شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط‌عمومي‌ها با هوشمندي اميد را به جامعه تزريق كنند‌
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 - 22:57 کد خبر:51741
جواد قناعت ‌در شوراي هماهنگي روابط‌عمومي‌هاي فرمانداري ها و دستگاه هاي اجرايي استان، مدير انقلابي را نيرويي پرتلاش و كم هزينه خواند و اظهار داشت: خروجي كار مدير انقلابي كه به واسطه كار شبانه روزي، آثار خستگي در چهره‌اش هويداست، در حوزه هاي فرهنگي، اقتصادي و ... كاملاً مشهود است.


 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا) || استاندار خراسان جنوبي گفت: روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌ها بايد دقت كنند در قلمي كه مي‌زنند و در اطلاع‌رساني‌هايي كه انجام مي‌دهند، با هوشمندي اميد را به جامعه تزريق كنند.
 
 به گزارش پايگاه خبري استانداري خراسان جنوبي، ‌جواد قناعت ‌در شوراي هماهنگي روابط‌عمومي‌هاي فرمانداري ها و دستگاه هاي اجرايي استان، مدير انقلابي را نيرويي پرتلاش و كم هزينه خواند و اظهار داشت: خروجي كار مدير انقلابي كه به واسطه كار شبانه روزي، آثار خستگي در چهره‌اش هويداست، در حوزه هاي فرهنگي، اقتصادي و ... كاملاً مشهود است.
 
 استاندار خراسان جنوبي با تأكيد بر اينكه در حوزه جريان‌سازي در دستگاه هاي اجرايي كم كاري شده، متذكر شد: اين كم كاري هم به اين جهت رخ داده كه طي اين سال ها، در سطوح مديران ارشد قوه مجريه حضور نيروهاي انقلابي كمرنگ بوده است.
 
 قناعت ادامه داد: حضور مديران با نگاه ليبرالي در رأس امور، جريان سازي را متأثر ساخته و مشكلات عديده اي در حوزه هاي اقتصادي و ... به همراه داشته است.
 
 وي تأكيد كرد: روابط عمومي‌هاي دستگاه ها بايد دقت كنند در قلمي كه مي زنند و در اطلاع رساني هايي كه انجام مي دهند، با هوشمندي اميد را به جامعه تزريق كنند.
 
 استاندار خراسان جنوبي بيان كرد: از ويژگي ها و شاخص هاي مهم جريان سازي، ايجاد رقابت سالم، همدلي و همسويي است.
 
 وي با اشاره به جايگاه روابط‌عمومي ها در دستگاه هاي اجرايي، خاطرنشان كرد: هر چه پيش تر مي رويم، سطح كارها در حوزه روابط‌عمومي بالاتر مي رود كه نشان دهنده تأثير و نقش روابط‌عمومي در مجموعه است.
 
 قناعت ، هدايتگري را از وظايف اصلي روابط‌عمومي برشمرد و گفت: روابط‌عمومي بايد با توجه به آن چه به عنوان چشم انداز و برنامه در رأس مجموعه تعيين مي شود، اقدامات دستگاه را اولويت بندي كرده و ريل گذاري نمايد.
 
 وي ادامه داد: تأكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي بر جهاد تبيين، قرار گرفتن اصل ارتباطات مردمي و پاسخگويي به مطالبات مردم در سياست هاي دولت سيزدهم و يا توجه به موضوع فرآوري محصولات از اولويت هايي است كه بايد مورد توجه روابط‌عمومي قرار گيرد.
 
 استاندار خراسان جنوبي بيان كرد؛ ارزيابي اقدامات و ارائه طريق تا حد ممكن نيز از تكاليفي است كه بايد مورد توجه روابط‌عمومي قرار گيرد.
 
 وي‌‌، روابط‌عمومي را بهترين و شفاف ترين مجموعه اي خواند كه نمايانگر اوضاع داخلي سازمان است و گفت: با عنايت به اينكه اتصال اجزا و همسويي و همصدايي، نشان دهنده سلامت هر دستگاه است، وظيفه و تكليف روابط‌عمومي حفظ سلامت سازمان است.
 
 قناعت از نقش هاي متفاوت روابط‌عمومي نوين گفت و اظهار داشت: روابط‌عمومي نبايد از اهميت و جايگاه رسانه در تنوير و اقناع افكار عمومي غافل شود.
 
 وي ادامه داد: انعكاس اخبار و اطلاع رساني اقدامات به نوعي كه به نفع مردم باشد و اميد ايجاد كند، مورد قبول است.
 
 استاندار خراسان جنوبي گفت: پرهيز از زياده‌روي و غلو در انتقال اخبار به جهت بازخورد منفي كه به همراه دارد، از مواردي است كه نبايد فراموش شود.
 
 وي به تاكتيك هاي دشمن عليه نظام اشاره كرد و گفت: شايعه پراكني، دروغ پراكني، ايجاد اختلاف و تزريق نااميدي و بي اعتمادي از مهمترين تاكتيك‌هاي دشمنان عليه ايران اسلامي است و از هر فرصتي براي رسيدن به اين هدف استفاده مي كند.
 
 وي از شرايط استان در زمان افت فشار گاز گفت و با تشريح اقداماتي كه در راستاي مديريت بحران و قطع نشدن گاز صورت گرفت، به پيگيري‌هايي اشاره كرد كه به منظور توسعه زيرساخت ها در حوزه گاز انجام گرفته و متذكر شد: اجراي خط انتقال سه راهي دشتك- زابل- سربيشه 8 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري به همراه دارد.
 
 استاندار خراسان جنوبي اظهاركرد: با اجراي اين خط و با اتصال استان به رينگ سراسري، زمستان سال آينده، دغدغه هاي امسال را نخواهيم داشت.