شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : گردهمايي سراسري روابط عموميهاي شركت تابعه پگاه برگزار شد
شنبه، 28 خرداد 1401 - 13:17 کد خبر:49807
اين رويداد كه به صورت آنلاين(ويدئو كنفرانس) برگزار شد، گردهمايي سراسري روابط عموميهاي شركتهاي تابعه صنايع شير ايران بود كه با هدف توصيف تازهترين رويههاي اين حوزه براي هماهنگي با سياست هاي فروش پگاه برقرار شد.
شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران (شارا)-|| در گردهمايي سراسري روابطعموميهاي شركت تابعه پگاه، اهداف و برنامههاي روابطعمومي نوين تجاري و هم افزايي در راستاي سياستهاي جديد فروش پگاه بررسي شد.
به گزارش ايران اكونوميست به نقل از روابطعمومي و امور بين الملل شركت صنايع شير ايران (پگاه)، اين رويداد كه به صورت آنلاين(ويدئو كنفرانس) برگزار شد، گردهمايي سراسري روابط عموميهاي شركتهاي تابعه صنايع شير ايران بود كه با هدف توصيف تازهترين رويههاي اين حوزه براي هماهنگي با سياست هاي فروش پگاه برقرار شد.
مدير روابطعمومي شركت صنايع شير ايران در اين نشست با اشاره به ديدگاه مديرعامل صنايع شير ايران(پگاه) در راستاي ارتقاي فروش و افزايش سهم بازار تاكيد كرد: در اين حوزه حركت به سمت روابطعمومي تجاري يك هدفگذاري جدي و بسيار موثر است و در اين راستا نيازسنجي، برنامههاي ارتباطي، نحوه اجرا و ارزيابي انجام و به سرعت در حال حركت هستيم.
حميدرضا طهماسبيپور با اشاره به ايجاد معاونت بازاريابي در صنايع شير ايران، افزود: ضرورت دارد تا روابطعمومي هاي تابعه با حركت هماهنگ در مير اهداف فروش سازمان با اين معاونت هماهنگ تر از گذشته اقدام كنند.
گفتني است نحوه اطلاع رساني و شفاف سازي در حوزه اخبار، چگونگي توزيع اقلام تبليغاتي در راستاي جلب رضايت ذينفعان پگاه، تعيين نحوه بودجهبندي تبليغات سال جاري،نوسازي استيكر ناوگان توزيع، برگزاري كمپينهاي تبليغاتي، تعيين كميته سايبري، اقدامات حوزه ارتباط با مشتريان و بررسي عناوين دورههاي آموزشي با هدف ارتقاي توان علمي همكاران، از ديگر محورهاي اين جلسه بود.
در اين جلسه كاري ، بخش عمده رويداد به بررسي مسايل و چالشهاي پيش رو توسط مديران و كارشناسان روابطعمومي شركتهاي تابعه اختصاص داشت و با طرح و بررسي موضوعات، راهكارهاي احتمالي نيز مصوب شد.