شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : يك قابليت كاربردي ديگر به واتساپ اضافه شد
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 - 15:01 کد خبر:51328
پيام رسان واتس اپ قابليت جديدي را به بخش Linked Devices اضافه كرده است كه به كاربران اجازه مي‌دهد چند دستگاهي اندرويدي را به يك اكانت واتساپ متصل كنند. تا پيش از اين شما فقط مي‌توانستيد يك گوشي را به يك اكانت واتساپي وصل كنيد.

 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| با يك بروزرساني جديد، اتصال چند گوشي اندرويدي به اكانت واتساپ – WhatsApp از طريق بخش Linked Devices امكان‌پذير شد.

پيام رسان واتس اپ قابليت جديدي را به بخش Linked Devices اضافه كرده است كه به كاربران اجازه مي‌دهد چند دستگاهي اندرويدي را به يك اكانت واتساپ متصل كنند. تا پيش از اين شما فقط مي‌توانستيد يك گوشي را به يك اكانت واتساپي وصل كنيد.

واتساپ در سكوت خبري و بدون آنكه بخواهد از طريق يك پست وبلاگي يا پلي استور گوگل كاربران را مطلع كند، اين ويژگي را به اپليكيشن خودش اضافه كرده است. ما اين قابليت را روي سه دستگاه تست كرديم كه شامل يك گوشي اصلي و دو گوشي جديد ديگر بود.

تا پيش از اين شما مي‌توانستيد فقط كامپيوترها و لپ تاپ‌هاي خود را با استفاده از نسخه وب يا دسكتاپي واتساپ به اكانت خود متصل كنيد. واتساپ همچنين اخيراً اين امكان را فراهم كرده بود كه تبلت اندرويدي خودتان را هم به اكانت خود وصل كنيد. اما در مورد گوشي‌ها، محدوديت اتصال يك گوشي موبايل اندرويدي وجود داشت.

اما حالا اين قابليت جديد به شما اجازه مي‌دهد دستگاه‌هاي بيشتري را به اين ليست اضافه كنيد. البته براي استفاده از آن حتماً بايد اپليكيشن WhatsApp را روي دستگاه‌هايتان به آخرين نسخه بروزرساني كرده باشيد.
آموزش اتصال چند گوشي اندرويدي به اكانت واتساپ

براي اين كار شما ابتدا بايد اپليكيشن را روي گوشي جديد خود نصب كرده و زبان برنامه را انتخاب كنيد. سپس در صفحه مربوط به وارد كردن شماره تلفن، از بالاي صفحه روي آيكون سه نقطه ضربه بزنيد و گزينه Link a device را انتخاب كنيد. واتساپ يك كد QR را به‌نمايش مي‌گذارد كه شما بايد آن را با دستگاه اصلي خود اسكن كنيد.

براي اسكن اين كد، در گوشي اصلي اپليكيشن واتساپ را اجرا كنيد و از بالاي صفحه روي آيكون سه نقطه بزنيد، سپس گزينه Linked devices را انتخاب كنيد و روي دكمه گزينه Link a device بزنيد. سپس كدي كه روي صفحه به‌نمايش گذاشته مي‌شود را روي دستگاه جديد اسكن كنيد.

وقتي كار تمام شد، واتساپ تمام پيام‌هاي شما را روي دستگاه جديد بارگذاري و با ديوايس اصلي‌تان همگام‌سازي مي‌كند. اكنون گوشي اندرويدي جديد شما به‌عنوان يك دستگاه اندرويدي در فهرست محصولات متصل ظاهر مي‌شود. شما مي‌توانيد دستگاه‌هاي ديگر را هم به‌همين شكل به اكانت خود اضافه كنيد. اين قابليت در حال حاضر فقط براي كاربران اندرويد امكان‌پذير شده است. بنابراين اگر صاحب آيفون هستيد و از نسخه iOS واتساپ استفاده مي‌كنيد، فعلاً بايد منتظر بمانيد.

 

منبع: گجت‌نيوز