شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روندهاي روابط‌عمومي در سال‌هاي 2023 و 2024
شنبه، 6 آبان 1402 - 16:06 کد خبر:53674
پولاك معتقد است كه سال 2024 سالي خواهد بود كه برندها بر ايجاد روابط معنادارتر با مصرف‌كنندگان از طريق داستان‌سرايي اصيل و شخصي‌سازي‌شده تمركز مي‌كنند. او همچنين معتقد است كه هوش مصنوعي و فناوري هاي جديد نقش مهمي در شكل دادن به آينده روابط‌عمومي و بازاريابي ايفا خواهند كرد.


 

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || در اين مقاله، استفان پولاك، رئيس گروه پولاك، به روندهاي روابط‌عمومي و بازاريابي در سال 2023 مي‌پردازد. او پنج روند كليدي را شناسايي مي‌كند كه بر صنعت تأثير مي‌گذارد، از جمله:


اعتماد: در دنياي پر از اطلاعات نادرست و قطبي شدن، اعتماد يك كالاي كمياب است. برندها بايد بر ايجاد اعتماد با مصرف‌كنندگان از طريق داستان‌سرايي اصيل و همدلي تمركز كنند.


هوش مصنوعي: هوش مصنوعي در حال تغيير نحوه تعامل برندها با مصرف‌كنندگان است. برندها از هوش مصنوعي براي ايجاد تجربيات شخصي‌سازي‌شده‌تر و غوطه‌ورتر استفاده مي‌كنند.


تنوع، برابري و شمول (DEI): تنوع، برابري و شمول همچنان يك موضوع مهم براي برندهاست. برندها بايد براي ايجاد محيط هاي كاري متنوع و فراگير تلاش كنند.


داده‌ها: داده‌ها نقش اساسي در تصميم‌گير‌ي‌هاي روابط‌عمومي و بازاريابي ايفا مي‌كنند. برندها بايد از داده‌ها براي درك بهتر مصرف‌كنندگان و ايجاد محتواي مؤثرتر استفاده كنند.


تجربه: برندها بايد بر ايجاد تجربيات معنادار و فراموش نشدني براي مصرف‌كنندگان تمركز كنند.


پولياك همچنين پنج روند كليدي را براي سال 2024 پيش‌بيني مي‌كند، از جمله:


قطبي شدن مصرف‌گرايي اخلاقي: مصرف‌كنندگان بيشتر از گذشته بر برندهايي كه با ارزش‌هاي آنها همسو هستند، سرمايه‌گذاري مي‌كنند.


بازاريابي شخصي‌سازي‌شده: برندها از هوش مصنوعي براي ايجاد تجربيات شخصي‌سازي‌شده‌تر براي مصرف‌كنندگان استفاده مي‌كنند.


تجربيات غوطه‌ور: برندها از واقعيت مجازي و واقعيت افزوده براي ايجاد تجربيات غوطه‌ورتر براي مصرف‌كنندگان استفاده مي‌كنند.


بازاريابي درونگرا: برندها بر استفاده از كاركنان به عنوان سفيران برند تمركز مي‌كنند.


داستان‌سرايي مختصر: برندها بر داستان‌سرايي كوتاه و مختصر براي جلب توجه مصرف‌كنندگان تمركز مي‌كنند.


در مجموع، پولاك معتقد است كه سال 2024 سالي خواهد بود كه برندها بر ايجاد روابط معنادارتر با مصرف‌كنندگان از طريق داستان‌سرايي اصيل و شخصي‌سازي‌شده تمركز مي‌كنند. او همچنين معتقد است كه هوش مصنوعي و فناوري هاي جديد نقش مهمي در شكل دادن به آينده روابط‌عمومي و بازاريابي ايفا خواهند كرد.

 

منبع: Businesswire

 

انتهاي پيام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>