شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ارتباطات آينده را در بيستمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي كشف كنيد
چهارشنبه، 13 دی 1402 - 12:03 کد خبر:52956
كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران ۱۴۰۲، هشتم و نهم اسفند سال جاري در تهران برگزار مي‌شود. اين كنفرانس به بررسي آخرين روندها، تكنيك‌ها و كاربردهاي هوش مصنوعي مولد در روابط‌عمومي خواهد پرداخت.


موضوع كنفرانس: هوش مصنوعي مولد و روابط‌عمومي: آينده ارتباطات
تاريخ برگزاري: 8-9 اسفند 1402
مكان برگزاري: تهران، ايران

هوش مصنوعي مولد يك نوع هوش مصنوعي است كه مي‌تواند محتواي خلاقانه جديدي توليد كند، مانند متن، تصوير و ويديو. ابزارهاي هوش مصنوعي مولد به‌سرعت به ابزاري محبوب براي روابط‌عمومي تبديل شده‌اند، زيرا مي‌توانند براي توليد محتواي جديد و جذاب براي مخاطبان استفاده شوند.

در اينجا برخي از مزاياي استفاده از ابزارهاي هوش مصنوعي مولد در روابط‌عمومي آورده شده است:
- مي‌تواند به شما كمك كند تا محتواي جديد و جذابي ايجاد كنيد كه مخاطبان شما را درگير كند.
- مي‌تواند به شما كمك كند تا محتواي خود را براي مخاطبان خاص شخصي‌سازي كنيد.
- مي‌تواند به شما كمك كند تا تأثير روابط‌عمومي خود را اندازه‌گيري كنيد.
- مي‌تواند به شما كمك كند تا كارآمدتر شويد و زمان بيشتري براي تمركز بر ساير جنبه‌هاي روابط‌عمومي داشته باشيد.

معرفي كنفرانس
بيستمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران، فرصتي عالي براي يادگيري نحوه استفاده از فناوري هوش مصنوعي مولد براي بهبود روابط‌عمومي خواهد بود. در اين كنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومي و هوش مصنوعي ملاقات خواهيد كرد و مي‌توانيد در مورد آخرين روندها، اطلاعات زيادي كسب كنيد.

كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران ۱۴۰۲، 8 و 9 اسفند سال جاري در تهران برگزار مي‌شود. اين كنفرانس به بررسي آخرين روندها، تكنيك‌ها و كاربردهاي هوش مصنوعي مولد در روابط‌عمومي خواهد پرداخت.

اهداف كنفرانس
اهداف بيستمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران عبارتند از:
- به اشتراك گذاشتن آخرين روندها و نوآوري‌ها در روابط‌عمومي
- ايجاد شبكه بين متخصصان روابط‌عمومي
- به‌روزرساني متخصصان روابط‌عمومي
- ارايه فرصتي براي متخصصان روابط‌عمومي براي به اشتراك گذاشتن ايده‌ها و دانش خود با يكديگر
- ارتقا و ترويج صنعت روابط‌عمومي

ارزش‌افزوده كنفرانس
ارزش‌افزوده كنفرانس عبارتند از:
- يادگيري در مورد آخرين روندها در روابط‌عمومي
- ايجاد شبكه با متخصصان روابط‌عمومي ديگر
- بهبود دانش و مهارت‌هاي روابط‌عمومي
- بهبود برند و شهرت شركت شما
شما بايد در كنفرانس شركت كنيد تا از مزاياي آن بهره‌مند شويد.

