شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تأكيد رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بر اهميت ارتقاي جايگاه روابط‌عمومي در واحدهاي دانشگاهي
پنجشنبه، 9 تیر 1401 - 17:04 کد خبر:49910
روابط‌عمومي‌هاي قوي و باكيفيت واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي بايد به رؤساي واحدها در جريان تبيين مسائل به دانشجويان كمك كنند و با كار جهادي، اين مسئله را به پيش ببرند.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| محمدمهدي طهرانچي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در دومين روز از بيستمين جلسه شوراي دانشگاه آزاد اسلامي كه در واحد تبريز برگزار شد، با تأكيد بر اهميت مسئله تبيين مسائل به دانشجويان، گفت: جريان تبيين يك جريان بسيار مهم در دانشگاه آزاد اسلامي است و واحدها بايد در اين زمينه فعالانه عمل كنند.

به گزارش روابط‌عمومي دانشگاه آزاد اسلامي،  وي خاطرنشان كرد: روابط‌عموميهاي قوي و باكيفيت واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي بايد به رؤساي واحدها در جريان تبيين مسائل به دانشجويان كمك كنند و با كار جهادي، اين مسئله را به پيش ببرند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي با تأكيد بر اهميت ارتقاي جايگاه روابط‌عمومي در واحدهاي دانشگاهي، اظهار داشت: لازم است رؤساي واحدها به اين مسئله توجه داشته باشند. مسئولان روابط‌عمومي واحدها نيز بايد با تلاش و كيفيت بالا در پيشبرد جريان تبيين در واحدها بكوشند.

طهرانچي ادامه داد: رؤساي واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي بايد با در نظر گرفتن جريان تبيين، از فضاي سنتي عبور كرده و به سمت فضاي تبيين‌گرا حركت كنند و تحول در روابط‌عمومي را لحاظ كنند.