شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مراسم توديع و معارفه مدير روابط‌عمومي‌ بانك ملت برگزار شد
دوشنبه، 24 مرداد 1401 - 15:01 کد خبر:50233
در مراسمي كه با حضور مديرعامل، اعضاي هيات عامل و همچنين مهدي محمدي رئيس مركز روابط‌عمومي‌ و اطلاع‌رساني وزارت امور اقتصادي و دارايي برگزار شد، حميد يادروج به عنوان مشاور مديرعامل و رئيس جديد اداره كل روابط‌عمومي‌ بانك ملت معرفي و از زحمات علي‌اكبر صابريان در طول تصدي مديريت امور اداره كل دفتر مديريت و روابط‌عمومي‌، تجليل شد.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| با صدور حكمي از سوي مديرعامل بانك ملت، حميد يادروج سكان هدايت اداره كل روابط‌عمومي‌ اين بانك را در دست گرفت.

 

به گزارش روابط‌عمومي‌ بانك ملت، در مراسمي كه با حضور مديرعامل، اعضاي هيات عامل و همچنين مهدي محمدي رئيس مركز روابط‌عمومي‌ و اطلاع‌رساني وزارت امور اقتصادي و دارايي برگزار شد، حميد يادروج به عنوان مشاور مديرعامل و رئيس جديد اداره كل روابط‌عمومي‌ بانك ملت معرفي و از زحمات علي‌اكبر صابريان در طول تصدي مديريت امور اداره كل دفتر مديريت و روابط‌عمومي‌، تجليل شد.

رضا دولت آبادي در مراسم معارفه و تجليل مديران جديد و پيشين اداره كل روابط‌عمومي‌ بانك ملت با قدرداني از صابريان، صبوري، دانايي و حرفه‌اي‌گري را از ويژگي‌هاي وي خواند و اظهار اميدواري كرد كه با انتصاب مدير جديد، روابط‌عمومي‌ اين بانك بهتر از گذشته در عرصه‌هاي مختلف درخشش داشته باشد.

 

وي از حميد يادروج نيز به عنوان يكي از جوانان فعال و پرانرژي در عرصه رسانه نام برد و تاكيد كرد: بي‌ترديد با تدابير و سياست‌هاي مدير جديد و همكاري و همياري تمامي كاركنان روابط‌عمومي‌، نام بانك ملت بيش از پيش در حوزه‌هاي مختلف مطرح خواهد شد.

 

محمدي، رئيس مركز روابط‌عمومي‌ و اطلاع‌رساني وزارت اقتصاد نيز با تبريك انتصاب حميد يادروج و تجليل از تلاش‌هاي صابريان اظهار اميدواري كرد كه روابط‌عمومي‌ بانك ملت بتواند بيش از گذشته همگام با سياست‌هاي دولت و در راستاي اعتلاي نام اين بانك نقش‌آفريني داشته باشد.

 

با حكم مديرعامل بانك ملت، صابريان از اين پس به عنوان مشاور عالي مديرعامل در اين بانك فعاليت خواهد كرد.

 

اين گزارش حاكي است، حميد يادروج داراي مدرك كارشناسي ارشد مهندسي مديريت صنايع و دانش آموخته كارگرداني سينماست.