محورهاي اصلي كنفرانس
كنفرانس به دنبال دريافت مقالات در زمينه‌هاي مختلف هوش مصنوعي و روابط‌عمومي است. اين مقالات مي‌توانند در زمينه‌هاي زير باشند:
- نحوه استفاده از ابزارهاي هوش مصنوعي مولد براي ايجاد محتواي جديد و جذاب
- نحوه استفاده از ابزارهاي هوش مصنوعي مولد براي شخصي‌سازي محتوا براي مخاطبان خاص
- نحوه استفاده از ابزارهاي هوش مصنوعي مولد براي مديريت بحران
- نحوه استفاده از ابزارهاي هوش مصنوعي مولد براي مديريت شهرت
- نحوه استفاده از ابزارهاي هوش مصنوعي مولد براي مديريت رسانه‌هاي اجتماعي
- نحوه استفاده از ابزارهاي هوش مصنوعي مولد براي تحليل احساسات
- نحوه استفاده از ابزارهاي هوش مصنوعي مولد براي ارزيابي و اندازه‌گيري تأثير روابط‌عمومي
- كاربرد هوش مصنوعي مولد در مديريت روابط‌عمومي
- كاربرد هوش مصنوعي مولد در توليد محتواي روابط‌عمومي
- كاربرد هوش مصنوعي مولد در تحليل داده‌هاي روابط‌عمومي
- كاربرد هوش مصنوعي مولد در ارزيابي اثربخشي روابط‌عمومي
- كاربرد هوش مصنوعي مولد در آموزش روابط‌عمومي
- كاربرد هوش مصنوعي مولد در تحقيقات روابط‌عمومي
- كاربردهاي هوش مصنوعي مولد در روابط‌عمومي
- چالش‌هاي استفاده از هوش مصنوعي مولد در روابط‌عمومي
- اخلاق استفاده از هوش مصنوعي مولد در روابط‌عمومي
- تأثير هوش مصنوعي مولد بر مخاطبان
- تأثير هوش مصنوعي مولد بر صنعت روابط‌عمومي
- چالش‌هاي استفاده از ابزارهاي هوش مصنوعي مولد در روابط‌عمومي
- آينده روابط‌عمومي و هوش مصنوعي مولد


برخي از موضوعات اصلي بيستمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران عبارت‌اند از:
- نقش روابط‌عمومي در عصر هوش مصنوعي: در اين كنفرانس، متخصصان روابط‌عمومي در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعي مولد براي بهبود فعاليت‌هاي روابط‌عمومي بحث خواهند كرد.


- ارتباطات بحران: روابط‌عمومي در مديريت بحران‌هاي ارتباطي نقش مهمي ايفا مي‌كند. در اين كنفرانس، متخصصان روابط‌عمومي در مورد نحوه مديريت بحران‌هاي ارتباطي و محافظت از شهرت برند بحث خواهند كرد.


- روابط رسانه‌اي: چگونه مي‌توانيم در اتاق خبر براي استفاده از هوش مصنوعي محدوديت‌هايي وضع كنيم؟ چگونه از درست بودن محتواي توليد شده باهوش مصنوعي مطمئن خواهيم شد؟ چگونه مي‌توانيم از گسترش اطلاعات نادرست باهوش مصنوعي جلوگيري كنيم؟ آيا هوش مصنوعي جاي خبرنگاران را خواهد گرفت؟ در اين كنفرانس، متخصصان روابط‌عمومي در خصوص چارچوب استفاده مسئولانه از هوش مصنوعي براي اتاق‌هاي خبر و پايگاه‌داده ابزارهاي هوش مصنوعي براي اتاق‌هاي خبر، توليد محتوا، اطلاعات نادرست و شخصي‌سازي پيام بحث خواهند كرد.
- خودكارسازي: در اين كنفرانس، متخصصان روابط‌عمومي در خصوص اتوماسيون فرايندها و فعاليت‌هاي روابط‌عمومي بحث خواهند كرد.


- تأثير اجتماعي: روابط‌عمومي مي‌تواند براي ايجاد تأثير مثبت بر جامعه استفاده شود. در اين كنفرانس، متخصصان روابط‌عمومي در مورد نحوه استفاده از روابط‌عمومي براي حل مشكلات اجتماعي و ايجاد تغيير در عصر هوش مصنوعي مولد بحث خواهند كرد.


- آينده روابط‌عمومي: روابط‌عمومي در حال تغيير است و روندهاي جديد دايماً در حال ظهور هستند. در اين كنفرانس، متخصصان روابط‌عمومي در مورد آينده روابط‌عمومي و نحوه سازگاري با اين روندها بحث خواهند كرد.


آيا هوش مصنوعي مي‌تواند كار متخصصان روابط‌عمومي را بهبود ببخشد؟ متخصصان روابط‌عمومي چه كاري مي‌توانند انجام دهند كه هوش مصنوعي قادر به انجام آن نيست؟ هوش مصنوعي براي مخاطبان چه كاري مي‌تواند انجام دهد؟

نحوه اجراي كنفرانس
كنفرانس با يك سخنراني كليدي توسط يك رهبر برجسته در زمينه هوش مصنوعي و روابط‌عمومي آغاز خواهد شد. اين سخنراني كليدي به آينده هوش مصنوعي و روابط‌عمومي و نحوه استفاده از هوش مصنوعي براي بهبود ارتباطات خواهد پرداخت.


