شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : برندينگ و روابط‌عمومي
دوشنبه، 9 آبان 1401 - 14:15 کد خبر:50746
ما از طريق منابع قابل اعتماد با مخاطبان خود ارتباط برقرار مي كنيم. ما از روش هاي بدون پرداخت يا به دست آمده استفاده مي كنيم. ما اذعان داريم كه بين روابط‌عمومي و تبليغات تفاوت وجود دارد. تبليغات رسانه هاي پولي است، روابط‌عمومي رسانه هاي كسب شده است و ما فقط امور روابط‌عمومي را انجام مي دهيم.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| برند ما شهرت ماست. مجموعه اي از برداشت هايي است كه كاربران و مشتريان ما درباره محصولات، خدمات و شركت ما دارند.

بنابراين، نام تجاري ما يك نتيجه است. اين نتيجه قول ما براي ارائه مجموعه خاصي از ويژگي ها، مزايا، خدمات و تجربيات به طور مداوم به كاربران و مشتريان است. اين نتيجه اين است كه چگونه بر مردم تأثير مي گذاريم؟ اين شامل پيام رساني، كيفيت محصول، نحوه رفتار كاركنان ما، فرهنگ ما... همه چيز است.

بنابراين، تمام تصميمات برندسازي بر روي كاربر متمركز است.


نام تجاري ما بايد به وضوح در ذهن مشتريان هدف قرار گيرد. موقعيت يابي برند در سه سطح انجام مي شود. در مورد ويژگي هاي محصول، مزايا و باورها و ارزش ها.

روابط‌عمومي (PR)
 

روابط‌عمومي پيام‌هاي مهم و مرتبط را توليد مي‌كنند و آن پيام‌ها را همراه با داستان‌هايي براي اطلاع عموم مردم منتشر مي‌كنند.

ما از طريق منابع قابل اعتماد با مخاطبان خود ارتباط برقرار مي كنيم. ما از روش هاي بدون پرداخت يا به دست آمده استفاده مي كنيم. ما اذعان داريم كه بين روابط‌عمومي و تبليغات تفاوت وجود دارد. تبليغات رسانه هاي پولي است،
روابط‌عمومي رسانه هاي كسب شده است و ما فقط امور روابط‌عمومي را انجام مي دهيم.

مديريت روابط‌عمومي
ما از مديريت روابط‌عمومي براي محافظت، افزايش و ايجاد شهرت و خوشنامي از طريق رسانه ها بهره مي بريم.


ابزارهاي ما عبارتند از:
- ايجاد و اجراي رويدادهاي ويژه اي كه براي ارتباط عمومي و روابط رسانه اي طراحي شده است.
- نوشتن و توزيع بيانيه هاي مطبوعاتي.
- شبح نويسي
- انجام تحقيق
- گسترش تماس هاي تجاري از طريق شبكه هاي شخصي يا حضور و حمايت مالي در رويدادها
- نوشتن و وبلاگ نويسي براي وب (سايت هاي داخلي يا خارجي).
- تدوين راهبردهاي روابط‌عمومي بحران
- تبليغات رسانه هاي اجتماعي و پاسخ به نظرهاي منفي آنلاين و ...

مراقبت از شركا و مشتري
زمان و هنجارها به سرعت در حال تغيير هستند. تكنولوژي تغيير مي كند، اولويت ها تغيير مي كنند و افراد تغيير مي كنند. بنابراين سازگاري با اين تغييرات و درك اينكه چگونه بر افراد تأثير مي‌گذارد براي متخصصان بينش حياتي است كه در راس آن‌ها قرار بگيرند.

 

رهبران فكري مي توانند با دستيابي و حفظ درك عميق از اينكه مشتريان‌شان چه كساني هستند، چه رفتارهايي دارند و در نهايت، انگيزه هاي‌شان چيست و سپس اين درك عميق را دريافت كرده و آنها را با اهداف و قابليت هاي ما هماهنگ كرده، به كسب و كارها، ارزش ارائه مي كنند.

- در رأس ذهنيت مصرف كننده باشيد
- اولويت ها را سازماندهي كنيد
- تيم هاي رهبري را با تغييرات تطبيق دهيد
- روش هاي جديد را بپذيريد
- يك ساختار استعداد متنوع را تضمين كنيد
- از همدلي اطمينان حاصل كنيد
- چالش فوريت را مديريت كنيد