شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : فراتر از تبليغات: بن‌بست پايداري در تبليغات ديجيتال
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:09 کد خبر:54983
در روز زمين 2024، بحث پيرامون اقدامات لازم براي پايدارتر كردن تبليغات ديجيتال داغ‌تر از هميشه است. با اين حال، به نظر مي‌رسد كه صنعت در بن‌بستي گرفتار شده است، زيرا هر يك از ذينفعان منتظر مي‌ماند تا ديگري اولين قدم را بردارد.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || در روز زمين 2024، بحث پيرامون اقدامات لازم براي پايدارتر كردن تبليغات ديجيتال داغ‌تر از هميشه است. با اين حال، به نظر مي‌رسد كه صنعت در بن‌بستي گرفتار شده است، زيرا هر يك از ذينفعان منتظر مي‌ماند تا ديگري اولين قدم را بردارد.

پايدارتر كردن تبليغات ديجيتال يك تلاش جمعي است كه به تعهد و همكاري همه ذينفعان نياز دارد.

با وجود چالش‌ها، فرصت‌هاي زيادي براي ايجاد تغييري مثبت وجود دارد. استانداردهاي GARM، ابزارهاي موجود و مقررات آينده مي‌توانند به تسريع پيشرفت كمك كنند.

با اين حال، اين به عهده صنعت است كه با هم كار كند و راه‌حل‌هاي نوآورانه‌اي را براي غلبه بر موانع موجود توسعه دهد.

صنعت تبليغات ديجيتال در تلاش است تا پايدارتر شود، اما با چالش‌هايي مانند عدم وجود استانداردهاي اندازه‌گيري جهاني، ريسك درآمد و عدم پذيرش مواجه است.

انتشار استانداردهاي پايداري استانداردهاي پايداري GARM در ماه ژوئن ممكن است به روشن شدن چشم‌انداز و تشويق سرمايه‌گذاري در موجودي سبزتر كمك كند.

ابزارها و پلتفرم‌هاي موجود مي‌توانند به تبليغ‌كنندگان و برندها در خريد پايدارتر كمك كنند.

همكاري بين ذينفعان كليدي براي توسعه راه‌حل‌هاي مشترك ضروري است.

مقررات آينده مانند CSRD در اتحاديه اروپا ممكن است مشوقي براي اقدام در زمينه پايداري باشد.

صنعت تبليغات ديجيتال براي دستيابي به پايداري به اقدام جمعي نياز دارد. استانداردهاي جهاني، ابزارها و مقررات مي‌تواند به صنعت كمك كند تا به سمت آينده‌اي پايدارتر حركت كند.
 

منبع انگليسي: digiday

منبع فارسي: شارا

 

انتهاي پيام/