شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : رازهاي روابط‌عمومي
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 06:37 کد خبر:53962
در اين مقاله، آماندا برين، با ليزا اندرسون، بنيانگذار روابط‌عمومي گروه اندرسون، مصاحبه مي‌كند تا در مورد اسرار نخبگان روابط‌عمومي صحبت كند.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || در اين مقاله، آماندا برين، با ليزا اندرسون، بنيانگذار روابط‌عمومي گروه اندرسون، مصاحبه مي‌كند تا در مورد اسرار نخبگان روابط‌عمومي صحبت كند.


اندرسون، كه بيش از 20 سال تجربه در روابط‌عمومي دارد، مي‌گويد كه برخي از نكات كليدي براي موفقيت در اين زمينه عبارتند از:


يك داستان خوب داشته باشيد: اندرسون مي‌گويد كه يك داستان خوب كه مردم را درگير كند، كليد جلب توجه رسانه‌هاست.


با روزنامه‌نگاران ارتباط برقرار كنيد: اندرسون مي‌گويد كه مهم است كه با روزنامه‌نگاران ارتباط برقرار كنيد و به آنها نشان دهيد كه چرا داستان شما براي آنها مهم است.


روي كيفيت تمركز كنيد: اندرسون مي‌گويد كه مهم است كه بر كيفيت كار خود تمركز كنيد و مطمئن شويد كه داستان شما دقيق و جالب است.


اندرسون همچنين مي‌گويد كه هوش مصنوعي در روابط‌عمومي نقش فزاينده‌اي ايفا مي‌كند، اما عنصر انساني همچنان مهم است. او مي‌گويد كه تخصص و تجربه انساني همچنان براي ايجاد روابط معنادار با روزنامه‌نگاران و ايجاد داستان‌هاي جذاب ضروري است.

 

اندرسون بر اهميت يافتن يك شركت روابط‌عمومي مناسب تأكيد مي‌كند. او مي‌گويد كه بايد با شركتي كار كنيد كه با اهداف و ارزش‌هاي شما مطابقت داشته باشد و همچنين داراي تجربه و تخصص در زمينه‌اي باشد كه در آن كسب‌وكار شما فعاليت مي‌كند.


او همچنين بر اهميت برقراري ارتباط شخصي با خبرنگاران و ساير تأثيرگذاران تأكيد مي‌كند. او مي‌گويد كه روابط شخصي مي‌تواند به شما كمك كند تا داستان خود را به روشي موثرتر منتقل كنيد.


در نهايت، اندرسون بر اهميت تمركز بر داستان خود تأكيد مي‌كند. او مي‌گويد كه بايد بتوانيد يك داستان جذاب و مرتبط با مخاطبان خود تعريف كنيد.


 

انتهاي پيام/