شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ديدار مشاور معاون وزير و مدير روابط‌عمومي سازمان دامپزشكي كشور با مدير كل دامپزشكي خراسان رضوي
سه شنبه، 31 خرداد 1401 - 16:02 کد خبر:49827
در حاشيه برگزاري همايش سراسري مديران روابط‌عمومي وزارت جهاد كشاورزي در مشهد، مشاور معاون وزير و مدير روابط‌عمومي سازمان دامپزشكي كشور با مدير كل دامپزشكي خراسان رضوي ديدار و گفتگو كرد.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| در حاشيه برگزاري همايش سراسري مديران روابط‌عمومي وزارت جهاد كشاورزي در مشهد، مشاور معاون وزير و مدير روابط‌عمومي سازمان دامپزشكي كشور با مدير كل دامپزشكي خراسان رضوي ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار، دكتر امين اسدي بر اهميت فعاليت هاي روابط‌عمومي و ارتباط با رسانه هاي جمعي در حوزه اطلاع رساني بيماري هاي مشترك بين انسان و دام به ويژه تب كريمه_كنگو اشاره كرد و بر ضرورت تقويت بنيادين روابط‌عمومي ها در ستاد سازمان و ادارات كل تاكيد كرد.

وي، خواستار حضور گسترده ادارات كل دامپزشكي در صدا و سيما و فضاي مجازي شد و بر توليد محتواي هدفمند در اين رسانه ها تاكيد كرد.

مدير كل دامپزشكي خراسان رضوي نيز در اين ديدار ضمن با اهميت دانستن حوزه ارتباطات در دامپزشكي بر ضرورت جهاد تبيين در دامپزشكي تاكيد كرد.

دكتر جواد اعلمي خاطرنشان كرد: روابط‌عمومي به عنوان نماد بيروني تلاش ها و فعاليت هاي دامپزشكي از اهميت خاصي برخوردار است و هر گونه سرمايه گذاري در اين زمينه، يك نوع سرمايه گذاري اطمينان بخش در هم سو كردن افكار عمومي است