شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سومين هم‌انديشي روابط عمومي‌هاي سازمان و مديران شركت‌هاي تابعه سازمان اقتصادي كوثر
چهارشنبه، 9 آذر 1401 - 14:12 کد خبر:50910
سومين نشست هم انديشي حوزه روابط‌عمومي‌ با حضور حجت الاسلام محمدحسين پيريائي مديركل روابط‌عمومي‌ و اطلاع رساني سازمان و مديران شركت‌هاي تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادي كوثر برگزار شد.  




 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| سومين نشست هم انديشي حوزه روابط‌عمومي‌ با حضور حجت الاسلام محمدحسين پيريائي مديركل روابط‌عمومي‌ و اطلاع رساني سازمان و مديران شركت‌هاي تابعه سازمان اقتصادي كوثر برگزار شد.
 
 به گزارش روابط‌عمومي‌ سازمان اقتصادي كوثر، سومين نشست هم انديشي حوزه روابط‌عمومي‌ با حضور حجت الاسلام محمدحسين پيريائي مديركل روابط‌عمومي‌ و اطلاع رساني سازمان و مديران شركت‌هاي تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادي كوثر برگزار شد.
 
 محمدحسين پيريائي در اين نشست با تبيين برنامه‌هاي تحولي
روابط‌عمومي‌ سازمان در دوره جديد گفت: برنامه‌هاي نوين، متكي بر ايجاد تعاطي و هم افزايي ميان روابط عمومي‌هاي شركت‌هاي تابعه، تقويت برند شركت‌ها و حضور مؤثر آن‌ها در مجاري رسمي رسانه‌اي و فضاي غير رسمي يا رسانه‌هاي نوين مانند: شبكه‌هاي اجتماعي و پيام رسان هاست.
 
 وي همچنين افزود: در تقويت انگيزه‌ي كاركنان و اميدافزايي در افكار عمومي، پيگيري دوره‌هاي آموزش تخصصي نقش اصلي را ايفا مي‌كند. بر اين اساس با راهبري موسسه توسعه كسب و كار رويش كوثر كه آموزش را به سمت تخصصي بودن سوق داده، دوره‌هاي تخصصي آموزش براي كاركنان روابط عمومي‌ها در يكي از دانشكده‌هاي رسانه‌اي معتبر كشور برگزار خواهد شد.
 
 پيريائي تصريح كرد: ارزيابي عملكرد روابط عمومي‌هاي هلدينگ‌ها و شركت‌هاي تابعه در هر فصل، گرانيگاه اجراي برنامه تحول است.
 
 وي در تشريح بيشتر ادامه داد: نتايج اين ارزيابي‌ها با هدف آسيب شناسي و تشويق همكاران روابط‌عمومي‌ در قالب «جشنواره معرفي روابط عمومي‌هاي برتر سازمان اقتصادي كوثر» در هر فصل اعلام خواهد شد.
 
 مديركل روابط‌عمومي‌ و اطلاع رساني سازمان اقتصادي كوثر در پايان با اشاره به اهميت هم افزايي ميان متصديان حوزه رسانه و ارتباطات خاطرنشان كرد: براي كسب موفقيت‌هاي افزون‌تر و بهبود تصوير ذهني مطلوب‌تر در بين مخاطبين از دستاورد‌هاي سازمان، ضرورت دارد كنش‌هاي رسانه‌اي و تبليغاتي در خانواده بزرگ روابط‌عمومي‌ بصورت يكپارچه فعليت يابد.