كنفرانس شامل سخنراني‌هاي ديگر، كارگاه‌ها، پانل بحث و ساير فعاليت‌ها خواهد بود. سخنراني‌ها بر روي موضوعات مختلفي مانند آينده روابط‌عمومي در عصر هوش مصنوعي، كاربردهاي هوش مصنوعي در روابط‌عمومي و چالش‌هاي اخلاقي هوش مصنوعي تمركز خواهند كرد. كارگاه‌ها به شركت‌كنندگان فرصت خواهند داد تا نحوه استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي را ياد بگيرند. پانل‌هاي بحث به شركت‌كنندگان فرصت خواهند داد تا با متخصصان هوش مصنوعي و روابط‌عمومي در مورد آخرين روندها و چالش‌ها بحث كنند.


در ادامه برخي از موضوعات و محورهاي ديگري كه مي‌توان براي يك كنفرانس و برنامه علمي در حوزه هوش مصنوعي پيشنهاد كرد آورده شده است:
- آينده هوش مصنوعي: اين كنفرانس مي‌تواند به آينده هوش مصنوعي نگاه كند و به اين سوال كه هوش مصنوعي چگونه مي‌تواند روابط‌عمومي را در آينده كارآمدتر كند بپردازد.
- كاربردهاي هوش مصنوعي در روابط‌عمومي: اين كنفرانس مي‌تواند بر روي كاربردهاي هوش مصنوعي در دنياي واقعي مانند روابط‌عمومي و ارتباطات تمركز كند.
- چالش‌هاي اخلاقي روابط‌عمومي مصنوعي: اين كنفرانس مي‌تواند بر روي چالش‌هاي اخلاقي روابط‌عمومي مصنوعي مانند تبعيض، نظارت و امنيت سايبري تمركز كند.
- آموزش و ترويج روابط‌عمومي مصنوعي: اين كنفرانس مي‌تواند بر روي اهميت آموزش و ترويج روابط‌عمومي مصنوعي در بين عموم مردم و فعالان روابط‌عمومي تمركز كند.
- متخصصان روابط‌عمومي مصنوعي: اين كنفرانس مي‌تواند بر روي چالش‌هاي و فرصت‌هاي پيش‌روي متخصصان روابط‌عمومي مركز كند.
اينها تنها برخي از موضوعات و محورهايي هستند كه مي‌توان براي يك كنفرانس و برنامه علمي در حوزه هوش مصنوعي پيشنهاد كرد. موضوع كنفرانس بايد بر اساس علاقه و نيازهاي مخاطبان هدف يعني متخصصان روابط‌عمومي انتخاب شود.

مقالات ارسالي بايد داراي ويژگي‌هاي زير باشند:
- مرتبط با موضوع كنفرانس
- جديد و نوآورانه
- مبتني بر شواهد، تحقيقات و داده‌هاي معتبر
- نوشته شده با زباني واضح و مختصر
- داراي ساختار منطقي و منسجم

شرايط ارسال مقاله
- مقالات بايد حداكثر ۲۰۰۰ كلمه باشند.
- مقالات بايد در قالب ورد ارسال شوند.
- مقالات بايد با ر APA تكليف و تدوين شوند.
- مقالات به صورت الكترونيكي به نشاني info@kpri.ir ارسال شوند.
- مقالات پذيرفته شده در كتاب مجموعه مقالات كنفرانس منتشر خواهد شد.

تقويم كنفرانس
مهلت ارسال مقاله: 2۰ بهمن ۱۴۰۲
مهلت ثبت‌نام در كنفرانس: 3۰ بهمن ۱۴۰۲
زمان برگزاري كنفرانس: 8 و 9 اسفند 1402

كارگاه آموزشي و كاربردي «كاربردهاي هوش مصنوعي در روابط‌عمومي»
كارگاه آموزشي و كاربردي «كاربردهاي هوش مصنوعي در روابط‌عمومي» با تدريس دكتر علي شاكر توسط موسسه كارگزار روابط‌عمومي برگزار مي‌شود.


اين كارگاه در روز سه‌شنبه، 8 اسفند 1402 از ساعت 10 صبح تا 13 برگزار مي‌شود.


