شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مديركل امور سياسي استانداري بوشهر: ارتباط مديران روابط‌عمومي‌ها با رسانه‌ها در استان بوشهر تقويت شود
شنبه، 1 بهمن 1401 - 23:10 کد خبر:51301
سعيد حيدري عصر شنبه در آيين تجليل از روابط‌عمومي‌هاي برتر فرمانداري‌هاي استان بوشهر اظهار داشت: ارتباط مديران روابط‌عمومي‌ها با رسانه‌ها از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات استانداري بوشهر گفت: ارتباط مديران روابط‌عمومي‌ها با رسانه‌ها در استان بوشهر تقويت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعيد حيدري عصر شنبه در آيين تجليل از
روابط‌عمومي‌هاي برتر فرمانداري‌هاي استان بوشهر اظهار داشت: ارتباط مديران روابط‌عمومي‌ها با رسانه‌ها از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.

مديركل سياسي استانداري بوشهر خاطرنشان كرد: استفاده از قالب‌هاي خبري جديد و نوين اطلاع‌رساني و استفاده از ظرفيت رسانه‌اي استان فارغ از جناح‌هاي سياسي در دستور كار مديران قرار گيرد.

وي با تاكيد بر فعال شدن كميته تبليغات ستاد دهه فجر در همه شهرستان‌ها اضافه كرد: اطلاع‌رساني خدمات دولت و نظام اسلامي به مردم، امر مهمي است كه فرمانداري‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد با جهاد تبيين به تشريح اقدامات و عملكرد دولت بپردازند.

حيدري از افتتاح طرح‌هاي مختلف در ايام الله دهه فجر در تمام شهرستان‌هاي استان خبر داد و بيان كرد: در چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي پروژه‌هاي متنوع عمراني، اقتصادي، اجتماعي، ورزشي، آموزشي، فرهنگي، گردشگري و سرمايه‌گذاري در شهرها و روستاهاي استان بوشهر افتتاح و يا عمليات اجرايي آنها آغاز مي‌شود.

وي با بيان اينكه جشن‌هاي ايام‌الله دهه فجر متعلق به همه مردم است، گفت: دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي، جشن مردمي است و كاري به جناح‌بندي‌هاي مرسوم ندارد و انتظار داريم آيين‌هاي دهه فجر در استان با شكوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

حيدري اضافه كرد: بدون ترديد با افزايش كيفيت خدمات‌رساني به مردم و جلب رضايت اقشار مختلف جامعه، برگزاري مراسم و آيين‌ها در ايام الله دهه فجر پر جاذبه مي‌شود.

در اين آيين، روابط‌عمومي فرمانداري‌هاي شهرستان‌هاي دشتي، دشتستان و بوشهر به عناوين برتر در حوزه اطلاع‌رساني و جهاد تبيين معرفي و تجليل شدند.