شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : رونمايي سه كتاب در آيين اختتاميه هجدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط‌عمومي
شنبه، 27 آبان 1402 - 16:08 کد خبر:53872
سه عنوان كتاب در آيين اختتاميه هجدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط‌عمومي كه روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در سالن همايش‌هاي فرهنگ و هنر برگزار مي‌شود، رونمايي خواهد شد.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || سه عنوان كتاب در آيين اختتاميه هجدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط‌عمومي كه روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در سالن همايش‌هاي فرهنگ و هنر برگزار مي‌شود، رونمايي خواهد شد.

 

به گزارش شارا، كتاب «مدل جهاني روابط‌عمومي و ارتباطات»، نوشته‌ي اتحاديه‌ جهاني روابط‌عمومي و مديريت ارتباطات و مركز رهبري اعتبار، به‌همت موسسه كارگزار روابط‌عمومي و انجمن متخصصان روابط‌عمومي‌ ترجمه و منتشر شده است. اين كتاب، اصول راهنما و مؤلفه‌هاي سازنده‌ي مديريت ارتباطات و روابط‌عمومي را تعريف مي‌كند و جعبه‌ابزاري در اختيار كارشناسان مي‌گذارد كه تمامي منابع، توانمندي‌ها و مهارت‌هاي موردنياز براي افزايش اعتبار و اعتمادسازي سازمان در آن گنجانده شده است.

 

كتاب «سال روابط‌عمومي ايران ۱۴۰۱» به‌عنوان يك مستندنگاري از كارنامه فعاليتي دانش روابط‌عمومي توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومي منتشر شد. اين كتاب با ارايه‌ اطلاعات جامع و به‌روز، مي‌تواند به درك بهتر وضعيت روابط‌عمومي در ايران كمك كند. كتاب حاضر از بخش‌هاي مختلفي تشكيل شده است. اين بخش‌ها شامل سخنراني‌هاي منتخب، گفتگوها، پژوهش‌ها، مقاله‌ها و ديدگاه‌ها، رويدادهاي مهم سال، تازه‌هاي نشر در ايران و جهان و مباحث متنوعي از اهميت و كاركرد علم و حرفه روابط‌عمومي است.


كتاب "تحول ديجيتال در صنعت روابط‌عمومي" نوشته دكتر وليد آلبوناصر، تحول ديجيتال در صنعت روابط‌عمومي را بررسي مي‌كند و تأثيرات آن را بر استراتژي‌ها، ابزارها و تكنيك‌هاي روابط‌عمومي مورد بحث قرار مي‌دهد. در اين كتاب، نويسنده با بيان ضرورت تحول ديجيتال در روابط‌عمومي، به تشريح مفاهيم، چالش‌ها و فرصت‌هاي اين تحول مي‌پردازد. آلبوناصر همچنين راهكارهايي براي پياده‌سازي تحول ديجيتال در روابط‌عمومي ارايه مي‌دهد.

گفتني است انجمن متخصصان روابط‌عمومي با هدف سنجش شرايط و بسترهاي ارتقاي كمي و كيفي فعاليت‌هاي انتشاراتي و ايجاد محيط علمي و آموزشي براي مديران و كارشناسان روابط‌عمومي، برگزاري «جشنواره ملي انتشارات روابط‌عمومي» را در دستور كار خود قرار داده است.

اين جشنواره قصد دارد دست‌اندركاران حوزه روابط‌عمومي و ارتباطات را با اصول، گونه‌هاي جديد نشر و همچنين استانداردهاي چاپ بيشتر آشنا كند و ضمن ارايه و معرفي آثار شاخص و الگوهاي برتر، زمينه را براي كمك به توسعه و ارتقاي سطح توانمندي‌ها و مهارت‌هاي موردنياز مديران و كارشناسان اين حوزه و روزآمدسازي دانش تخصصي آنها فراهم كند.

 

انتهاي پيام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>