مباحثي كه در اين كارگاه مطرح مي‌شود، عبارتند از:
شرح كارگاه:
ساعت اول:
آشنايي با هوش مصنوعي
تعريف هوش مصنوعي
انواع هوش مصنوعي
كاربردهاي هوش مصنوعي در روابط‌عمومي
تعريف پرامپت‌نويسي
عناصر يك پرامپت
انواع پرامپت
مثال عيني از پرامپت‌نويسي براي توليد محتواي رسانه‌اي
توليد يك بيانيه مطبوعاتي
توليد يك كتابچه راهنماي محصول
توليد يك مقاله تبليغاتي
توليد يك پست شبكه‌هاي اجتماعي
توليد يك ويديوي تبليغاتي


ساعت دوم:
كوئري‌نويسي
تعريف كوئري
انواع كوئري
نحوه‌ي نوشتن يك كوئري موثر
مثال عيني از كوئري نويسي براي توليد محتواي رسانه‌اي
جستجوي اطلاعات در منابع خبري درباره‌ي يك رويداد خاص
جستجوي اطلاعات در منابع علمي درباره‌ي يك موضوع خاص
جستجوي اطلاعات در منابع عمومي درباره‌ي يك محصول يا خدمت خاص


ساعت سوم:
كاربردهاي مهندسي پرامپت در توليد محتواي رسانه‌اي
توليد محتواي سريع و به‌روز
توليد محتواي دقيق و مستند
توليد محتواي خلاقانه و جذاب
پرسش و پاسخ


سومين جشنواره مردم‌داري ايران
مردم‌داري يكي از مهم‌ترين اصولي است كه سازمان‌ها و شركت‌ها بايد به آن پايبند باشند. مردم‌داري به معناي احترام به حقوق و ارزش‌هاي مردم و تلاش براي بهبود زندگي آنهاست. سازمان‌هاي مردم‌دار، سازمان‌هايي هستند كه در همه فعاليت‌هاي خود، منافع مردم را در نظر مي‌گيرند.


«جشنواره مردم‌داري ايران» يك رويداد مهم براي صنعت روابط‌عمومي ايران است. اين جشنواره به منظور تقدير از دستاوردهاي سازمان‌ها و شركت‌ها در زمينه‌هاي مختلف روابط‌عمومي برگزار مي‌شود. جشنواره مردم‌داري ايران در ۲۴ بخش برگزار مي‌شود و هر بخش داراي مدال و جايزه ويژه است.


آثار جشنواره توسط تعدادي از داوران و به صورت گروهي در سه مرحله داوري مي‌شوند. در مرحله اول، آثار توسط ارسال‌كنندگان آثار يعني خود واحدهاي روابط‌عمومي ارزيابي مي‌شوند و بهترين آثار برگزيده در بخش موردنظر به دبيرخانه جشنواره ارسال مي‌شود. در مرحله دوم، آثار توسط تعدادي از داوران بخش‌هاي مختلف داوري مي‌شوند. در مرحله سوم، آثار برگزيده هر بخش توسط يك گروه پنج نفره از داوران اصلي جشنواره داوري مي‌شوند.


داوران جشنواره مردم‌داري ايران از ميان تعدادي از متخصصان و كارشناسان برجسته روابط‌عمومي انتخاب مي‌شوند. داوران جشنواره مردم‌داري ايران با استفاده از معيارهاي مشخصي، آثار را داوري مي‌كنند. اين معيارهاي كلي شامل موارد زير است:
- خلاقيت و نوآوري
- كيفيت و دقت
- اثربخشي و دستيابي به اهداف
- ارزش افزوده براي سازمان
از شما دعوت مي‌كنيم در سومين جشنواره مردم‌داري ايران شركت كنيد و دستاوردهاي خود را در زمينه مردم‌داري و ساير فعاليت‌هاي روابط عمومي به نمايش بگذاريد. براي ثبت‌نام و كسب اطلاعات بيشتر به وب‌سايت جشنواره مراجعه كنيد.


راه‌هاي ارتباطي
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)
پايگاه اطلاع‌رساني: https://kpri.ir
شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران: www.shara.ir
رايانامه: info@kpri.ir – info@shara.ir
 

 

 

دانلود بروشور كامل:  جشنواره مردمداري ايران

دانلود: كاربرگ جشنواره مردم‌داري ايران

دانلود: كاربرگ ثبت‌نام كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي

دانلود: كاربرگ ثبت‌نام كارگاه آموزشي كاربرهاي هوش مصنوعي در روابط‌عمومي