شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 10 نكته براي ايجاد خبرنامه‌هاي تاثيرگذارتر
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:30 کد خبر:53516
خبرنامه‌ها يك راه عالي براي ارتباط با مخاطبان هدف و ترويج كسب‌وكار شما هستند. با اين حال، تهيه و انتشار يك خبرنامه تاثيرگذار مي‌تواند چالش برانگيز باشد. در اينجا 10 نكته براي كمك به شما در تهيه و انتشار خبرنامه‌هايي وجود دارد كه مشتركين شما را به وجد مي‌آورد:



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || خبرنامه‌ها يك راه عالي براي ارتباط با مخاطبان هدف و ترويج كسب‌وكار شما هستند. با اين حال، تهيه و انتشار يك خبرنامه تاثيرگذار مي‌تواند چالش برانگيز باشد. در اينجا 10 نكته براي كمك به شما در تهيه و انتشار خبرنامه‌هايي وجود دارد كه مشتركين شما را به وجد مي‌آورد:


روي يك استراتژي كار كنيد
قبل از شروع به نوشتن، يك استراتژي براي خبرنامه خود ايجاد كنيد. اين شامل تعيين اهداف شما، تعيين مخاطبان هدف شما و تعيين اينكه چه محتوايي را مي‌خواهيد شامل كنيد.


واقعي باشيد
مشتركان شما مي‌توانند زماني كه محتواي شما واقعي و معتبر است تشخيص دهند. از نوشتن كه براي يك ماشين نوشته شده است خودداري كنيد و به جاي آن از لحني استفاده كنيد كه با شخصيت برند شما مطابقت داشته باشد.


هر خط مهم است - به خصوص خط موضوع شما
خط موضوع شما اولين چيزي است كه مشتركين شما مي‌بينند، بنابراين مهم است كه توجه آنها را جلب كند. خط موضوع خود را كوتاه و آموزنده نگه داريد و از كلمات كليدي مناسب براي مخاطبان هدف خود استفاده كنيد.


برند خود را بشناسيد
هنگام طراحي خبرنامه خود، به هويت برند خود فكر كنيد. از رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاويري استفاده كنيد كه با برند شما مطابقت داشته باشد.


از دكمه‌هاي دعوت به اقدام (CTA) استفاده كنيد
دكمه‌هاي CTA به شما كمك مي‌كنند تا مشتركين خود را به انجام اقداماتي مانند بازديد از وب‌سايت شما، ثبت نام در رويداد يا خريد محصولات شما تشويق كنيد. از دكمه‌هاي CTA واضح و مختصر استفاده كنيد تا مشتركين شما بدانند كه شما از آنها چه مي‌خواهيد.


اين زمان براي فروش سخت نيست
خبرنامه‌ها براي فروش نيستند. آنها براي ايجاد آگاهي از برند، ايجاد روابط با مشتريان و تشويق مشاركت هستند. سعي كنيد محتواي خود را بر اساس ارزش و اطلاعات متمركز كنيد.


با چيدمان بازي كنيد
از يك الگوي خبرنامه استفاده كنيد و از آن لذت ببريد! آزمايش كنيد تا ببينيد چه چيزي براي مخاطبان شما بهتر كار مي‌كند.


فن آوري را تست كنيد، محتوا را بررسي كنيد
اطمينان حاصل كنيد كه خبرنامه شما در تمام دستگاه ها و سيستم عامل ها به درستي نمايش داده مي‌شود. همچنين، محتواي خود را از نظر املا، دستور زبان و صحت بررسي كنيد.


از يك ارايه دهنده خدمات ايميل استفاده كنيد
از يك ارايه دهنده خدمات ايميل مانند Mailchimp يا Constant Contact استفاده كنيد تا كار ارسال ايميل‌هاي خود را آسان‌تر كنيد. اين ارايه‌دهندگان همچنين به شما كمك مي‌كنند تا گزارش‌هاي تعامل را پيگيري كنيد.


معيارها مي‌توانند محتوا را راهنمايي كنند
گزارش‌هاي تعامل به شما نشان مي‌دهد كه مشتركين شما بيشتر به چه چيزي علاقه دارند. از اين اطلاعات براي بهبود محتواي آينده خود استفاده كنيد.

نويسنده: ناديا مور

9 اكتبر 2023  
منبع: bizcommunity

 

انتهاي پيام/