شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : دستور جديد به مجريان تلويزيون
سه شنبه، 6 دی 1401 - 12:29 کد خبر:51105
شنيده‌ها حاكي از آن است كه پس از حضور مهدي تاج در برنامه تلويزيوني هفته گذشته و اتفاقاتي كه در خلال و پس از آن برنامه براي رئيس فدراسيون رخ داده، مقرر شده طبق دستورالعمل داخلي و جديدي كه به برنامه‌سازان ورزشي در مجموعه عريض و طويل صداوسيما ابلاغ شده، فعلا تا اطلاع ثانوي هيچ برنامه ورزشي يا غيرورزشي به شكل مستقيم از اين سه موضوع انتقاد نكند تا رئيس فدراسيون و مجموعه تحت امرش همچنين كي‌روش در گنبد آهنين قرار بگيرند. اول مهدي تاج، دوم فدراسيون فوتبال و سوم كارلوس كي‌روش.




 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| در طول هفته‌هاي اخير پس از پايان مسابقات جام جهاني براي تيم ملي كشورمان، رسانه‌هاي جمعي وابسته به صداوسيما اعم از شبكه‌هاي مختلف راديويي و تلويزيوني در بررسي عملكرد تيم ملي در اين دوره از جام جهاني برنامه‌هاي مختلفي را تهيه و پخش كردند.
 
 در اكثر اين برنامه‌ها نوكِ تيز پيكان انتقادات به سمت مهدي تاج و انتخاب كارلوس كي‌روش توسط او گرفته شده و نتايج تيم ملي كه منجر به عدم صعود به دور بالاتر شد را به عواملي همچون اشتباهات فدراسيون در انتخاب دوباره كارلوس كي‌روش مربوط مي‌دانستند. جدا از مجريان برنامه‌هاي تلويزيوني و راديويي، برخي از كارشناسان فوتبالي كه به عنوان مهمان در اين برنامه‌ها حاضر مي‌شدند نيز انتقاداتي را نسبت به مهدي تاج، رئيس فدراسيون فوتبال و در نهايت كارلوس كي‌روش متوجه مي‌كردند.
 
 شنيده‌ها حاكي از آن است كه پس از حضور مهدي تاج در برنامه تلويزيوني هفته گذشته و اتفاقاتي كه در خلال و پس از آن برنامه براي رئيس فدراسيون رخ داده، مقرر شده طبق دستورالعمل داخلي و جديدي كه به برنامه‌سازان ورزشي در مجموعه عريض و طويل صداوسيما ابلاغ شده، فعلا تا اطلاع ثانوي هيچ برنامه ورزشي يا غيرورزشي به شكل مستقيم از اين سه موضوع انتقاد نكند تا رئيس فدراسيون و مجموعه تحت امرش همچنين كي‌روش در گنبد آهنين قرار بگيرند. اول مهدي تاج، دوم فدراسيون فوتبال و سوم كارلوس كي‌روش. گرچه در شب‌هاي اخير و در يكي دو برنامه ورزشي كه از شبكه‌هاي مختلف پخش شد شاهد برخي طعنه‌ها به اصطلاحات به كار برده شده توسط مهدي تاج در مصاحبه اخير تلويزيوني‌اش با جواد خياباني بوديم، اما كاملاً مشخص است كه بنابر صلاحديد مسئولان ذيربط فعلاً مجريان و مهمانان برنامه‌هاي ورزشي نبايد انتقاد صريح و مستقيمي از تاج، فدراسيون و كارلوس كي‌روش به عمل بياورند.
 
 در همين حدفاصل يادداشت مهربانانه توأم با دلجويي از تاج از سوي جواد خياباني و بيانيه مهدي تاج كه مجري برنامه تلويزيوني را همچون پسرش دانسته بود هم منتشر شدند تا كاملا مشخص شود كه طرفين با بالا بردن پرچم سفيد، صلح مصلحت‌آميزي را آغاز كنند تا موضوعات مربوط به جام جهاني و كي‌روش بيش از اين ادامه پيدا نكند!
 
 ناگفته نماند تيم ملي فوتبال كشورمان در مسابقات جام جهاني با كسب دو شكست و يك پيروزي از صعود به دور بالاتر بازماند و اين در شرايطي بود كه خيلي از كارشناسان معتقد بودند تيم ملي فوتبال ايران در اين دوره توانايي صعود را داشته است. تغيير در راس كادر فني تيم ملي در مرداد ماه با اصرار مهدي تاج كه منجر به خروج دراگان اسكوچيچ از راس كادر فني تيم ملي و حضور كارلوس كي‌روش شد يكي از موارد موردبحث از سوي بسياري از كارشناسان و منتقدان فوتبالي طي هفته‌هاي اخير بوده كه ظاهراً فعلا تا مدتي خبري از اين قبيل انتقادات نخواهد بود.
 
 منبع: خبرورزشي