شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 50 مدير ارشد بازاريابي كارآفرين فوربس
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:47 کد خبر:54932
فهرست سالانه 50 مدير ارشد بازاريابي كارآفرين فوربس براي سومين سال متوالي، رهبران بازاريابي را كه ريسك كرده‌اند، وضعيت موجود را مختل كرده‌اند و تأثير قابل‌توجهي بر رشد و تحول برندها و كسب‌وكارهاي خود داشته‌اند، به رسميت مي‌شناسد.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ايران (شارا) || در دنياي پوياي چرخه‌هاي خبري دائماً در حال تغيير، پيام‌هاي در حال تكامل، پلتفرم‌هاي جديد براي دسترسي به مشتريان، فناوري‌هاي نوظهور و نوسانات اقتصادي، يك مدير ارشد بازاريابي (CMO) بودن كار آساني نيست.

 

 فهرست سالانه 50 مدير ارشد بازاريابي كارآفرين فوربس براي سومين سال متوالي، رهبران بازاريابي را كه ريسك كرده‌اند، وضعيت موجود را مختل كرده‌اند و تأثير قابل‌توجهي بر رشد و تحول برندها و كسب‌وكارهاي خود داشته‌اند، به رسميت مي‌شناسد.


برگزيدگان امسال شامل كهنه‌كاران شركت‌هاي بزرگ مانند ليندا باف، مدير ارشد بازاريابي جنرال الكتريك هستند. باف پس از يك دهه حضور در اين سمت، به رهبري جنرال الكتريك در افزايش ديد عمومي در حين تقسيم شدن به سه نهاد مجزا كمك كرد: GE Healthcare، GE Vernova و GE Aerospace. در دسامبر 2022، باف مسئوليت خريد تمام فضاي تبليغاتي در نسخه چاپي نيويورك تايمز و همچنين بيشتر تبليغات ديجيتال برتر آن توسط جنرال الكتريك براي معرفي اين تقسيم‌بندي بود.

براد هيراناگا، مدير برند و برندسازي Cotopaxi، شركت پوشاك، نيز مورد تقدير قرار گرفت. او به فوربس گفت كه اين استارت‌آپ را در سفري از كارآفريني به كارآفريني رهبري مي‌كند، قابليت‌ها و فرهنگ بازاريابي آن را بازطراحي مي‌كند و به كانال‌هاي رسانه‌اي جديد گسترش مي‌دهد.

او همچنين ماموريت برند را براي انجام كارهاي اجتماعي در مركز پيام‌هاي خود قرار داده است.

ينيت مهرا، مدير ارشد بازاريابي Chime، اين بانك آنلاين را به عنوان اولين برند ديجيتال و مبتني بر رسانه‌هاي اجتماعي كه مانند اعضاي يك جامعه صحبت مي‌كند، ايجاد كرد و نزديك به 1 ميليون دنبال‌كننده در اينستاگرام به دست آورد.

و ماگي شمرين، مدير تبليغات United Airlines، به ايجاد يك كمدي رمانتيك شش دقيقه‌اي تعطيلات به نام "Connection Lost" كمك كرد كه در Bumble تبليغ شد.

به طور كلي، 76٪ از بازاريابان در فهرست امسال از شركت‌هاي سهامي عام هستند كه 80٪ آنها در ايالات متحده مستقر هستند. اكثريت - 62٪ - زن و 32٪ افراد رنگين پوست هستند.

فهرست سالانه 50 مدير ارشد بازاريابي كارآفرين فوربس، رهبراني را كه در سال 2024 قوانين را زير پا مي‌گذارند، به رسميت مي‌شناسد.

اين برندگان شامل كهنه‌كاران شركت‌هاي بزرگ و همچنين رهبران استارتاپ‌ها هستند.

آنها با ريسك كردن، وضعيت موجود را مختل كرده و تأثير قابل توجهي بر رشد و تحول برندها و كسب و كارهاي خود داشته‌اند.

اكثريت برندگان از شركت‌هاي سهامي عام هستند كه در ايالات متحده مستقر هستند.

تعداد قابل توجهي از آنها زن و افراد رنگين پوست هستند.

منبع انگليسي: forbes

منبع فارسي: شارا

 

انتهاي پيام/