متخصصان بازاريابي جستجو ممكن است به اندازه متخصصان سئو در سئو تخصص نداشته باشند.
يافتن متخصص مناسب: يافتن يك متخصص بازاريابي جستجو كه داراي مهارتها و تجربه مناسب براي نيازهاي شما باشد، ميتواند دشوار باشد.
نتيجه
بهترين نوع متخصص براي استخدام به نيازها و بودجه خاص شما بستگي دارد. اگر به دنبال كسي هستيد كه عميقاً در سئو تخصص داشته باشد، يك متخصص سئو انتخاب خوبي است.
منبع انگليسي: searchenginejournal
منبع فارسي: شارا - شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران
انتهاي پيام/
<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>