شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انتصاب سرپرست دفتر مديركل و روابط‌عمومي بنياد خراسان رضوي
دوشنبه، 11 مهر 1401 - 22:26 کد خبر:50594
حجت الاسلام مهدي حسن زاده مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي طي حكمي جناب آقاي «هادي» را به سمت «سرپرست دفتر مديركل و روابط‌عمومي بنياد خراسان رضوي» منصوب كرد.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| حجت‌الاسلام مهدي حسن زاده مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي طي حكمي جناب آقاي «مهدي هادي» را به سمت «سرپرست دفتر مديركل و روابط‌عمومي بنياد خراسان رضوي» منصوب كرد.

به گزارش ايثار واحد خراسان رضوي، حجت الاسلام مهدي حسن زاده مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي طي حكمي جناب آقاي «هادي» را به سمت «سرپرست دفتر مديركل و روابط‌عمومي بنياد خراسان رضوي» منصوب كرد.


متن حكم به شرح ذيل است:
جناب آقاي «مهدي هادي»
سلام عليكم
نظر به تعهد، شايستگي و تجارب ارزنده شما برادر گرامي، جناب‌عالي را به سمت سرپرست دفتر مديركل و روابط‌عمومي بنياد خراسان رضوي منصوب مي‌نمايم.


اميد است با استعانت از خداوند متعال و ارواح مطهر شهدا و رهنمودهاي رهبر كبير انقلاب‌(ره) و منويات حضرت آيت‌الله‌العظمي امام‌خامنه‌اي(حفظه‌الله) و بر اساس شرح وظايف سازماني و با بكارگيري تمامي امكانات بالفعل و بالقوه اين نهاد مقدس در جهت تعالي و رشد خدمت رساني به جامعه هدف موفق و مؤيد باشيد.