شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تاكيد رئيس سازمان بهزيستي كشور بر مهندسي ارتباطات و استعداديابي جامعه‌ هدف
پنجشنبه، 2 تیر 1401 - 23:11 کد خبر:49844
رئيس سازمان بهزيستي كشور در اختتاميه همايش علمي كاربردي مسئولان روابط‌عمومي سراسر كشور از راه‌اندازي ميز سياسي و اجتماعي در روابط‌عمومي‌ها و تحليل مسائل روز براي مشاوره به مديران به عنوان يكي از فرازهاي كار روابط‌عمومي ياد كرد و گفت: بايد موضوع جهاد تبيين را به صورت جدي در دستور كار داشته باشيم و آنچه مي‌گوييم از سر صدق و راستي باشد.


 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| رئيس سازمان بهزيستي كشور در اختتاميه همايش علمي كاربردي مسئولان روابط‌عمومي سراسر كشور از راه‌اندازي ميز سياسي و اجتماعي در روابط‌عمومي‌ها و تحليل مسائل روز براي مشاوره به مديران به عنوان يكي از فرازهاي كار روابط‌عمومي ياد كرد و گفت: بايد موضوع جهاد تبيين را به صورت جدي در دستور كار داشته باشيم و آنچه مي‌گوييم از سر صدق و راستي باشد.
 
 به گزارش روابط‌عمومي و امور بين‌الملل، «علي‌محمد قادري» رئيس سازمان بهزيستي كشور در اختتاميه همايش علمي كاربردي مسئولان روابط‌عمومي سراسر كشور در مشهد با بيان اينكه گفتمان و تبيين موضوعات تخصصي نقطه عطفي براي حركت به سوي نقاط آرماني است، گفت: بهزيستي بايد در مسير تحول حركت كند؛ لذا در اين همايش موضوعات و مسائل روابط‌عمومي و رسانه تبيين و خط‌مشي‌ها مشخص است.
 
 وي به معيار شناخت حق و باطل در نظام جهاني اشاره كرد و گفت: زماني كه از تحريم‌هاي استكبار جهاني عليه انقلاب اسلامي سخن مي‌گوييم، معيار حق و باطل مشخص مي‌شود و مظلوميت نظام اسلامي كاملا محرز است.
 
 قادري در ادامه با گريز به تاريخ اسلام، گفت: حق از زمان پيامبر اكرم(ص) كه توسط حضرت ترسيم شد امتداد يافت و با تقديم شهدايي از سراسر جهان اسلام در طول تاريخ، به جريان انقلاب اسلامي منتقل شد و سپس در چهل‌سالگي اين انقلاب به گام دوم رسيد.
 
 رئيس سازمان بهزيستي كشور، ادامه داد: بعد از جريان تمدن نوين اسلامي، عصر مهدويت فرا مي‌رسد و كه جريان اصلي است و شايد جهان در عصر مهدويت، ميليون‌ها سال به حيات خويش ادامه دهد.
 
 وي، تصريح كرد: اگر نگاه و بينش ما اشتباه باشد و از اصل موضوع فاصله بگيريم به زباله‌دان تاريخ منتقل خواهيم شد و اگر صحيح فكر كنيم و بررسي درستي از جريان اساسي و عصر مهدويت داشته باشيم ماندگار خواهيم بود.
 
 قادري با تأكيد بر اينكه بايد حق‌باوري داشته باشيم و برنامه‌هايمان را در جهت اهداف و آرمان‌هاي انقلاب برنامه‌ريزي كنيم، گفت: ما به انقلاب در انقلاب معتقديم و در حوزه ديواني به پوست‌اندازي نياز داريم كه اگر ساختاري غلط ترسيم شده بايد تصحيح شود و همه چيز بر مدار خدمت باشد؛ به همين خاطر، بازبيني و بازآفريني برنامه‌هاي بهزيستي در دستور كار قرار دارد و در اين مسير ايده‌ها، نظرات و دانش تخصصي كارشناسان صف و ستاد بايد هماهنگ و هم‌افزا شود.
 
 رئيس سازمان بهزيستي كشور ضمن اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي، گفت: در گام دوم بايد تعظيم شعائر ديني را بخوبي برنامه‌ريزي كنيم.
 
 وي ضمن اشاره به اهميت رسانه در انعكاس خدمات دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران، گفت: مسئولان روابط‌عمومي بايد از اكوسيستم جامعه هدف مطلع باشند و در تصميم‌سازي مديران سازمان، نقش ايفا كنند.
 
 وي ضمن اشاره به بند ۷ سياست‌هاي ابلاغي رهبر انقلاب اسلامي در زمينه تأمين اجتماعي، گفت: دستگاه‌هاي اداري بايد ضمن استقرار نظام ملي احسان و نيكوكاري به شبكه‌هاي نخبگاني متصل شوند و از ظرفيت عظيم گروه‌هاي جهادي و حركت‌هاي مردمي، در راستاي اهداف سازمان به درستي بهره‌گيري شود.
 
 قادري با بيان اينكه خدمات داوطلبانه مردم، يك ظرفيت عظيم و بي‌پايان در اختيار ما مي‌گذارد، گفت: بايد از اين ظرفيت در جهت خدمت با كيفيت به جامعه‌ هدف، حداكثر بهره‌مندي را داشته باشيم.
 
 رئيس سازمان بهزيستي كشور ضمن اشاره به راه‌اندازي ستاد نوآوري در سازمان بهزيستي، گفت: تأسيس نهادهاي تازه در سازمان مانند اداره دانش‌بنيان و اداره داوطلبان جز برنامه‌هاي تحولي است.
 
 وي همچنين از راه‌اندازي ميز سياسي و اجتماعي در روابط‌عمومي‌ها و تحليل مسائل روز براي مشاوره به مديران به عنوان يكي از فرازهاي كار روابط‌عمومي ياد كرد و گفت: بايد موضوع جهاد تبيين را به صورت جدي در دستور كار داشته باشيم و آنچه مي‌گوييم از سر صدق و راستي باشد، زيرا ما فضاي تملق و بزرگ‌نمايي نمي‌خواهيم و هيچ مديري به تصويرسازي بيهوده و خالي از محتوا نياز ندارد.
 
 قادري با تأكيد بر اينكه بسياري مردم، هنوز گستره خدمات بهزيستي را نمي‌شناسند، گفت: بهزيستي سازمان پيشرو و جهادي است و بايد ضمن مهندسي ارتباطات با مردم با استعداديابي در بين جامعه‌ هدف و معرفي آنها به جامعه نشان دهيم كه سطح خدمات سازمان بهزيستي چه نتايج و خروجي‌هايي داشته است.