دومين اجلاس ملي مديران روابطعمومي
تاريخ برگزاري: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
روابطعمومي در دنياي امروز نقشي بسيار مهم و حياتي در ايجاد ارتباط موثر بين سازمانها و مخاطبان آنها ايفا ميكند. روابطعمومي ميتواند به سازمانها در ارتقاي وجهه عمومي، افزايش آگاهي از برند، ايجاد روابط مثبت با ذينفعان و در نهايت، دستيابي به اهداف سازماني كمك كند.
دومين اجلاس ملي مديران روابطعمومي ميتواند گامي مهم در جهت ارتقاي جايگاه و عملكرد روابطعمومي در ايران باشد.
اميد است كه اين اجلاس با حضور فعالان برجسته حوزه روابطعمومي و با ارائه مباحث علمي و كاربردي، به ارتقاي سطح دانش و مهارتهاي مديران و كارشناسان روابطعمومي در كشور كمك كند.
دومين اجلاس ملي مديران روابطعمومي
همزمان با روز ملي ارتباطات و روابطعمومي، دومين اجلاس ملي مديران روابطعمومي و بيستوسومين دوره جوايز صنعت روابطعمومي ايران با هدف همانديشي و تبادل نظر در خصوص چالشها و فرصتهاي پيشروي روابطعمومي در ايران، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳در تهران برگزار خواهد شد.
اهميت اجلاس
با توجه به تحولات سريع دنياي امروز و ضرورت بهروزرساني دانش و مهارتهاي مديران و كارشناسان روابطعمومي، اين اجلاس فرصتي مغتنم براي تبادل نظر و تجارب در اين حوزه خواهد بود.
مديران روابطعمومي سازمانهاي پيشرو تجربيات خود را در زمينههاي مختلف روابطعمومي به اشتراك خواهند گذاشت.
اين اجلاس فرصتي براي ايجاد شبكههاي ارتباطي بين مديران و كارشناسان روابطعمومي خواهد بود.
ارزيابي اجلاس
برگزاري اولين اجلاس ملي مديران روابطعمومي با استقبال چشمگيري از سوي مديران و كارشناسان اين حوزه مواجه شد.
در اين اجلاس، مباحث مهمي در خصوص چالشها و فرصتهاي پيشروي روابطعمومي در ايران مطرح شد.
برگزاري دومين اجلاس ملي مديران روابطعمومي فرصتي براي پيگيري مباحث مطرح شده در اولين اجلاس و ارائه راهكارهاي عملي براي ارتقاي جايگاه و عملكرد روابطعمومي در ايران خواهد بود.
اهداف اجلاس:
• ارتقاي دانش و مهارتهاي تخصصي مديران و كارشناسان روابطعمومي
• ايجاد فرصتي براي تبادل نظر و تجارب بين فعالان حوزه روابطعمومي
• شناسايي و بررسي چالشها و فرصتهاي پيشروي روابطعمومي
• ارائه راهكارهاي عملي براي ارتقاي جايگاه و عملكرد روابطعمومي در ايران
محورهاي اصلي اجلاس:
• روابطعمومي و هوش مصنوعي: هوش مصنوعي در حال تغيير چشمانداز بسياري از صنايع، از جمله روابطعمومي است. در اين اجلاس، به بررسي چگونگي استفاده از هوش مصنوعي براي ارتقاي عملكرد روابطعمومي پرداخته خواهد شد.
• روابطعمومي و پايداري: پايداري يكي از مهمترين مسائلي است كه جهان امروز با آن مواجه است. در اين اجلاس، به بررسي نقش روابطعمومي در ترويج پايداري و مسئوليت اجتماعي پرداخته خواهد شد.
• روابطعمومي، تنوع و برابري: تنوع و برابري براي هر سازماني كه ميخواهد در دنياي امروز موفق باشد، ضروري است. در اين اجلاس، به بررسي چگونگي استفاده از روابطعمومي براي ايجاد محيطهاي كاري فراگير و عادلانه پرداخته خواهد شد.
• روابطعمومي و داستانسرايي: داستانسرايي ابزاري قدرتمند براي ارتباط با مخاطبان است. در اين اجلاس، به بررسي چگونگي استفاده از روابطعمومي براي روايت داستانهاي جذاب و معنادار پرداخته خواهد شد.
• روابطعمومي و خلاقيت: خلاقيت براي موفقيت در روابطعمومي ضروري است. در اين اجلاس، به بررسي چگونگي استفاده از روابطعمومي براي ايجاد كمپينهاي خلاقانه و نوآورانه پرداخته خواهد شد.
جوايز بيستوسومين دوره جوايز صنعت روابطعمومي ايران:
• نشان عالي پيشكسوتان روابطعمومي
• نشان عالي پيشگامان روابطعمومي
• نشان عالي ستارههاي روابطعمومي
• نشان عالي سفيران ارتباطات
• نشان عالي مديران ارتباطگر
• نشان عالي مديران خلاق روابطعمومي
• نشان عالي مديران اثرگذار روابطعمومي
• نشان عالي كارشناسان اثرگذار روابطعمومي
• نشان عالي مديران پايداري
• نشان عالي مديران داستانسرايي
• نشان عالي مسئوليت اجتماعي و اياسجي
• نشان عالي خلاقيت
• نشان عالي برندسازي
• نشان عالي مديريت بحران
• نشان عالي هوش مصنوعي روابطعمومي
• نشان عالي ارتباطات
علاقمندان ميتوانند براي ثبتنام در "دومين اجلاس ملي مديران روابطعمومي" به وبسايت موسسه كارگزار روابطعمومي به آدرس https://kpri.ir/ و www.shara.ir مراجعه و يا با شماره تلفنهاي دبيرخانه تماس حاصل نمايند.
با توجه به محدوديت ظرفيت، اولويت با متقاضياني است كه زودتر ثبتنام و هزينه شركت در اجلاس را پرداخت نمايند.
اطلاعات تماس دبيرخانه: 66943670- 66570194 (021)
وبسايت: https://kpri.ir- www.shara.ir
كانال تلگرام: https://telegram.me/sharaPR
دعوت ميشود حداكثر تا تاريخ 25 ارديبهشتماه 1402 نسبت به ثبتنام و ارسال آثار خود اقدام فرمايند.