شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران (شارا)-|| نتايج يك تحقيق داخلي كه توسط توييتر انجام شده نشان داده است كه بسياري از سلبريتيها حسابهاي كاربري خود را رها كردهاند.
توييتر تلاش دارد كاربران فعال خود را كه براي كسبوكارش اهميت دارند، حفظ كند. حسابهاي كاربري كه توييتهاي زيادي منتشر ميكنند كمتر از ۱۰ درصد كاربران فعال ماهانه توييتر را تشكيل ميدهند؛ اما ۹۰ درصد توييتها و نيمي از درآمد جهاني را به خود اختصاص دادهاند.
يك محقق توييتر در پژوهشي داخلي به نام «توييت كنندگان به كجا رفتند؟» نوشته تعداد كاربران پر توييت، از زمان آغاز همهگيري كوويد-۱۹ بهشدت كاهش يافته است.
طبق اين پژوهش كاربران پرتوييت در حقيقت افرادي هستند كه ۶يا ۷ روز هفته وارد توييتر ميشوند و هفتهاي ۳تا ۴ بار توييت منتشر ميكنند.
همچنين تحقيق نشان داده ميان توييتكنندگان فعال انگليسي زبان علايق تغيير كرده و همين امر جذابيت اين پلتفرم براي آگهيدهندگان را كاهش داده است.
منبع: مهر