شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كتاب سال روابط‌عمومي ايران بزودي منتشر مي‌شود
شنبه، 8 مرداد 1401 - 20:11 کد خبر:50109
اين كتاب حاوي آخرين مقالات علمي، ترجمه‌اي، پژوهش،سخنراني منتخب، مصاحبه و گفتگو با صاحب‌نظران، گزارش‌هاي تحليلي، يادداشت‌ها، معرفي كتب و تازه‌هاي نشر در حوزه روابط‌عمومي و همچنين با نگاهي به مهمترين رويدادهاي روابط‌عمومي در ايران و جهان مربوط به دوره زماني سال 1400 است.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| كتاب سال روابط‌عمومي ايران، حاوي وقايع و رويدادهاي علمي و اجرايي روابط‌عمومي در ايران و جهان در سال 1400، توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومي و با همكاري اساتيد و صاحب‌نظران روابط‌عمومي و ارتباطات و با حمايت روابط‌عمومي سازمان‌ها، شركت‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي به‌زودي منتشر مي‌شود.


به گزارش كميته ارتباطات انجمن، اين كتاب حاوي آخرين مقالات علمي، ترجمه‌اي، پژوهش،سخنراني منتخب، مصاحبه و گفتگو با صاحب‌نظران، گزارش‌هاي تحليلي، يادداشت‌ها، معرفي كتب و تازه‌هاي نشر در حوزه روابط‌عمومي و همچنين با نگاهي به مهمترين رويدادهاي روابط‌عمومي در ايران و جهان مربوط به دوره زماني سال 1400 است.


بر پايه اين گزارش، انجمن متخصصان روابط‌عمومي طي دو دهه اخير به منظور مستندسازي وقايع روابط‌عمومي ايران و كمك به توسعه ادبيات نظري و علمي و اعتلاي دانش روابط‌عمومي در كشور هر ساله نسبت به تهيه و انتشار كتاب سال روابط‌عمومي ايران اقدام كرده كه خوشبختانه با استقبال خوب جامعه روابط‌عمومي نيز همراه بوده است.